Страница 2 от 42
Публикувано на: Съб Апр 10, 2010 10:22 am
от ProFoRManCe
Saruman написа:За по 4-та предлагам една друга идея: 40115 да престига малоко по-рано в ГО, а 40217 да заминава малко по късно от ГО. Така с една и съща комдозиция ще се стига от Русе чак до Плачковци и ще има вечерна връзка от Русе за ВТн, Гр, Тр и Па.
Това също е много добър вариант.Аз също съм си го мислил.
40115 пристига на ГО в 20:26
40217 заминава в 20:00
МОже както каза да се натегни малко разписанието на 115 или да тръгва малко по-рано.Ако има желание намира се и начин

Публикувано на: Съб Апр 10, 2010 1:03 pm
от 46 242
Разбрано, ще се натяга до смърт. Чайката се цéли 5:30- 5:40 и вероятно ще има други часове, но това е още планово.
Публикувано на: Съб Апр 10, 2010 3:28 pm
от 42 072.9
И това как ще стане с вагони до 100

Публикувано на: Съб Апр 10, 2010 4:22 pm
от 46 242
Нали казахме как.
ще се натяга до смърт.
Плюс това 3-та ще вероятно единствената за повишение на скоростите. А и вагоните няма да са до 100.
Публикувано на: Съб Апр 10, 2010 4:42 pm
от Vancho
А какво е ''плановото'' за Дунавчето

И на 5.45 за 463 бих бил доволен

Публикувано на: Съб Апр 10, 2010 5:05 pm
от todor plamenov
Ще чакаме и по втора линия нещо по-динамичо да се случи.Но това май не е много сигурно.
Публикувано на: Нед Юни 06, 2010 2:29 pm
от SoAlien
Едно предложение за
V-та.
По мои сметки, използвайки за база най-вече международния влак за Солун, измислих това:
София-
Дупница(
1ч28мин)-
Благоевград(
1ч58мин)-
Сандански(
2ч58мин)-
Петрич(
3ч28мин).
Възмоен ли е такъв вариант ?
Един такъв влак направо ще докара инфаркт на някой регионален мениджър на ЮИ за Югозападна България.
Публикувано на: Пон Юни 07, 2010 7:54 am
от stankos
След модернизацията ,която може би ще се случи някога !
Сега е около час и десет само до Радомир !
Публикувано на: Пон Юни 07, 2010 9:39 am
от SoAlien
А 361 как успява да се вмести в този график без модернизация ? Аз на база него се осланям, ако има модернизация - доста ще свия обходите още

Това е, според мен един постижим вариант при сегашната инфраструктура.
Публикувано на: Пон Юни 07, 2010 12:52 pm
от Nikss
За в близкото бъдеще съм си направил труда да сметна обходите на някои БВ и МБВ по 5-та линия с проектни скорости. Ето някои интересни неща:
МБВ 363 СФ 17:05-КЛТ 19:58 300/250 т / 115%/лок 44
това е с 2 спирания на Бг и Сан
иначе ако спира на ГНТ за връзка с пътник от Пт, както и на Дца и Пр се забавя с 10' (20:08 в Сф).
МБВ 360 КЛТ 09:00-СФ 11:57 с 2 спирания, с 5 спирания в 12:05 на Сф
МБВ 362 КЛТ 20:00-СФ 22:57 с 2 спирания, с 5 в 23:05 ч.
МБВ 361 СФ 06:55-КЛТ 09:48 с 2 спирания, с 5 в 09:58 ч.
МБВ 462 КЛТ 04:40-СФ 07:45
МБВ 463 СФ 21:25-КЛТ 00:29
добавил съм и някои несъществуващи, но иначе полезни влакове:
ЕВ 5501 "ПИРИН" СФ 09:40-ПТ 12:45
ЕВ 5502 ПТ 15:40-СФ 18:50
БВ 5691 СФ 18:25-ПТ 21:14
БВ 5692 ПТ 18:20-СФ 21:09
БВ 5623 СФ 15:50-КЛТ 19:05
БВ 5624 КЛТ 13:40-СФ 16:55
общо взето е това, не съм смятал срещи и т.н., просто такава трябва да е картинката когато всичко по инфрата е наред

Публикувано на: Пон Юни 07, 2010 5:00 pm
от todor plamenov
Nikks, влаковете 5691/5692, които си отбелязал в твоето проекторазписание само за почивните дни ли са предвидени или като регулярно движещи се?Ще ти бъда благодарен, ако ми изпратиш с ЛС подробния график на тези влакове.Благодаря прдварително!!!
Публикувано на: Пон Юни 07, 2010 8:44 pm
от Nikss
todor plamenov написа:Nikks, влаковете 5691/5692, които си отбелязал в твоето проекторазписание само за почивните дни ли са предвидени или като регулярно движещи се?Ще ти бъда благодарен, ако ми изпратиш с ЛС подробния график на тези влакове.Благодаря прдварително!!!
Ами в зависимост от пътникопотока, който се генерира, но според мен ще е хубаво да са ежедневни.
Публикувано на: Пон Юни 07, 2010 10:18 pm
от VESO
Ако са регулярни и се движат всеки ден "9"-ката в номера трябва да се замени.Личното ми мнение е , че ще бъдат нужни години преди графикът по 5-та линия да се стабилизира.
От мен голямо БРАВО на Nikss за усилията и труда!
Публикувано на: Чет Юни 10, 2010 9:34 am
от VESO
Имам въпрос към "графиците" в нашия форум (които между другото се справят доста успешно с разписанията) - може ли някой да изготви разписание на 8610 с леко корегиране на часовете на потегляне и пристигане , а именно: какъв ще бъде часът на тръгване от начална гара (БС) , ако в ПО този влак е във времевия интервал 10:54 - 11:00.Може ли часът от Бургас да бъде 6:25 и дали за 4 часа и 29 минути този влак ще идва до Пловдив.Целта ми е да се намали зеещата в момента времева "дупка" между Дианата и него , както и до увеличаване на интервала за два потеглящи влака между 8610 и 10112.
Нека някой изготви примерно разписание със съответните разминавания на бързия в участъка Бургас - Пловдив и да го покаже тук.
Публикувано на: Чет Юни 10, 2010 10:23 am
от todor plamenov
По повод на молбата на Весо, според мен трябва да се вземе под внимание факта, че влака в настоящия си график има доста загубено време между Стара Загора и Пловдив. А трябва и да се помисли за запазване на връзките в Карнобат с 30150 и в Стара Загора с 40104.