

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Последно промяна от Labros на Нед Окт 17, 2010 11:07 pm, променено общо 1 път.

Ами 17/ 47/ 50/ 74 ?
Дефакто единствения RБВ за над 100 (за сега) е Сл.Бряг...... Ако БДЖ се размърдат може и да спасят положението - все ще се намерят 20 читави 74ки за Златните, Чайката, и Белия Кон......lok45111 написа:Да, точно това се получи. В това число, RБВ "Пловдив" също става до 100 км/час. Причината - калодкови спирачки.Labros написа:Значи вече влаковете с вагони серии 33, 43 и 45 се ограничават до 100 км/ч.

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Последно промяна от Labros на Нед Окт 17, 2010 11:07 pm, променено общо 1 път.
Виж, БДЖ изтърваха влака одавна, автобусните превозвачи вече не ги броят за конкуренция, а и трудно биха могли - на ден по всяко направление има поне 3пъти повече автобуси отколкото влакове и автобусите са в най лошия случай със същото времепътуване като влака.... Сега и цените на нафтата паднаха, труда на шофьорите и механиците също, при цена от 20-23 лв Бургас-София автобусаджиите не се оплакват дори и половината реис да е празен, а БДЖ дори и целия влак да е пълен им трябват субсидии......

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Последно промяна от Labros на Нед Окт 17, 2010 11:06 pm, променено общо 1 път.

Модератор

Администратор
Кривата релса ще я оправят ония с оранжевите дрешки дето щъкат около линиите тук - там. Въпроса е обаче защо ЖП секциите не се сетиха да пуснат "глъмперите" да разритат камъните преди да влезе в сила новия ГДВ?07 написа:Ех тези виновни бе..... Ако ги разстреляме дали ще се оправи от самосебеси кривата релса? Каквото и да ги направиш кривата релса също си иска своето, както и дупката по пътя.........
64.19

Модератор
Съществува една много древна и емпирично доказана истина.Без пари-нищо не става на този свят.Инфраструктурата иска поддържане и постоянна рехабилитация.Със спорадични ремонти тук и там за красота не стават нещата.Иначе вече си имаме изпитан метод-пускай телеграмите с намаленията и да са живи и здрави чиновниците в НКЖИ,МТ,ИА ЖА и всякакви подобни бюрократични машини,за чиято издръжка плащаме данъци.lok45111 написа:Кривата релса ще я оправят ония с оранжевите дрешки дето щъкат около линиите тук - там. Въпроса е обаче защо ЖП секциите не се сетиха да пуснат "глъмперите" да разритат камъните преди да влезе в сила новия ГДВ?07 написа:Ех тези виновни бе..... Ако ги разстреляме дали ще се оправи от самосебеси кривата релса? Каквото и да ги направиш кривата релса също си иска своето, както и дупката по пътя.........

Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm
От горе написаното не е ясно дали ограничението касае само СП-Пз, цялото Сф-По или навсякъде из България където се движат калодкови вагони. Вчера вечерта по 2ра движението си беше с над 100- по КР.lok45111 написа:Да, точно това се получи. В това число, RБВ "Пловдив" също става до 100 км/час. Причината - калодкови спирачки.Labros написа:Значи вече влаковете с вагони серии 33, 43 и 45 се ограничават до 100 км/ч.

Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm
В другия /лошия/ форум се скарахме с големия Глъмпер точно за това. Има човека амбиции да пуска 130 на път неминавал капитален ремонт от 15г.lok45111 написа:Кривата релса ще я оправят ония с оранжевите дрешки дето щъкат около линиите тук - там. Въпроса е обаче защо ЖП секциите не се сетиха да пуснат "глъмперите" да разритат камъните преди да влезе в сила новия ГДВ?07 написа:Ех тези виновни бе..... Ако ги разстреляме дали ще се оправи от самосебеси кривата релса? Каквото и да ги направиш кривата релса също си иска своето, както и дупката по пътя.........
Информация
Модератори