Страница 2 от 3

Публикувано на: Сря Яну 13, 2010 10:49 pm
от VESO
Точно! Именно след този инцидент спряха движението на пощенските вагони.

Публикувано на: Сря Яну 13, 2010 11:30 pm
от Vlakov
Nikss написа:2626, лок 45 189, Владо Тричков, мисля, че беше 2006 г. :roll: причината бе злощастната поща
да аз даже гледах новини него ден и си спомням че точно от вагона на пощата е повредата

Публикувано на: Чет Яну 14, 2010 2:20 am
от bdz46
На снимката възстановителния влак е хванат в много абсурдно положение.

Публикувано на: Чет Яну 14, 2010 8:00 am
от VESO
bdz46 написа:На снимката възстановителния влак е хванат в много абсурдно положение.
За това , че има два локомотива - отпред и отзад ли? Ако има и друго абсурдно , кое е то , че гледам и не мога да се сетя? :? :roll:

Публикувано на: Чет Яну 14, 2010 9:28 am
от pach
44142 написа:250 тонния кран в действие
http://lok45.hit.bg/123.JPG
Изключително ценна снимка - рядко може да се намери такъв перфектен поглед към рамата на цистерните.
По принцип вие трейнспотърите трябва да знаете, че за нас моделистите е най-трудно да се намерят снимки именно с такъв ракурс, както и снимки на подвижен състав гледан от горе...
Май никой не се сеща да снима например от мост с преминаващ от долу влак, а беспорно си трябват снимки и на покривите на локомотивите поне!
:lol: :lol: :lol:

Публикувано на: Чет Яну 14, 2010 9:55 am
от turboto
pach написа:
44142 написа:250 тонния кран в действие
http://lok45.hit.bg/123.JPG
Изключително ценна снимка - рядко може да се намери такъв перфектен поглед към рамата на цистерните.
По принцип вие трейнспотърите трябва да знаете, че за нас моделистите е най-трудно да се намерят снимки именно с такъв ракурс, както и снимки на подвижен състав гледан от горе...
Май никой не се сеща да снима например от мост с преминаващ от долу влак, а беспорно си трябват снимки и на покривите на локомотивите поне!
:lol: :lol: :lol:
Що не си казал бре почти всяка седмица сме на Подуене разпределеителна... там има идеални условия за снимане :))

Публикувано на: Чет Яну 14, 2010 12:10 pm
от pach
Ами ето , сега казвам!
:lol: :lol: :lol:
Впрочем един руснак преди години се оплакваше по същият повод - правеше модел на техен си руски локомотив и в продължение на шест месеца си набавил всичко, от чертежите до снимките, в пълни подробности, едва ли не, на всеки детайл отделно, но за негов ужас не могъл да намери никъде в мрежата снимка на покрива за въпросната машина.
Пък тя вече била бракувана , както и посестримите и , при това последната се намирала в другия край на Русия, та никакви шансове за нови фотосесии...
Чак след още шест месеца , след като "ревал и плакал" по свои и чужди форуми, се сдобил със заветната снимка ...от един французин/турист, който при едно от посещенията си в Русия, снимал катастрофирал такъв локомотив, който бил "полегнал" на борд след катастрофата и така "услужливо дал" да му снимат покрива в подробности!
Та руснака беше открил, че по света и у тях (нас) рядко някой се сещал да снима от въпросният ракурс, какъвто и да е подвижен състав.
Такива ми ви работи...
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Публикувано на: Пет Яну 15, 2010 12:20 pm
от Vlakov
Ето както обещах, само че снимките не са перфектни, защото трябваше да прескачам много огради и т.н и за това реших да снимам от кадето мога. :D За да не си навлека неприятности. :( A крана е до
60Т
Изображение
друг поглед
Изображение
и тука е вагона :)
Изображение

Публикувано на: Пет Яну 15, 2010 12:54 pm
от VESO
Евала на Vlakov за положеният труд!
Къде точно в Русе се намира този кран и дали се вижда от линията?

Публикувано на: Пет Яну 15, 2010 12:57 pm
от Vlakov
То има много клонаци и само ако знаеш на каде да гледаш ще го видиш, докато патуваш с някой влак. Намира се точно до Ел. цеха до депото. Абе ти като си в Русе пиши, аз ще те заведа :D пък и да пийнем по 1-2 бири. :)

Публикувано на: Пон Яну 18, 2010 6:16 pm
от Labros
:lol:

Публикувано на: Пон Яну 18, 2010 8:21 pm
от VESO
Браво на Labros за свършената работа! И него ще го прибавим в колекцията.

Публикувано на: Пон Яну 25, 2010 11:29 am
от Таню Танев
За теснолинейката няма кран на възстановителния влак ,защото са леки и могат с всеки друг кран дац се вдигнат ако се наложи ,или пък с хидравлиците .

Публикувано на: Пон Яну 25, 2010 3:31 pm
от Tramway
VESO написа:А на тази снимка попаднах в Интернет:
Изображение

Вижда се кранът в състава на възстановителния влак , излизащ от тунела.
VESO написа:
bdz46 написа:На снимката възстановителния влак е хванат в много абсурдно положение.
За това , че има два локомотива - отпред и отзад ли? Ако има и друго абсурдно , кое е то , че гледам и не мога да се сетя? :? :roll:
Положението е абсурдно заради жигулито начело на възстановителния влак, което, за да може кранът да свърши някаква работа, трябва да хвръкне като пиле във въздуха. И защото не е могло да излети е трябвало влакът да са върне обратно в Курило, и пак на Владо Тричков вече без него.

Публикувано на: Вто Фев 23, 2010 9:15 pm
от Ekcnpec
Понеже никога не съм виждал крана на възстановителен влак в действие...
Винаги съм се чудил... Как се вдига и "вкарва" в действие стрелата на крана при наличието на контактна мрежа над железния път...