
Мнения: 507
Регистриран на: Пет Авг 04, 2006 5:58 pm

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

В Стара Загора има аномалии. Няколко дни преди инцидента е открита повреда в инсталацията застрашаваща безопасноста.

Не няма маневрен фар, но в участъка където е станал удара могат да се подреждат и маневрени маршрути. Нормално инсталацията ще позволи след като 45 188 премине входния (едно жълто) и той се затвори да се разреши маневра на 44 161 към същия път. Още нещо, ако влак идва от гара Калояновец има възможност влака да бъде приет в гара Стара Загора с маневрен маршрут, като първия входен свети с една жълта светлина, а втория свети с една бяла. В този случай може дори влака да се приеме на зает коловоз.
Същото го има и на София страна Пдр.
Понеже в правилниците входните нямат маневрен фар, формално водят първия светофор (в случая този на П7) за входен, а следващия за изходен към следващия парк и участъка между двата е гаров коловоз, на който може да се нарежда маневра, веднага след като насрещния влаков вход се отключи нормално.
Обаче при това положение 161 щеше да замине чак след като 188 е минала П7 и щяха да се ударят доста по-близо до гарата.
Понеже в правилниците входните нямат маневрен фар, формално водят първия светофор (в случая този на П7) за входен, а следващия за изходен към следващия парк и участъка между двата е гаров коловоз, на който може да се нарежда маневра, веднага след като насрещния влаков вход се отключи нормално.
Обаче при това положение 161 щеше да замине чак след като 188 е минала П7 и щяха да се ударят доста по-близо до гарата.

Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Информация
Модератори