Като приключи ремонта на 55.030.1 ще отида на посещение и ще го снимам.VESO написа:Пуснете снимки на тях да ги видя , пък и да си попълня колекцията.Точно тези ги нямам.

Акредитиран фотограф
На преден план - грижливо ремонтиращият се 55 030:
http://photo-zona.net/images/user49144/ ... G_2362.JPG
Отзад се вижда ремонт на 55 229 на Булмаркет.
Чакащият ред 55 124:
http://photo-zona.net/images/user49144/ ... G_2332.JPG
http://photo-zona.net/images/user49144/ ... G_2334.JPG
http://photo-zona.net/images/user49144/ ... G_2335.JPG
55 129:
http://photo-zona.net/images/user49144/ ... G_2372.jpg
На 52 069 нямам снимки, а и не знам къде работи.
http://photo-zona.net/images/user49144/ ... G_2362.JPG
Отзад се вижда ремонт на 55 229 на Булмаркет.
Чакащият ред 55 124:
http://photo-zona.net/images/user49144/ ... G_2332.JPG
http://photo-zona.net/images/user49144/ ... G_2334.JPG
http://photo-zona.net/images/user49144/ ... G_2335.JPG
55 129:
http://photo-zona.net/images/user49144/ ... G_2372.jpg
На 52 069 нямам снимки, а и не знам къде работи.
Върху две гуми или върху две талиги по две релси!
Пак заповядай, Веско, както и всички останали, които искат да заповядат!
Ще е още по-интересно, когато 55 030 бъде напълно готов, както и 55 124, който чака ред.
Бих искал да помоля Florian, в случай че има снимки на 52 069, ако може да публикува някоя, че на тази машина аз пък нямам фото!

Бих искал да помоля Florian, в случай че има снимки на 52 069, ако може да публикува някоя, че на тази машина аз пък нямам фото!
Върху две гуми или върху две талиги по две релси!

Акредитиран фотограф
Днеска на празничният 24.05.2010г. заедно с нашите съфорумци Vlakov, Vancho и Saruman направихме посещение на локомотивно депо - Експрес Сервиз където бяхме най-учтиво посрещнати от директора на депото инж.Анастас Колев за което му благодарим.
Започвам с тукощо завършената след капитален ремонт 55.030.
http://www.foto.bg/showphoto.php?photo=294821&cat=7307
http://www.foto.bg/showphoto.php?photo=294822&cat=7307
Локомотивът е също с чисто нови радиаторни тела закупени от завода производител на 55-та серия Електропутера.
http://www.foto.bg/showphoto.php?photo=294824&cat=7307
Колегата Vlakov пред 55.030.
http://www.foto.bg/showphoto.php?photo=294825&cat=7307
55.129
http://www.foto.bg/showphoto.php?photo=294815&cat=7307
http://www.foto.bg/showphoto.php?photo=294819&cat=7307
55.124 на, който му предстой капитален ремонт.
http://www.foto.bg/showphoto.php?photo=294820&cat=7307
http://www.foto.bg/showphoto.php?photo=294818&cat=7307
Ремонтиращата се 52.069.
http://www.foto.bg/showphoto.php?photo=294828&cat=7307
http://www.foto.bg/showphoto.php?photo=294829&cat=7307
Започвам с тукощо завършената след капитален ремонт 55.030.
http://www.foto.bg/showphoto.php?photo=294821&cat=7307
http://www.foto.bg/showphoto.php?photo=294822&cat=7307
Локомотивът е също с чисто нови радиаторни тела закупени от завода производител на 55-та серия Електропутера.
http://www.foto.bg/showphoto.php?photo=294824&cat=7307
Колегата Vlakov пред 55.030.
http://www.foto.bg/showphoto.php?photo=294825&cat=7307
55.129
http://www.foto.bg/showphoto.php?photo=294815&cat=7307
http://www.foto.bg/showphoto.php?photo=294819&cat=7307
55.124 на, който му предстой капитален ремонт.
http://www.foto.bg/showphoto.php?photo=294820&cat=7307
http://www.foto.bg/showphoto.php?photo=294818&cat=7307
Ремонтиращата се 52.069.
http://www.foto.bg/showphoto.php?photo=294828&cat=7307
http://www.foto.bg/showphoto.php?photo=294829&cat=7307
Вчера, 27 септември - понеделник се откри тазгодишния Международен технически панаир в Пловдив (Internacional Plovdiv Fair). Както всяка година в края на месец септември, разбира се и тази, русенката фирма Експрес сервиз ООД представя своята най-нова продукция.
По първоначални планове тази година това е трябвало да бъде най-новият локомотив от серията MDD3 на фирмата, MDD3 06, който е без командна кабина. Поръчан е от първия румънски клиент на русенската фирма Holcim (Romania) за обслужване на индустриалния ЖП клон на румънското предприятие.
Цитирано от интернет:
"НОВОСТИ ОТ ЕВРОПЕЙСКИ МАЩАБ
2. Дизелов маневрен локомотив, без командна кабина, управляван посредством радио дистанционно управление – по-ниска себестойност, което ги прави особено актуална “кризисна” инвестиция. В същото време те притежават функционалността на нормалните по-скъпи локомотиви. Друго предимство е възможността за работа в опасни и вредни за човешкото здраве среди, където присъствието на машинист е недопустимо.
Произведено от Експрес Сервиз ООД, България"
Причината да не бъде този локомотив в момента на панаира в Пловдив е тази, че той е в Германия на тазгодишното изложение INNO TRANS, което както знаем се състои на две години, на четна година и се засича в края си с началото на пловдивския панаир. Няма как толкова бързо да се транспортира от там тук. INNO TRANS вече трябва да е приключило за тази година. Разбира се, в момента в Пловдив има друга изненада.
Там са две от най-новите електромотивчета, както обичам да ги наричам аз, на Експрес сервиз. Аз пристигнах там в неделя следобед, бях на откриването на изложението вчера и снощи поех обратно към Русе. Работата зове, няма как.
Ръководителят и директор на фирмата беше така добър да ме приеме при тях за един ден и половина, такава физическа възможност имах и аз, както и да се съгласи, редом с давата акумулаторни локомотива, по моя молба да се поставят и две табла с моя дипломен проект от Русенския университет, който проект е неизменно свързан с Експрес сервиз ООД. Има отделна тема за него в раздел: "Да си поговорим за железници". Който не е надниквал все още, може да го направи тук:
viewtopic.php?t=1934
Моето скромно участие в Пловдив представлява ето това табло, което е разпечатано във формат А2:
http://photo-zona.net/images/user49144/ ... n2131_.jpg
И това, което е на формат А1:
http://photo-zona.net/images/user49144/ ... o4596_.jpg
Да транспортирам макета беше невъзможно по две причини: пъпрво защото ще трябва да участва в една изложба в университета, по случай 25 години Катедра Промишлен дизайн в Русенски университет, както и поради това, че е адски капризен за транспортиране. На дълги разстояния (напр. Русе - Пловдив) почти невъзможно.
За съжаление в момента снимки не мога да публикувам, по простата причина, че не можах да взема фотоапарат със себе си. Снимки от пловдивския панаир въпреки всичко ще има, благодарение на други хора от фирмата, които са там и които донесоха със себе апарат.
Разбира се, тази възможност да заснеме ще има и всеки един от вас, който успее да отиде в близост до палата 13 и палата 18, където е и експозиционната площ на Експрес сервиз ООД - гр. Русе Който направи първи снимки и има възможност да ги пусне веднага, нека да го направи.
Експрес сервиз ООД, както вече стана въпрос, тази година се представят в Пловдив с две електрически локомотивчета, подобни на ето, това:
http://www.vbox7.com/play:21df2107
Разликите са следните... И двата нови електромотива са с врати на кабините и самите кабини, вкл. вратите, са остъклени. Освен това, друга съществена новост е тази, че едното локомотивче е по-дълго и с по-голяма мощност от другото, съответно с по-голямо сцепно тегло и пр. За първи път при тези малки ел. локомотиви, които правят, инженерите от фирмата прилагат два въздушни турбинни компресора с прилежащите им два въздушни резервоара, съответно и с по два кнорови провода с акерманови кранове за 5 бара на всяка една от двете страни. На снимките или който отиде там всичко ще се види.
Жалко, че преди година или две изляха асфалт върху коловозите и локомотивите не могат да полагат върху релси и да се правят демонстрации напред - назад. В момента са на специални поставки, които позволяват локомотива да се включи и колоосите да се завъртят свободно, защото са във вздуха.

Цитирано от интернет:
"НОВОСТИ ОТ ЕВРОПЕЙСКИ МАЩАБ
2. Дизелов маневрен локомотив, без командна кабина, управляван посредством радио дистанционно управление – по-ниска себестойност, което ги прави особено актуална “кризисна” инвестиция. В същото време те притежават функционалността на нормалните по-скъпи локомотиви. Друго предимство е възможността за работа в опасни и вредни за човешкото здраве среди, където присъствието на машинист е недопустимо.
Произведено от Експрес Сервиз ООД, България"
Причината да не бъде този локомотив в момента на панаира в Пловдив е тази, че той е в Германия на тазгодишното изложение INNO TRANS, което както знаем се състои на две години, на четна година и се засича в края си с началото на пловдивския панаир. Няма как толкова бързо да се транспортира от там тук. INNO TRANS вече трябва да е приключило за тази година. Разбира се, в момента в Пловдив има друга изненада.

Ръководителят и директор на фирмата беше така добър да ме приеме при тях за един ден и половина, такава физическа възможност имах и аз, както и да се съгласи, редом с давата акумулаторни локомотива, по моя молба да се поставят и две табла с моя дипломен проект от Русенския университет, който проект е неизменно свързан с Експрес сервиз ООД. Има отделна тема за него в раздел: "Да си поговорим за железници". Който не е надниквал все още, може да го направи тук:
viewtopic.php?t=1934
Моето скромно участие в Пловдив представлява ето това табло, което е разпечатано във формат А2:
http://photo-zona.net/images/user49144/ ... n2131_.jpg
И това, което е на формат А1:
http://photo-zona.net/images/user49144/ ... o4596_.jpg
Да транспортирам макета беше невъзможно по две причини: пъпрво защото ще трябва да участва в една изложба в университета, по случай 25 години Катедра Промишлен дизайн в Русенски университет, както и поради това, че е адски капризен за транспортиране. На дълги разстояния (напр. Русе - Пловдив) почти невъзможно.
За съжаление в момента снимки не мога да публикувам, по простата причина, че не можах да взема фотоапарат със себе си. Снимки от пловдивския панаир въпреки всичко ще има, благодарение на други хора от фирмата, които са там и които донесоха със себе апарат.

Експрес сервиз ООД, както вече стана въпрос, тази година се представят в Пловдив с две електрически локомотивчета, подобни на ето, това:
http://www.vbox7.com/play:21df2107
Разликите са следните... И двата нови електромотива са с врати на кабините и самите кабини, вкл. вратите, са остъклени. Освен това, друга съществена новост е тази, че едното локомотивче е по-дълго и с по-голяма мощност от другото, съответно с по-голямо сцепно тегло и пр. За първи път при тези малки ел. локомотиви, които правят, инженерите от фирмата прилагат два въздушни турбинни компресора с прилежащите им два въздушни резервоара, съответно и с по два кнорови провода с акерманови кранове за 5 бара на всяка една от двете страни. На снимките или който отиде там всичко ще се види.
Жалко, че преди година или две изляха асфалт върху коловозите и локомотивите не могат да полагат върху релси и да се правят демонстрации напред - назад. В момента са на специални поставки, които позволяват локомотива да се включи и колоосите да се завъртят свободно, защото са във вздуха.
Върху две гуми или върху две талиги по две релси!

Моят труд под формата на две табла и труда на инженерите от Експрес сервиз под формата на два локомотива.
Сърдечно пожелавам на фирмата по-голяма посещаемост от страна на евентуални клиенти и въобще на повече зяпачи, ако щеш, защото вчера като за първи ден беше наистина слаба работа. Като че ли повече хора, представители на другите фирми имаше, които да се разхождат, всеки с баджовете по ризите и костюмите, отколкото външни хора, дошли да разгледат. Много голямо впечатление, особено на мъжете, правеха и красивите девйоки с характерни "униформи", които разнасяха рекламни брошури на различни фирми, участнички в панаира. Така вероятно ще бъде и до края.

Върху две гуми или върху две талиги по две релси!
Днес , въпреки проливния дъжд , изливащ се над Пловдив , посетих "Есенен Технически панаир 2010" и установих , че с всяка изминала година прогресивно намаляват фирмите , предоставящи своите продукти.От друга страна дъждът бе една от причините и броят на посетителите да се сведе до минимум.
Конкретно по темата - срещнах топло посрещане от страна на "Експрес Сервиз" и под силните напори на вятъра и дъжда , успях да направя фотографии на изложените локомотиви тип ES 200.
външен вид:
- снимка 1;
- снимка 2;
- снимка 3;
- снимка 4;
- снимка 5.
кабината и пулта:
- снимка 1;
- снимка 2;
- снимка 3.
дистанционното:
- снимка 1;
- снимка 2;
Табелка.
Технически параметри.
Обща снимка на двете машини.
За финал снимка за спомен с Florian.

За тези , които още не са ходили - от спирката на центр. гара автобус "7" ходи до Панаира , а входът е 4 лв. за ученици (само при група от над 20 души) и 6 лв. за всички останали.
Конкретно по темата - срещнах топло посрещане от страна на "Експрес Сервиз" и под силните напори на вятъра и дъжда , успях да направя фотографии на изложените локомотиви тип ES 200.
външен вид:
- снимка 1;
- снимка 2;
- снимка 3;
- снимка 4;
- снимка 5.
кабината и пулта:
- снимка 1;
- снимка 2;
- снимка 3.
дистанционното:
- снимка 1;
- снимка 2;
Табелка.
Технически параметри.
Обща снимка на двете машини.
За финал снимка за спомен с Florian.
За тези , които още не са ходили - от спирката на центр. гара автобус "7" ходи до Панаира , а входът е 4 лв. за ученици (само при група от над 20 души) и 6 лв. за всички останали.

е нали уж скоро ще излезем, ако не сме излезли вече... така вика "Бате Бойко"





Информация
Модератори