Страница 2 от 9

Публикувано на: Вто Юни 29, 2010 6:29 pm
от 44.123
Днес 29.06.2010г. 32.137-32.138 беше на проба в посока Самуил и обратно.

Публикувано на: Вто Юни 29, 2010 6:40 pm
от Mario Evstatiev
44.123 написа:Днес 29.06.2010г. 32.137-32.138 беше на проба в посока Самуил и обратно.
Ще да е пипната машина. Искам ако можеш да заснемеш секцията докато е по вашия край, пък после по Бургас ще я дебнем и ние.

Публикувано на: Вто Юни 29, 2010 8:28 pm
от 44.123
Ще се опитам, но не обещавам нищо.

Публикувано на: Пон Юли 05, 2010 7:53 am
от plastikat
Коя електричка се е запалила онзи ден край Бургас ?Във вестниците пише че се е запалил апаратен шкаф,но нищо повече :roll:

Публикувано на: Пон Юли 05, 2010 9:52 am
от gu6terov
Аз разбрах 157/158.

32-157/158

Публикувано на: Пон Юли 05, 2010 1:10 pm
от tunio_slv
Не е само апаратен шкаф,щетите са много големи.Жалко :(

Публикувано на: Пон Юли 05, 2010 2:37 pm
от plastikat
Е какво и е ?Някой да я наснима хубаво и да публикува снимките ,за да видим на пръв поглед какви са щетите

Re: 32-157/158

Публикувано на: Пон Юли 05, 2010 3:26 pm
от Mario Evstatiev
tunio_slv написа:Не е само апаратен шкаф,щетите са много големи.Жалко :(
Ако са големи щетите, причините може да са от КСП, групи, реактор, дори и траф. Запалване на фазан няма да направи големи поразии. Преди години когато изгоря Сф 32-117/118 в пловдивско, тогава беше горял силов кабелаж и беше направил големи бели. Ако и тук е горял кабелаж, работата е дебела.

Причина за запалване на ЕМВ в поддръжката не може да се търси, нито да се дири отговорност на обслужващия персонал. Това са производствени рискове, от които и чисто нов влак не е застрахован.

Публикувано на: Вто Юли 06, 2010 10:53 am
от muri83
Аз до колкото разбрах от деломайстора в бургас и по точно от контролното се е запалил освен апаратен шкаф и ГК-то :(

Публикувано на: Вто Юли 06, 2010 8:34 pm
от gu6terov
Утре 157/158 заминава за Стара Загора за оценка и ремонт евентуално.

Публикувано на: Вто Юли 06, 2010 9:06 pm
от Mario Evstatiev
muri83 написа:Аз до колкото разбрах от деломайстора в бургас и по точно от контролното се е запалил освен апаратен шкаф и ГК-то :(
Точно от ГК-то е тръгнал пожара. Сега фирмата, която е доставила контактите за него, май ще плаща :lol:

Публикувано на: Вто Юли 06, 2010 9:14 pm
от 07
lok45111 написа:
Точно от ГК-то е тръгнал пожара. Сега фирмата, която е доставила контактите за него, май ще плаща :lol:
Това ако стане - доставчик да плати на БДЖ за некачествени части, май трябва да обърнем нещо...

Публикувано на: Сря Юли 07, 2010 12:16 pm
от Mario Evstatiev
07 написа:
lok45111 написа:
Точно от ГК-то е тръгнал пожара. Сега фирмата, която е доставила контактите за него, май ще плаща :lol:
Това ако стане - доставчик да плати на БДЖ за некачествени части, май трябва да обърнем нещо...
Ако се докаже, че причината са некачествените контакти или други, доставени от външна фирма материали, възбужда се съдебно търсене на обезщетение и частника си плаща. Отделно от това, застрахователя ще плати застраховка и после също ще дири тази външна фирма, за да си вземе парите.

Публикувано на: Сря Юли 07, 2010 4:02 pm
от plastikat
http://vbox7.com/play:31cc698e Открийте 100-те грешки казани от говорителката за 30 секунди :lol: Пожара е възникнал в едно от купетата (на електричката) туй ми е любимото :lol:

Публикувано на: Сря Юли 07, 2010 4:45 pm
от muri83
plastikat написа:http://vbox7.com/play:31cc698e Открийте 100-те грешки казани от говорителката за 30 секунди :lol: Пожара е възникнал в едно от купетата (на електричката) туй ми е любимото :lol:
хахах 46-041 от кога е маневрен :lol: точно този локомотив видях да изтегля изгорялата електричка :lol: де...а и простите журналисти плямпат си квото им доиде.