



Администратор
Нищо им няма на 74-ките. В депо, ревизия на рамата, оборотни талиги и пак на влак. Случая много се разду и преувеличи. Просто една талига се е разглобила, вероятно не без причина, но факта, че всичко е протекло като планово спиране говори отново, че влака е къде къде по - сигурен от автотранспорта. Ако на автобус се скъса нещо по хода... директно 45 или дори 55 ковчега са резервирани!VESO написа:Яд ме е за 74-ките , като се сетя каква съдба ще имат.Ако бяха 50-ки нямаше толкова да се притеснявам.
Че е неприятен индидент за БДЖ не приятен ама никой нищо не каза за автобуса, който се е преобърнал вследствие на снежните преспи още не се дали има жертви.lok45111 написа:Нищо им няма на 74-ките. В депо, ревизия на рамата, оборотни талиги и пак на влак. Случая много се разду и преувеличи. Просто една талига се е разглобила, вероятно не без причина, но факта, че всичко е протекло като планово спиране говори отново, че влака е къде къде по - сигурен от автотранспорта. Ако на автобус се скъса нещо по хода... директно 45 или дори 55 ковчега са резервирани!VESO написа:Яд ме е за 74-ките , като се сетя каква съдба ще имат.Ако бяха 50-ки нямаше толкова да се притеснявам.

Има и още нещо интересно - чак в 09:48 ч. е бил на Курило - т.е. пак е бил закъснял повече от 4 часа... това до някъде обяснява броят на пътниците в нашите вагони, иначе едва ли щеше да е толкова празен ако инцидентът беше станал в 05:36 ч. (в колкото е трябвало да премине по разписание през Кр). 

Всички истински мъже бачкат в БДЖ!

Администратор
Нашия кореспондент Любомир Джонев бе изпратен на мястото на произвшествието, където при неговото пристигане е течала подготовка за отстраняване на дерайлиралите вагони.
Публикация в е-вестника на LOKFORUM: http://lokforum.blogspot.com/2010/02/blog-post_08.html
СНИМКИ




Публикация в е-вестника на LOKFORUM: http://lokforum.blogspot.com/2010/02/blog-post_08.html
СНИМКИ




zhivko88 написа:Че е неприятен индидент за БДЖ не приятен ама никой нищо не каза за автобуса, който се е преобърнал вследствие на снежните преспи още не се дали има жертви.lok45111 написа:Нищо им няма на 74-ките. В депо, ревизия на рамата, оборотни талиги и пак на влак. Случая много се разду и преувеличи. Просто една талига се е разглобила, вероятно не без причина, но факта, че всичко е протекло като планово спиране говори отново, че влака е къде къде по - сигурен от автотранспорта. Ако на автобус се скъса нещо по хода... директно 45 или дори 55 ковчега са резервирани!VESO написа:Яд ме е за 74-ките , като се сетя каква съдба ще имат.Ако бяха 50-ки нямаше толкова да се притеснявам.
Има за съжаление една жертва и трима ранени. Интересно е че никой не споменава фирмата превозвач, а единствената снимка, която видях в нета беше на преобърнат автобус изглеждащ като собственост на ЮИ. Иначе естествено случката с влака се раздуха доста повече.
Аз и преди съм го казвал , сега да го повторя - по медиите с пълна сила тече постоянна кампания против железницита.Направих сводка за колко ж.п. инцидента се е споменавало във вестниците от 1994 г. насам и забелязах , че абсолютно всички са достойно отразени , обогатени и раздухани с всевъзможни пикантни заглавия.Например катастрофата в Казичене е озаглавена "Адът" или "Краят на света" , а снимката към нея , която е била поместена в обикновен ежедневник е небе , раздрано от гръмотевици.За всеки един инцидент по ж.п. мрежата , какъвто и да е , се раздухва изключително много и нашироко обяснява , преразказва и обогатява , все едно този транспорт носи само ужаси , мъка и нещастие.
От друга страна никой не казва нищо (или почти нищо) за катастрофи с автобуси , случващи се ежедневно , като жертви има почти всеки месец.За 15 години намерих не повече от 20-тина случая и то "тежки" от статистическа гледна точна с повече от 5-тима загинали.Всеки помни преобърналия се автобус край моста на Кольо Фичето край Бяла , където загинаха 12 души , пътували от София за Русе , за който имаше посветен само един - единствен репортаж в централната емисия новини по националната телевизия. Но една ж.п. катастрофа от 1999 г. с една жертва е обрисувана толкова цветущо , че обикновен човек , четящ вестника , ще си състави мнение за железницата като свят , в който царят анархия , хаос , а кървящите и обезобразени човешки трупове са неизменна част от пейзажа.Друг пример - при несъобразена скорост на водач на автобус , движещ се по магистрала "Тракия" (установени били 110 км/ч на МAN-а) , возилото се преобръща и 9 души напускат този свят.По вестниците не се съобщава нищо , а по телевизията само бегло се споменава , че автобус се бил преобърнал (даже не казаха къде точно на магистралата) , вследствие на което имало 9-тима убити.И нищо повече.Все едно човешкият живот се определя на степени по значимост и важност в зависимост от това в какво превозно средство е отнет.
И не само това - спомнете си преди време какви медийни издънки имаше.Ще напомня 2 статии , в едната се разказваше , че във влаковете дебнели убийци , изнасилвачи и престъпници и обикновените хора били потенциални жертви още от момента на качванвето си.Другата статия пък разкриваше , че във вагоните дебнели различни опасни животинки , като мухи , оси , пчели , комари и какви ли не още , като бяха показали снимка на някакъв крак , нахапан от бълхи на уж "случаен" пътник , който отивал във Видин.Но за автобуси с мръсни седалки , течащи покриви и неотоплени пътнически салони да сте чули да се споменава? Или пътуващи в тях хора да се оплакват , че багажът им мистериозно е изчезнал?
Съжалявам за отклонението , но съм бесен на тази целенасочено провеждана политика на постоянна и непрекъсната конфронтация от страна на медиите между двата вида транспорт , които никога няма да бъдат поставени на една основа.
От друга страна никой не казва нищо (или почти нищо) за катастрофи с автобуси , случващи се ежедневно , като жертви има почти всеки месец.За 15 години намерих не повече от 20-тина случая и то "тежки" от статистическа гледна точна с повече от 5-тима загинали.Всеки помни преобърналия се автобус край моста на Кольо Фичето край Бяла , където загинаха 12 души , пътували от София за Русе , за който имаше посветен само един - единствен репортаж в централната емисия новини по националната телевизия. Но една ж.п. катастрофа от 1999 г. с една жертва е обрисувана толкова цветущо , че обикновен човек , четящ вестника , ще си състави мнение за железницата като свят , в който царят анархия , хаос , а кървящите и обезобразени човешки трупове са неизменна част от пейзажа.Друг пример - при несъобразена скорост на водач на автобус , движещ се по магистрала "Тракия" (установени били 110 км/ч на МAN-а) , возилото се преобръща и 9 души напускат този свят.По вестниците не се съобщава нищо , а по телевизията само бегло се споменава , че автобус се бил преобърнал (даже не казаха къде точно на магистралата) , вследствие на което имало 9-тима убити.И нищо повече.Все едно човешкият живот се определя на степени по значимост и важност в зависимост от това в какво превозно средство е отнет.
И не само това - спомнете си преди време какви медийни издънки имаше.Ще напомня 2 статии , в едната се разказваше , че във влаковете дебнели убийци , изнасилвачи и престъпници и обикновените хора били потенциални жертви още от момента на качванвето си.Другата статия пък разкриваше , че във вагоните дебнели различни опасни животинки , като мухи , оси , пчели , комари и какви ли не още , като бяха показали снимка на някакъв крак , нахапан от бълхи на уж "случаен" пътник , който отивал във Видин.Но за автобуси с мръсни седалки , течащи покриви и неотоплени пътнически салони да сте чули да се споменава? Или пътуващи в тях хора да се оплакват , че багажът им мистериозно е изчезнал?
Съжалявам за отклонението , но съм бесен на тази целенасочено провеждана политика на постоянна и непрекъсната конфронтация от страна на медиите между двата вида транспорт , които никога няма да бъдат поставени на една основа.

