Следствието си свърши работата с него. Сега е там за да не го разграбват, тъй като не може по обясними причини да се заключва. Доколкото се знае из Подуяне, в 5-то хале ще правят и възстановяването. Намерена е кабина.44142 написа:Чак в трансформаторното е вкаран лок. Вероятно не е освободен от следователите лок.
Администратор
Втората снимка с кабината... нямам думи просто. По неофициална информация скоростта на влака преди прелеза е била 52 км/ч при допустими максимално 60 за участъка, а удара е станал с 48 км/ч тъй като е имало екстрено задържане. Интересно как не е забелязано, че приближава влак - все пак прожекторите осветяват много добре и би трябвало от далече да се вижда, че приближава ЖПС. Дори и да беше в крива прелеза пак щеше поне малко да се вижда, но тук е права и от "ТИТАН" не могат да предявяват никакви претенции, че техният работник не е нарушил правилника за движение по пътищата. Предполагам сигнал "Внимание" не е подаден, все пак е нощ и линията преминава през жилищен квартал. В такива ситуации биеш гъбата (ако имаш време биеш и екстрено) и отиваш в машинното. Но тук просто ударът е бил неизбежен. От ударът кабината е стигнала чак до апаратния шкаф и дочух, че за да извадят г-н Б. Георгиев (мир на душата му) са рязали кабината. 
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Администратор
Решили се съдбата на локомотива, към коя ремонтна фирма ще поеме задачата по възстановяването му ?
Дочух, че депо Пд ще се нагърби с бойната задача.фена написа:Решили се съдбата на локомотива, към коя ремонтна фирма ще поеме задачата по възстановяването му ?
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Администратор
Администратор
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm
Администратор
Снимки от възстановяването и може ли 
Администратор
Ще се качат надвечерфена написа:Снимки от възстановяването и може ли
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
Информация
Модератори