Страница 2 от 3

Публикувано на: Нед Фев 21, 2010 10:01 am
от Mario Evstatiev
44142 написа:Чак в трансформаторното е вкаран лок. Вероятно не е освободен от следователите лок.
Следствието си свърши работата с него. Сега е там за да не го разграбват, тъй като не може по обясними причини да се заключва. Доколкото се знае из Подуяне, в 5-то хале ще правят и възстановяването. Намерена е кабина.

Публикувано на: Нед Фев 21, 2010 8:24 pm
от Nikss
Втората снимка с кабината... нямам думи просто. По неофициална информация скоростта на влака преди прелеза е била 52 км/ч при допустими максимално 60 за участъка, а удара е станал с 48 км/ч тъй като е имало екстрено задържане. Интересно как не е забелязано, че приближава влак - все пак прожекторите осветяват много добре и би трябвало от далече да се вижда, че приближава ЖПС. Дори и да беше в крива прелеза пак щеше поне малко да се вижда, но тук е права и от "ТИТАН" не могат да предявяват никакви претенции, че техният работник не е нарушил правилника за движение по пътищата. Предполагам сигнал "Внимание" не е подаден, все пак е нощ и линията преминава през жилищен квартал. В такива ситуации биеш гъбата (ако имаш време биеш и екстрено) и отиваш в машинното. Но тук просто ударът е бил неизбежен. От ударът кабината е стигнала чак до апаратния шкаф и дочух, че за да извадят г-н Б. Георгиев (мир на душата му) са рязали кабината. :?

Публикувано на: Нед Фев 21, 2010 8:36 pm
от Mario Evstatiev
Тази тема е към техническата част на инцидента, тъй, че нека не дърляме повече кокалите на машиниста, а да дискутираме ще ли стане от това локомотив?

45-163

Публикувано на: Съб Мар 27, 2010 8:29 pm
от фена
Решили се съдбата на локомотива, към коя ремонтна фирма ще поеме задачата по възстановяването му ?

Re: 45-163

Публикувано на: Съб Мар 27, 2010 9:21 pm
от Nikss
фена написа:Решили се съдбата на локомотива, към коя ремонтна фирма ще поеме задачата по възстановяването му ?
Дочух, че депо Пд ще се нагърби с бойната задача. :?

Публикувано на: Сря Мар 31, 2010 8:58 pm
от Mario Evstatiev
Работата по 45 163.3 е замразена за неопределен срок по ред причини, къде оперативни, къде финансови. Освен това пред нея се пререди една леко заоблена 4 осна "дама" :wink:

Публикувано на: Съб Апр 17, 2010 9:28 am
от Mario Evstatiev
Вчера в Подуяне са сложили кабината на 45 163 и днес заварчиците ще продължат работа по заварките. Машината стана по - бързо от очакваното и без намесата на "Кончар". Това е още едно доказателство, че в Подуяне се работи.

Публикувано на: Съб Апр 17, 2010 11:15 am
от 46 242
По принцип и тя става серия 44.

Публикувано на: Пет Юни 18, 2010 7:29 am
от Mario Evstatiev
В момента, кабината на 45 163 е монтирана, отвън се китва и подготвя за боя. Вътре са сложили облицовката и разните елементи, накрая ще се монтира и свърже пулта за управление, след което си заминава за Дца. За конвертиране в серия 44 никой нищо не говори, поне на този етап.

45 - 163

Публикувано на: Пет Юни 18, 2010 12:23 pm
от фена
Снимки от възстановяването и може ли :?:

Re: 45 - 163

Публикувано на: Пет Юни 18, 2010 4:13 pm
от Mario Evstatiev
фена написа:Снимки от възстановяването и може ли :?:
Ще се качат надвечер :)

Публикувано на: Съб Юли 10, 2010 11:49 pm
от doktor
не знам дали тука му е мястото нов съм аз да питам: има един локомотив с номер 43527 в Пловдив тука вчера както си вървях го мернах зад едно изоставено хале ... какво му е на тоя л-в какво чака, гледам има бели лепенки на вратите.

Публикувано на: Нед Юли 11, 2010 2:51 am
от elektrovoz46
Колега има си отделна тема и за 43 серия и за локомотивите на депо Пловдив!

Публикувано на: Пет Юли 23, 2010 1:08 pm
от 44142
45163 вече е с монтирана и боядисана кабина. На лок са извадени талигите вероятно за отстраняване на пораженията от сблъсъка.

отг

Публикувано на: Съб Юли 24, 2010 5:03 pm
от фена
Локомотива се води СР или ПР колоосите ще се сменя с червени за 130 км. и нищо чудно да премине в 44 серия