desiro_94, 20103 Сф-М върви с 6 вагона, последните 3 се сечат, a останалите 3 продължават до Чб, където нощуват, на сутринта обслужват ПВ 70104 до Бо и следобяд (предполагам) се връщат с КПВ 70203 до М след което се изтеглят на 5-ти коловоз барабар с още 15 вагона и на сутринта се разпределят за най-ранните влакове тръгващи от Мездра.
2627 да се движи като ПВ до Лк е най-голямата простотия сътворявана някога в над 120 годишната история на железницата ни лично според мен. Такъв хубав нощен БВ да го кастрират така брутално, вместо да пуснат един ЕМВ 30, при все, че пред халето залежават сумати ЕМВ, вместо да намаляват времепътуването на този иначе никак нелош влак, те решават да го дават хептем дяволе и да изгонят и малкото останали пътници. Поне да бяха оставили лок + 3 вагона на 23:00 ч. от Сф като ПВ до Лк и на сутринта да се връщат като КПВ 20220 вместо посред нощ да се вдига почиващата бригада от вл.70103. Тъпа работа, какво да се коментира... варианти много, но от всички, са избрали най-гадният (за съжаление, ПОНЕЖЕ толкова им е акъла, който май го нямат изобщо работещите на ул. И. Вазов 3... и тук ще помоля някои "провокатори" да не ми пишат ЛС-та, с които да ги защитават, защото ще им кажа, че просто НЕ са прави... когато бъдат оправени неуредиците и заприличаме на ЕВРОПЕЙСКА железница, тогаз ще приема изпратените съобщения за реални, защото сега са чисто и просто с цел заяждане)... толкова много решения могат се измислят вместо един хубав БВ да се разваля със спирания до Лк, а нищо да не се предприема, а за капак всяка година да се тръби, че се прави нещо, а реално не се забелязва да е извършвана каквато и да било дейност по разписанията на влаковете... нека сега всички от високите етажи на БДЖ да прочетат това, за да видят какво са сътворили и защо железницата е и ще продължава да бъде на загуба...

!?! Уж нямало вагони и било неизгодно пускането на допълнителен късно-вечерен КПВ Сф-Лк... ами вместо ТСВ 20301 да се движи АКЪЛНИЦИ ТАКИВА, да се движи нормален вечерен влак до Лакатник и на сутринта директно като КПВ 20220 да се връща в Сф... толкова е сложно, но и толкова просто...
Иначе депо Септември (по-скоро Сараньово) за мен е една черна дупка, която гълта стотици хиляди левове за някаква си пишман модернизация (или май рециклиране) на вагони серия 63, а резултатът е никакъв... Дряново се справят в пъти по-добре въпреки, че изкарват по-бавно вагони, но са в пъти по-качествени... а това, че изпитват страх от фотоапарати говори само, че са тотално корумпирани... рециклирането на вагони серия 63 ясно говори, че се въртят огромни далавери... най-вече със турските седалки на рециклираните вагони и затова вместо 2+2 схемата е като на първокласен вагон - 1+2, да не споменавам другите недостатъци на уж "новите" вагони, с които ако пътувам вероятно в близките месеци няма да помирисвам влак, да не говоря за разочарованите пътници от разтръбената реклама, а след това от видяната действителност...
Общо взето това е моето мнение. Благодаря за вниманието!