Страница 2 от 2
Публикувано на: Сря Фев 24, 2010 10:42 am
от stankos
Фонд № 863 – Завод за хидролиза и фуражни дрожди – Разлог – 381 а.е., 1963 – 1997 г.

Публикувано на: Сря Фев 24, 2010 10:45 am
от bdz46
Пробвайте с "Пиринхарт". Последните товарни превози бяха с отпадъчна хартия.
Публикувано на: Сря Фев 24, 2010 1:33 pm
от stankos
1. ЕИК 101018618
2. Фирма ПИРИНХАРТ
3. Правна форма Акционерно дружество
5. Седалище и адрес на управление БЪЛГАРИЯ
област Благоевград, община Разлог
гр. Разлог 2760
ПРОМИШЛЕНА ЗОНА
Представители ИВАН ЛАЗАРОВ КЪНЕВ
12. Съвет на директорите Дата на изтичане на мандата: 01.11.2012
ЮРИ БОГОМИЛОВ КАТАНОВ
ИВАН ЛАЗАРОВ КЪНЕВ
АЛФА ДИВЕЛОПМЪНТС МЕНИДЖМЪНТ ЕООД, ЕИК 175032828, държава: БЪЛГАРИЯ
Публикувано на: Пон Мар 15, 2010 1:17 pm
от VESO
Вече се появиха и първите отзиви по снимките на серия 91-00 , които пуснах в Европейския железопътен сървър.Един немец ми писа следното писмо:
Hallo
> Nochmal eine Frage zu 106 248 bzw. V60 1248. Von wann bis wann war sie > im Bw Karl-Marx-Stadt beheimatet?
Gleich mal der komplette Lebenslauf:
10.04.1965 - 13.07.1965 Bw Dresden
14.07.1965 - 31.05.1975 Bw Karl-Marx-Stadt
01.06.1975 - 26.11.1981 Bw Gera
23.12.1981 - 12.02.1991 Bw Probstzella
13.03.1991 - 25.11.1992 Bw Reichenbach
08.12.1992 - 27.12.1993 Bw Probstzella
Die V60D Werklok 10 des Raw Potsdam kann auch in Brandenburg aufgenommen sein. Brandenburg war Außenstelle des Potsdamer Raw. Daten habe ich bei mir keine - auch bei der LDB nicht.
Im Anhang sind 3 Bilder von Veselin Malinov (aus
www.railfaneurope.net) mit einer V10C in Bulgarien. Kannst Du ihn bitte mal fragen, ob er mir die Bilder in der Originalauflösung für die Sammlung schicken kann. Lok steht im Waggonwerk Septemvri. Im Bw der Rhodopenbahn muß er noch eine weitere V10C erwischt haben - auch da wären die Bilder interessant.
Mache Dir in der nächsten Woche mal ein paar V60-Bilder fertig.
Ab April bin ich zu 75% auswärts auf Arbeit und da wird unter der Woche nicht mehr viel.
Beste Grüße
Sven
Ще помоля тези , които владеят немски език , да кажат за какво става дума от написаното.
Публикувано на: Пон Мар 15, 2010 2:16 pm
от bobara_e_tuk
VESO написа:Вече се появиха и първите отзиви по снимките на серия 91-00 , които пуснах в Европейския железопътен сървър.Един немец ми писа следното писмо:
Hallo
> Nochmal eine Frage zu 106 248 bzw. V60 1248. Von wann bis wann war sie > im Bw Karl-Marx-Stadt beheimatet?
Gleich mal der komplette Lebenslauf:
10.04.1965 - 13.07.1965 Bw Dresden
14.07.1965 - 31.05.1975 Bw Karl-Marx-Stadt
01.06.1975 - 26.11.1981 Bw Gera
23.12.1981 - 12.02.1991 Bw Probstzella
13.03.1991 - 25.11.1992 Bw Reichenbach
08.12.1992 - 27.12.1993 Bw Probstzella
Die V60D Werklok 10 des Raw Potsdam kann auch in Brandenburg aufgenommen sein. Brandenburg war Außenstelle des Potsdamer Raw. Daten habe ich bei mir keine - auch bei der LDB nicht.
Im Anhang sind 3 Bilder von Veselin Malinov (aus
www.railfaneurope.net) mit einer V10C in Bulgarien. Kannst Du ihn bitte mal fragen, ob er mir die Bilder in der Originalauflösung für die Sammlung schicken kann. Lok steht im Waggonwerk Septemvri. Im Bw der Rhodopenbahn muß er noch eine weitere V10C erwischt haben - auch da wären die Bilder interessant.
Mache Dir in der nächsten Woche mal ein paar V60-Bilder fertig.
Ab April bin ich zu 75% auswärts auf Arbeit und da wird unter der Woche nicht mehr viel.
Beste Grüße
Sven
Ще помоля тези , които владеят немски език , да кажат за какво става дума от написаното.
Веско ето малко превод от мен на това което разбрах дано ти помогна с нещо
Бележките на 3 снимки на Веселин Малинов (от
www.railfaneurope.net ) с V10C в България. Може ли да го помоля да попитам, ако той може, да ми изпрати снимки в оригиналната резолюция за библиотеката. Лок е в колата фабрика "Септември". В Bw Rhodopenbahn той трябва да е уловена още една V10C - дори и когато снимките бяха интересни.
"Направете следващата седмица на няколко пъти V60 снимки прави.
От април, аз съм 75% някъде, за да работят през седмицата и там не е много.
Поздравления
Свен

Публикувано на: Вто Юли 20, 2010 12:01 pm
от vkakachev
Ако има локомотив от 93 серия, някъде в Разлог, няма да е зле по- бързо дагопрехвърлят на депо Септемвр, че да спасят малко положението. Той може ли да дарпа 4 вагона
Публикувано на: Вто Юли 20, 2010 12:03 pm
от bdz46
За дърпане ще дърпа, ама как си представяш локомотив, който не се е движил 7 години, няма никакви сертификати и е собственост на частна фирма да тръгне да кара влакове?
Публикувано на: Вто Юли 20, 2010 12:53 pm
от vkakachev
много ясно, че няма да го пуснат преди да му направят асновен ремонт
Публикувано на: Вто Юли 20, 2010 12:56 pm
от bdz46
Което е лишено от всякакъв смисъл при наличие на серия 75, която има нужда само от няколко резервоара, които се произвеждат в съседната сграда.
Публикувано на: Вто Юли 20, 2010 12:59 pm
от vkakachev
Ясно щом е така мота да бъда спокоен
Публикувано на: Вто Юли 20, 2010 2:54 pm
от VESO
Tоку що се свързах с работник в локомотивно депо Септември и той ме осведоми за следното - машините от серия 93-00 са две бройки и в момента били на гара Банско , тъй като , ако ги вкарат в халето , няма да има място за магистралния дизел на 16107 / 16102 , който нощува там.Същата информация бе потвърдена по телефона и от машинист , който сутринта се е върнал от Добринище.Транспортирането на камион се е наложило , поради факта , че релсите в завода , от където са изкарани 93-00-ките са демонтирани.За кого са предназначени тези машини , също няма информация.Така както вървят нещата , тази събота и неделя ще трябва да отменя планираното пътуване , за да отида до Банско и да видя локомотивите.
Публикувано на: Вто Юли 20, 2010 3:14 pm
от vkakachev
Така си и предполагах. Преди три дена ходих с компания на разходка до Банско и се снимахме на парните машини и видях, че линията към депото е излъскана все едно са пвеминавали хиляди влакове.