Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

vkakachev написа:А какво може да се разкажете за депо Септимври е вагоно-ремонтните заводи? Никога не съм ходил да видя какво представлява а само на снимки съмго виждал
Септември няма собствени пътнически вагони за нормално междурелсие. Теснопътното пътнишко "депо" е на самата теснопътна гара, можеш да отидеш и да го видиш - там са гарирани и вагоните на ретро-влакчето "Носталгия".

Вагоно-ремонтния завод е частен и меко казано ако нямаш някаква сериозна връзка, забрави да го посетиш. Там още се живее в комунизма и изпитват страх от фотоапарати.
Мнения: 415
Регистриран на: Нед Авг 08, 2010 1:15 am
Местоположение: Sofia, Bulgaria

Мнение от desiro_94 »

bdz46 написа:ТСВ - Трудово-служебен влак
ТСВ 20301 е празната композиция за 20220.
Защо не бъде създаден КПВ 20219 по би имало сметка някой да се качи отколкото да пътува празен. Поне някой знае ли към колко пътува към Лакатник?
Модератор
Мнения: 390
Регистриран на: Нед Ное 25, 2007 1:35 pm
Местоположение: Shoumen
Модератор

Мнение от todor plamenov »

Въпросният КПВ преди време беше известен като 20227 София - Лакатник и се движеше след 21:00 ч. като последен за денонощието влак.По- късно беше спрян от движение и това наложи първоначално нощния влак София - Русе Разпред, а след спирането му настоящия 2627 да покрива със спирания релацията между София и Лакатник. Предполагам, че и в новия ГДВ не е планирана промяна по движението на влака
Мнения: 54
Регистриран на: Чет Авг 13, 2009 8:58 pm
Местоположение: Mezdra

Мнение от tsolov69 »

ТСВ 20301 тръгва от централна гара в 04:30 и върви транзит от Сф до Лк. Вагоните на 70103 са от 70102 , който тръгва от М на 05:36.
Мнения: 415
Регистриран на: Нед Авг 08, 2010 1:15 am
Местоположение: Sofia, Bulgaria

Мнение от desiro_94 »

tsolov69 написа:ТСВ 20301 тръгва от централна гара в 04:30 и върви транзит от Сф до Лк. Вагоните на 70103 са от 70102 , който тръгва от М на 05:36.
Добре, но не разбирам с кой влак отиват към Мездра? ПВ 20103 до Червен бряг и после Червен бряг-Мездра ? Но пък така вагоните не излизат понеже 70103 е с 3 вагона а 20103 със по 5,6.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

desiro_94, 20103 Сф-М върви с 6 вагона, последните 3 се сечат, a останалите 3 продължават до Чб, където нощуват, на сутринта обслужват ПВ 70104 до Бо и следобяд (предполагам) се връщат с КПВ 70203 до М след което се изтеглят на 5-ти коловоз барабар с още 15 вагона и на сутринта се разпределят за най-ранните влакове тръгващи от Мездра.
2627 да се движи като ПВ до Лк е най-голямата простотия сътворявана някога в над 120 годишната история на железницата ни лично според мен. Такъв хубав нощен БВ да го кастрират така брутално, вместо да пуснат един ЕМВ 30, при все, че пред халето залежават сумати ЕМВ, вместо да намаляват времепътуването на този иначе никак нелош влак, те решават да го дават хептем дяволе и да изгонят и малкото останали пътници. Поне да бяха оставили лок + 3 вагона на 23:00 ч. от Сф като ПВ до Лк и на сутринта да се връщат като КПВ 20220 вместо посред нощ да се вдига почиващата бригада от вл.70103. Тъпа работа, какво да се коментира... варианти много, но от всички, са избрали най-гадният (за съжаление, ПОНЕЖЕ толкова им е акъла, който май го нямат изобщо работещите на ул. И. Вазов 3... и тук ще помоля някои "провокатори" да не ми пишат ЛС-та, с които да ги защитават, защото ще им кажа, че просто НЕ са прави... когато бъдат оправени неуредиците и заприличаме на ЕВРОПЕЙСКА железница, тогаз ще приема изпратените съобщения за реални, защото сега са чисто и просто с цел заяждане)... толкова много решения могат се измислят вместо един хубав БВ да се разваля със спирания до Лк, а нищо да не се предприема, а за капак всяка година да се тръби, че се прави нещо, а реално не се забелязва да е извършвана каквато и да било дейност по разписанията на влаковете... нека сега всички от високите етажи на БДЖ да прочетат това, за да видят какво са сътворили и защо железницата е и ще продължава да бъде на загуба... :evil: !?! Уж нямало вагони и било неизгодно пускането на допълнителен късно-вечерен КПВ Сф-Лк... ами вместо ТСВ 20301 да се движи АКЪЛНИЦИ ТАКИВА, да се движи нормален вечерен влак до Лакатник и на сутринта директно като КПВ 20220 да се връща в Сф... толкова е сложно, но и толкова просто...
Иначе депо Септември (по-скоро Сараньово) за мен е една черна дупка, която гълта стотици хиляди левове за някаква си пишман модернизация (или май рециклиране) на вагони серия 63, а резултатът е никакъв... Дряново се справят в пъти по-добре въпреки, че изкарват по-бавно вагони, но са в пъти по-качествени... а това, че изпитват страх от фотоапарати говори само, че са тотално корумпирани... рециклирането на вагони серия 63 ясно говори, че се въртят огромни далавери... най-вече със турските седалки на рециклираните вагони и затова вместо 2+2 схемата е като на първокласен вагон - 1+2, да не споменавам другите недостатъци на уж "новите" вагони, с които ако пътувам вероятно в близките месеци няма да помирисвам влак, да не говоря за разочарованите пътници от разтръбената реклама, а след това от видяната действителност...
Общо взето това е моето мнение. Благодаря за вниманието!
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 415
Регистриран на: Нед Авг 08, 2010 1:15 am
Местоположение: Sofia, Bulgaria

Мнение от desiro_94 »

Разбрах вече как е схемата с пътническите влакове по 2-ра и 7-ма линия. И аз съм на това мнение, че е по-редно да бъде пуснат отново КПВ 20227 и да освободят 2627. Вече се возих веднъж с този влак до Варна и мога да кажа, че ми харесва повече от 3637. Само заради часа на пристигане. Също така съм забелязал, че стига почти наравно по времетраене с 8613 заради спирките до Лакатник, като имаме в предвид, че 8613 е по-обиколен през Пловдив и го бавят на Карнобат за да откачат вагоните за Бургас.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Във връзка с обвръзката на композициите на вагонен участък Русе , установих , че съществуват 4 такива , обслужващи горските влакове и тези по 9-та.Едната е добре известната на някои форумци , съставена от три конски 47-ци , втората е пак с три вагона , но конският е само един , другите са купейни 47-ци , третата е с три купейни 47-ци , а четвъртата е съставена от три 17-ки.На 15-ти август при моето пътуване до дунавския град , успях да се повозя и на 4-те състава.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

kgeorgiev написа:...
44125 на 90205 със 3 сер 74 и 3 сер 47 без втора машина за 90102
явно от новия ГДВ 90101/90106 са с два вагона
Мисля , че от новия график 90211 / 90102 и 90101 / 90106 са с двувагонни композиции.С 3 вагона остана 40111 , 90205 потегля с две машини и 5 вагона , 3 от които са дошли от 40104.
40102 , който продължава като 90203 и след това се връща като 40115 също е с 3 вагона.Пуска се каквото се намери - горнооряховски 17-ки , първокласни 40-ки , конски 47-ци , купейни 47-ци , че чак и 74-ки има.В една от композициите съм наблюдавал даже и второкласна 40-ка като тази.
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

Ето някои нови обвръзки на съставите, влезли в сила тази седмица:
:arrow: След пристигането на 8610 съставът заминава за Видин с 7624, на следващата сутрин се връща в София посредством 7621 и на обяд поема за Бургас с 8615.
:arrow: 5625/5620 ползва състава на 7622/7623
:arrow: Откакто 10121/10265/10114 е с Дезиро, след пристигането на 8626 композицията заминава за Кулата/Петрич с 5621/5624 и вечерта на 8627. Цялата обвръзка е 8613/8626/5621/5624/8627/8612/292/10203.
:arrow: 20103/20104 ползва вагоните на 2637/2636, които вместо да бездействат цял ден в София, през деня отиват до Червен бряг, пестейки една композиция.
:arrow: 50111/50110 се движи със състава на "Янтра" 2640/2641.
Един вагон, ама пълен! (4627)
Публикувай отговор

Обратно към “Дискусии | Discussions here”

Информация