Страница 2 от 4
Публикувано на: Съб Май 01, 2010 11:44 pm
от VESO
Работата става ясна.Туристите неслучайно са поискали точно тези номера машини.
Горе долу на каква възраст бяха англичаните - пенсионери , както обикновено , или...?
Публикувано на: Съб Май 01, 2010 11:46 pm
от Mario Evstatiev
VESO написа:Работата става ясна.Туристите неслучайно са поискали точно тези номера машини.
Горе долу на каква възраст бяха англичаните - пенсионери , както обикновено , или...?
Има и възрастни, и на средна възраст, младежи и юноши. Групата е голяма и е голям купон като ги видиш как се подреждат на фотопаузите да снимат англичанките.
Някои от туристите дори си направиха снимки за спомен с машините.
Публикувано на: Нед Май 02, 2010 10:24 am
от stani_46001
Точно по разписание, атракционния влак премина през Провадия с красивата машина 87004.
Публикувано на: Нед Май 02, 2010 10:40 am
от Saruman
Марио, в понеделник ще те посрещна на гара Габрово.

Публикувано на: Нед Май 02, 2010 11:58 am
от 44.123
Публикувано на: Нед Май 02, 2010 6:05 pm
от Mario Evstatiev
Привет от Велико Търново.
Втория ден от атракционното пътуване на БЖК премина повече от прекрасно. Влакът спазваше разписанието си, а персонала на БЖК направи всичко за максималното удоволствие на английската група.
От гара Варна до гара Разделна влакът се возеше от 87 028-7, а от Разделна до Велико Търново за най - голяма радост на всички, на чело застана 87 004-8 с машинист Федя Йоргов.
На гара Шумен със съдействието на БЛФ, на гупата бе направен разяснителен курс по гарови ОИ и бяха показани някои от основните сигнални положения на заповедния диск. Подобно мероприятие за туристите набързо се спретна и на Велико Търново.
Групата бе заявила разглеждане на депо Горна Оряховица, поради което на гара ГО ни посрещна заместник - директора Савадор Ганчев, който разведе групата из депото и дори им направихме демонстрация с ДЛ серия 07, който пак се оказа уникален - "Альошата" 07 091.
Утре тура продължава с пътуване до Гарбово, след това в Казанлък почивка за обяд и разходка и от там насетне гоним Пирдоп, където ще ни чака 87 008-9, която ще закара влака до София.
Има много снимки, които след като се прибера ще кача и предоставя за ползване на БЖК-АД.
От Велико Търново: Марио Евстатиев
Публикувано на: Пон Май 03, 2010 5:14 pm
от disell
lok45111 написа:...Има много снимки, които след като се прибера ще кача и предоставя за ползване на БЖК-АД.
От Велико Търново: Марио Евстатиев
Марио не бързай да давашкаквото и да било на БЖК защото атракционните влакове са били на БДЖ с локомотиви и бригади под наем от БЖК , и може БДЖ да те съди за нарушени авторски права

Публикувано на: Пон Май 03, 2010 5:15 pm
от bdz46
За авторски права надали, но наистина имайте предвид, че влаковете са си на БДЖ.
Публикувано на: Пон Май 03, 2010 8:39 pm
от Mario Evstatiev
bdz46 написа:За авторски права надали, но наистина имайте предвид, че влаковете са си на БДЖ.
И БДЖ и БЖК ще имат снимките, които станаха доста добри.
п.п.: Темата е за самото пътуване,което беше безпрецедентно приятно за всички!
Публикувано на: Пон Май 03, 2010 9:17 pm
от VESO
А сега чакаме снимки от последните два дни.

Публикувано на: Вто Май 04, 2010 9:00 am
от Mario Evstatiev
Третия ден от пътуването премина също отлично. Влакът замина от гара Велико Търново точно в 09:24, като следващото планирано спиране беше на гара Дряново, където групата от туристи направи фотосесия на влака и се разходи в района на гарата. Следваше спиране на гара Царева Ливада, от където влакът замина към Габрово.
На гара Габрово имаше засилен интерес към пътуването на БЖК. Няколко представители на местни и национални медии отразиха пристигането и отпътуването на влака. Нашия съфорумец
Saruman също ни посрещна и дори се повози до Трявна.
От гара Габрово, влакът замина на време и следваше спиране на гара Трявна, където групата туристи отново направи фотосесия. Създадена бе стройна оганизация за посещаване на кабината на локомотива и заснемане на интериора от страна на туристите.
На гара Казанлък имахме почивка от 1 ч и 20 мин, през които се направи почистване на локомотива, групата се разходи, а част от персонала отиде на обяд. И тук имаше форумно присъствие от страна на
schumacher200869, който засне влакът и локомотива.
Следващото спиране бе на гара Клисура, където отново имаше фотосесия на влака и машината, а групата си направи обща снимка пред 87 004-8. Тук след среща с пътнически влак 30213, заминахме към Пирдоп, където предстоеше смяна на локомотивите.
На гара Пирдоп бяхме на време. След като 87 004-8 се откачи от влака и се прегарира, на нейно място дойде 87 008-9, с която влакът пътува до София. Тук туристите отново посетиха и заснеха локомотива.
Пътуването от Пирдоп до София премина по план. Маршрута на влака премина по обиколен маршрут Столник - Яна - сп. Ботунец - Световрачане - Илиянци - Биримирци - Подуяне разпределителна - Подуяне пост "Запад" - София. В гара София, влакът пристигна на 1-ви коловоз, точно на време, където отново имаше форумни посрещачи. Тук се разделихме с туристическата група, която остана особено доволна от обслужването от страна на персонала, зает с управлението и придружаването на локомотивите на БЖК.
Ето снимки:
Атракционния влак на гара София
http://lokforum.com/gallery/albums/user ... 3Sofia.jpg
Фотопауза на сп. Струя
http://lokforum.com/gallery/albums/user ... Struya.jpg
Смяна на локомотива в гара Разделна
http://lokforum.com/gallery/albums/user ... zdelna.jpg
87004-8 на гара Разделна чака да поеме влака на втория ден
http://lokforum.com/gallery/albums/user ... zdelna.jpg
Влакът на гара Варна-фериботна
http://lokforum.com/gallery/albums/user ... ibotna.jpg
На гара Славяново отново имаше фотопауза
http://lokforum.com/gallery/albums/user ... ianovo.jpg
Влакът на гара Велико Търново
http://lokforum.com/gallery/albums/user ... arnovo.jpg
Тук туристите искаха да се снимат с нас
http://lokforum.com/gallery/albums/user ... _na_VT.jpg
Публикувано на: Вто Май 04, 2010 9:53 pm
от Saruman
На 3-ти май, на моята скромна гаричка 11 коловоза от които 8 електрифицирани и 2 са ПОК, пристигна дългоочакваният от мене Атракционен Влак на БЖК. Благодарение на колегата, choveka_vlak с който се запознах чак на Трявна

, разбрах точния час в който ще престигне влака. Това за мене си беше голямо изживяване, да видя нещо различно на гара Габрово от до болка познатите ми "Чамуги" а именно състав от вагони дърпани от локомотив. Но локомотива не какъв да е ами на БЖК серия 87, това е другото видяно от мене за сефте БЖК в Габрово. Имаше и голям интерес от страна на местните медии, но никъде не беше отразено

.
Влака с номер 4693, начело с 87 004.8 пристигна с 3 минути закъснение, аз го сгащих малко преди входната стрелка на гарата. Мисля, че се получи доста добра снимка:
http://media.snimka.bg/6144/018544190-big.jpg
Като премина влака се втурнах тичешком след него, понеже знам че времето им е ограничено. Докато го настигах снимах следното:
http://media.snimka.bg/6144/018544201-big.jpg
След като се срещнах с човека на който бях, съм и ще бъда винаги благодарен, че ме повози на локомотива, а именно нашият администратор Марио снимах локомотива по отблизо разбира се без да преча на туристите:
http://media.snimka.bg/6144/018544208-big.jpg
Локомотива се прегарира:
http://media.snimka.bg/6144/018544216-big.jpg
"Англичанката" и англичаните:
http://media.snimka.bg/6144/018544224-big.jpg
Заради тази снимка, в бързането съм се контузил без да разбера:
http://media.snimka.bg/6144/018544233-big.jpg
Дойде време за тръгване и Марио ми предложи да се повозя на локомотива, в началото се подърпах, но си казах на ум веднъж се отваря в живота парашута на човек и реших да не си изпускам шанса. Марио ме заведе при локомотивния инструктор с когото се запознах, нашият Админ го попита дали може да се повозя до Царева Ливада, той нямаше нищо против, даже обратното с желание ме пусна. Даже беше загрижен за мене и искаха да ми спрат на Царева Ливада за да сляза, но не ми се искаше да им се проваля разписанието заради мене. И така ме повозиха до Трявна, на слизане благодарих на машиниста Федя, на лок. инструктор и на другата част от превозната бригада, че ме допуснаха в локомотива и че ме повозиха.
Сега е момента да изкажа отново благодарности към Админа ни Марио, машиниста Федя и на целият персонал на БЖК, който както явно пролича е отворен към всеки.
Пулта на 87 004.8:
http://media.snimka.bg/6144/018544243-big.jpg
Ето ме и мене на работното място на choveka_vlak:
http://media.snimka.bg/6144/018544248-big.jpg
Ето и човека виновен за всичко което ми се случи в понеделника

(тази снимка е и специален поздрав за Иван Кацев

):
http://media.snimka.bg/6144/018544253-big.jpg
Изпращайки Атракциона на гара Трявна:
http://media.snimka.bg/6144/018544261-big.jpg
Публикувано на: Вто Май 04, 2010 10:12 pm
от VESO
Браво , много красиви и стойностни снимки!
Имам питане - от
снимката разбирам , че атракционният влак е пристигнал в Габрово на 1-ви коловоз.На 2-ри има електричка.На
тази снимкa гледам , че локомотивът се прегарира пак по първи коловоз.
Как е възможно това , при положение , че след пристигането зад него са вагоните? Или маневрата с тях са я правили в гърловината?
Публикувано на: Вто Май 04, 2010 10:22 pm
от Mario Evstatiev
Не, локомотива влезе на 1-ва с 5 км/час, излезе, мина по един от съседните коловози, не видях точно кой и излезе в гърловината страна ЦЛ. От там се даде на 1-ва, направи се проба и заминахме по разписание към ЦЛ и Трявна. На ЦЛ не спирахме по разписание, поради което Saruman слезе на Трявна. Там се направи и фотопауза.
Английската група доста сериозно се зае с хубавото наснимане на влака и локомотива на гара Гарбово, а моят нов английски приятел Gareth дори е направил снимка на локомотива по един от тревясалите габровски коловози.
Публикувано на: Вто Май 04, 2010 10:52 pm
от Saruman
Днес се разходих из коловозите на гара Габрово и по смачканата трева установих, че локомотива е маневрирал по 8-ми коловоз, който е и кантарен. Много странно, защо не по 3-ти ами по 8-ми.