Мнения: 245
Регистриран на: Сря Фев 01, 2006 11:04 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от pavel »

Глоба ще отнесе със сигурност и България, защото нашите чиновници също са си сложили подписа под въпросния договор, с което са се съгласили с гърците. Ако наистина има такава клауза в договора де...защото аз вече се съмнявам. А за адекватния график - това е друг, но доста по-трудно решим въпрос. Но ако сега не се направи възможно най-лесното, ще изчакам да мине изслушването на новите еврокомисари, съответно пак ще поставя въпроса и тогава наказателната процедура ни е в кърпа вързана. Дори в листовката относно правата на потребителите знаете, че е засегнат точно този пример. Но нека Марио постави въпроса днес на работната среща, пък ще видим.

Как е решен въпросът в нормалните държави? Дьор например е 75-хиляден град - горе-долу колкото Благоевград, с доста добре развита промишленост и с доста местенца, представляващи туристически интерес наоколо. В момента през него на всеки два часа минават и спират евро-сити влакове (не МБВ) за Виена и от Виена за Будапеща. Вече има и RailJet. Всички те са допълнени с електрички Талент, които обслужват малките градчета в района и селата. В резултат вътрешни бързи влакове не са необходими. А това нашето не е ГДВ, а пълна порнография, измислена от дебелогъзи жепейски чиновници.
Модератор
Мнения: 390
Регистриран на: Нед Ное 25, 2007 1:35 pm
Местоположение: Shoumen
Модератор

Мнение от todor plamenov »

Това,което кава Pavel е самата истина и всеки би могъл да се убеди лично като потърси в разписанието на унагрските жезезници (mav.hu).Освен горепосочените влакове,свързващи Виена и Будапеща,съществуват и т.нар. категория "еврорегио" или "интеррегио",понеже въпросния областен град Дьор отстои на близко разстояние от австрийската граница и се смята за напълно основателно да има локални пътнически влакове към Виена.Нещо което съвсем спокойно би могло и да се практикува от Благоевград или Дупница към Солун.Макр не винаги да е удачно да се копира директен опит от чужди железопътни администрации,никак не би било лошо господа графистите от време на време да експериментират или хайде да не звучи силно поне да влагат малко повече ентусиазъм в работата си.Защото съгласете се,всеки може да преписва стари графици.
Мнения: 245
Регистриран на: Сря Фев 01, 2006 11:04 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от pavel »

Случаят е абсолютно същия. Много хора от Дьор и селата на запад от него всеки божи ден отиват на работа на австрийска територия. Откакто Гърция вдигна ограниченията за работа на българи един куп Санданскалии пътуват ежедневно по същата причина. Като добавим и ежедневното пътуване за пазар, понеже в Гърция кажи-речи всичко е по - евтино. Просто работата си плаче за международни КПВ Кресна-Серес, обслужвани от Дезиро.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Да , но нали тези "прекалено важни хора" непрекъснато наливали пари само и само международните влакове да не возят пътници вътрешно съобщение.
Дано поне от новия график тази простотия бъде оправена.
Мнения: 245
Регистриран на: Сря Фев 01, 2006 11:04 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от pavel »

Въпросът е кои са тия "прекалено важни хора". Това чудо ако го разберат компетентните еврочиновници ще направят цялото Министерство на транспорта, барабар с министъра и дори Бат Бойко на мат и маскара. И то не за друго, а защото е допуснато чиновниците, от които зависи това патки да пасат.
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

Накратко ще сложи примерен оптимизиран ГДВ на влаковете в участъка София - Перник. След няколко дни ще кача разписанието в пълния му вариант. Остана ми да довърша няколко "пътника" 5026X в участъка Перник - Дупница, както и 50131/2/3/4.

София - Перник:
КПВ 50261 СФ 5.23 ПР 6.09
ПВ 60101 СФ 5.54 ПР 6.45
КПВ 50201 СФ 6.35 ПР 7.22
КПВ 50203 СФ 7.20 ПР 8.12
БВ 5621 СФ 7.40 ПР 8.24 със спирания на ЗФ, ГБ и Драгичево (5620)
КПВ 50205 СФ 8.10 ПР 8.59
БВ 6621 СФ 8.35 ПР 9.14 със спирания на ЗФ и ГБ
БВ 5631 СФ 9.30 ПР 10.05 без спирания
ПВ 50111 СФ 9.40 ПР 10.26
ПВ 60103 - в процес на разработка
КПВ 50207 СФ 11.55 ПР 12.41
БВ 5611 СФ 12.30 ПР 13.13 със спирания на ЗФ, ГБ и Метал
КПВ 50209 СФ 13.08 ПР 13.55
КПВ 50263 СФ 14.00 ПР 14.49
БВ 6623 СФ 14.45 ПР 15.26 със спирания на ЗФ, ГБ и Метал
КПВ 50211 СФ 15.20 ПР 16.08
БВ 5623 СФ 16.00 ПР 16.41 със спирания на ЗФ, ГБ и Метал
КПВ 50213 СФ 16.40 ПР 17.26
БВ 6625 СФ 17.25 ПР 18.09 със спирания на ЗФ, ГБ, Метал и ПРР (5624)
КПВ 50265 СФ 18.25 ПР 19.14
БВ 5625 СФ 18.50 ПР 19.32 със спирания на ЗФ, ГБ и Метал
КПВ 50251 СФ 19.30 ПР 20.23
КПВ 50217 СФ 20.20 ПР 21.14
КПВ 50219 СФ 21.35 ПР 22.32
МБВ 463 СФ 22.30 ПР 23.27


Перник - София:
КПВ 50202 ПР 5.05 СФ 5.53
КПВ 50204 ПР 5.37 СФ 6.26
КПВ 50260 ПР 6.11 СФ 7.08
ПВ 60102 ПР 6.37 СФ 7.30
КПВ 50250 ПР 7.23 СФ 8.12
БВ 5620 ПР 8.03 СФ 8.44 със спирания на Метал, ГБ и ЗФ
КПВ 50206 ПР 8.30 СФ 9.21
БВ 6620 ПР 9.03 СФ 9.41 със спирания на ПРР (6621), ГБ и ЗФ
БВ 5622 ПР 10.32 СФ 11.07 без спирания
КПВ 50262 ПР 11.20 СФ 12.05
КПВ 50208 ПР 12.30 СФ 13.19
БВ 6622 ПР 13.16 СФ 13.54 със спирания на Метал, ГБ и ЗФ
КПВ 50210 ПР 14.00 СФ 14.48
БВ 5632 ПР 14.40 СФ 15.15 без спирания
КПВ 50212 ПР 15.17 СФ 16.08
ПВ 60104 ПР 16.00 СФ 16.46
ПВ 50110 ПР 16.45 СФ 17.35
КПВ 50214 ПР 17.16 СФ 18.17
БВ 5624 ПР 18.00 СФ 18.37 със спирания на ГБ и ЗФ
КПВ 50216 ПР 18.42 СФ 19.37
БВ 6624 ПР 19.21 СФ 20.02 със спирания на ПРР (5625), ГБ и ЗФ
КПВ 50264 ПР 19.55 СФ 20.52
БВ 5610 ПР 20.38 СФ 21.16 със спирания на ГБ и ЗФ
КПВ 50252 ПР 21.27 СФ 22.12


Как мислите вие ? Този вариант на ГДВ в участъка София - Перник по-удачен ли е действащия сега? Все пак държа да отбележа, че няма нито бърз влак, който да кисне по гарите и да чака пътнически. Е, има няколко спирания на Владая, Драгичево и Перник-разпределителна, но само ако насреща има бърз влак и няма вариант за евентуалното изтегляне на часа по-рано или по-късно. Очаквам вашите мнения. :)
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

=D> =D> =D> Сигурно е искало много #-o .По единична линия трудно се гласят срещите.
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

VESO написа:По единична линия трудно се гласят срещите.
Охх, не питай. Особено за пренатоверения еднопътен участък София - Перник. :lol:
Секнал съм някои трамвайчета. Тях ще заместват БВ, които ги направих на "бързи трамваи". Бързите влакове до Кулата са готови с със средно времепътуване от начална до крайна гара около 3 часа и 50 минути. Тия дни ще умувам какво да правя с пътниците Дупница - Кулата и изобщо организацията на движението на ПВ в участъка Перник - Кулата. Очаквам вашите предложения. :)
Модератор
Мнения: 390
Регистриран на: Нед Ное 25, 2007 1:35 pm
Местоположение: Shoumen
Модератор

Мнение от todor plamenov »

Поздравления за Сашо.Доста се е постарал ,защото никак не е лесно да нагласиш разписанието точно в този малко инфарктен участък.Само да те попитам защо толкова рано си издърпал 5625-мало раничко е сякаш да тръгва от София в 18:50.
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

todor plamenov написа:Само да те попитам защо толкова рано си издърпал 5625-мало раничко е сякаш да тръгва от София в 18:50.
Защото 5625/5620 е удължен до Петрич. Прегледах предишните разписания, пуснати във форума от Веско, и установих че тогава влакът е заминала от София по същото време. Още повече 18.50 според мен би трябвало да е малко по-удобен с по-ранното си тръгване, за да могат благоевградчани, санданскалии и петричани все по някое време да се приберат по родните си места. Моя моя вариант пристига в Петрич в 23.05ч. Нека Naskoni и pavel, които са от югозападния край, да кажат дали разписанието би било удобно за хората, и дали наистина би било ефективно този влак да продължава чак до Петрич?
Модератор
Мнения: 390
Регистриран на: Нед Ное 25, 2007 1:35 pm
Местоположение: Shoumen
Модератор

Мнение от todor plamenov »

Уверен съм,че никой няма да се обиди,ако двойката 5625/5620 пътува до Петрич.Само искам да напомня на Сашо,че е задължително да направи връзката в София с 2612 .Да има съществуваща връзка с пътниците от Северна и Централна България.Май ще му се наложи да прави и проектографик по втора линия.
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

todor plamenov написа:Уверен съм,че никой няма да се обиди,ако двойката 5625/5620 пътува до Петрич.Само искам да напомня на Сашо,че е задължително да направи връзката в София с 2612 .Да има съществуваща връзка с пътниците от Северна и Централна България.Май ще му се наложи да прави и проектографик по втора линия.
Тошко, благодаря много за корекцията. Наистина бях забравил за връзката с 2612. 5625 може да се измести на мястото на 50251 (5621 в 19.30; 50251 в 18.50). :)
Модератор
Мнения: 390
Регистриран на: Нед Ное 25, 2007 1:35 pm
Местоположение: Shoumen
Модератор

Мнение от todor plamenov »

Много добре го измисли.Така радомирската мотриса ще тръгва по-рано,а бързия за Петрич остава за малко по-късен час.Предполагам,че си успял по целия му маршрут да намалиш до максимум излишите спирания от сорта на Коста Петров, сп.Дупница и прочие.А плсанираш ли някакво дублиране на 5625 в участъка Дупница - Кулата.Евентуално след 5625 да тръгва някакво КПВ,за да не се налага да спира на много места бързия за Петрич.
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

Оправих разписанията. 50251 тръгва от София в 18.50 и пристига в Радомир в 20.11.

5625 наистина е бърз, като спиранията са намалени до минимум. В участъка София - Благоевград влакът спира на Захарна фабрика, Горна баня, Метал, Перник, Радомир, Дупница и Благоевград. Нататък няма да има дублиращ КПВ, но въпреки това спиранията за заложени така, че да са максимално удоволетворени от страна на пътниците както следва - Симитли, Кресна, Струмяни, Сандански, Дамяница, Генерал Тодоров и Петрич. Ето го и разписанието в пълния му вид, като гарите на които влакът спира, са с удебелен шрифт.
БВ 5625 СФ_19:15 ПТ_23:09 400т 115% лок43
0.0 СОФИЯ - : - - 19:15
2.6 95 ЗАХАРНА ФАБРИКА 19:20 1 19:21
10.0 80 ГОРНА БАНЯ 19:30 1 19:31 среща с 50222
18.1 80 ВЛАДАЯ 19:39 - 19:39 среща с 6624
23.8 80 ДРАГИЧЕВО 19:46 - 19:46
26.5 95 метал спирка 19:49 1 19:50
29.8 95 ПЕРНИК РАЗПРЕД. 19:53 - 19:53
32.5 75 ПЕРНИК 19:57 2 19:59 среща с 50264
34.5 80 КРАКРА 20:02 - 20:02
39.4 90 БАТАНОВЦИ 20:06 - 20:07
47.0 40 РАДОМИР 20:19 1 20:20 среща с 5610
57.0 110 ДОЛНИ РАКОВЕЦ 20:46 - 20:46
67.1 110 ГЪЛЪБНИК 20:54 - 20:54
72.1 100 ДЕЛЯН 20:58 - 20:58
79.7 70 ДЯКОВО 21:06 - 21:06
89.8 50 ДУПНИЦА 21:02 2 21:04
102.7 85 БОБОШЕВО 21:15 - 21:15
111.6 85 КОЧЕРИНОВО 21:22 - 21:22
122.2 70 БЛАГОЕВГРАД 21:32 2 21:34 среща с 362
139.1 75 СИМИТЛИ 21:49 1 21:50
142.5 75 ЧЕРНИЧЕ 21:53 - 21:53
157.5 50 ПЕЮ ЯВОРОВ 22:11 - 22:11
163.9 70 КРЕСНА 22:17 1 22:18
172.6 90 СТРУМЯНИ 22:25 1 22:26
185.1 90 САНДАНСКИ 22:36 1 22:37
190.0 90 ДАМЯНИЦА 22:42 1 22:43
196.4 90 ГЕН.ТОДОРОВ 22:49 10 22:59
208.4 95 ПЕТРИЧ 23:09 - : -
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Да се отчета и аз с едно предложение по оптимизацията на ГДВ по 7-ма линия.
5625 може да тръгва в 19:15 примерно, а трамваите да се попреместят. Не би било лошо, влак към Благоевград да се пусне в късните часове след като дойдат 2614 и 7625 например.

ГДВ по 2-ра и 7-ма също трябва да се пипа, особено по 7-ма. Ако пътник, идващ с 8614 от Бургас, Сз или По трябва да пътува към Видин, Монтана или Лом, той трябва да пренощува на гарата до сутринта, когато ще си хване 7620. А не е ли удачно да се направи една интересна търговска оферта? Да се възобнови движението на нощния влак към Вд, който да тръгва в 00 часа от София, тоест да изчака пристигането на всички влакове, включително и 362. В Бо да има адекватна връзка към Мон и Бк, в случая това може спокойно да се уреди, като се пусне "нощно" чифте за Берковица, а след като стигне Бк, електричката да се връща надолу към Мон и Бо, за да направи връзката с БВ 7631. За Лом, връзката може да е чрез директни вагони, които на Бр се откачат. Естествено, редно е влака отново да е пътнически, тъй като ще позволи обслужване на повече населени места, а пък през нощта на пътника не му пука особено колко пъти ще спре до Бо примерно. Важното е да се обезпечи транспортното обслужване в региона и да бъде адекватно съобразено със потребностите на пътуващите там. Основните предложения се състоят в следния вид на ГДВ по 7-ма:

• ПВ 70106, 300 т, 115% Лок. 44, състав: 1Д, 2В, 1А, 2В, 1Вс Сф – Вн, 2В Сф – Лм за влак 72291. Сф – тр. 0:00, Вц пр. 02:57, тр. 03:00, Бо пр. 03:48, тр. 03:50, Бр пр. 04:20, тр. 04:30, Вн пр. 06:18
• ПВ 70107, 300 т, 115% Лок. 44, състав: 1Д, 1Вс, 2В, 1А, 2В Вн – Сф, 2В Лм – Сф от влак 72290. Вн – тр. 23:40, Бр пр. 01:37, тр. 01:47, Бо пр. 02:20, тр. 02:25, Вц пр. 03:15 тр. 03:18, Сф пр. 06:00
• ПВ 71201 Бо – тр. 03:50, Мон пр. 04:05, тр. 04:06, Бор пр. 04:20, тр. 04:20, Бк пр. 05:00
• ПВ 71200 Бк – тр. 05:45, Бор пр. 06:07, тр. 06:07, Мон пр. 06:23, тр. 06:25, Бо пр. 06:40

Редно е да се помисли обаче за адекватна връзка от Монтана за двата нощни влака. Най – удачно е да има нощен пътнически влак с ЕМВ от Мон, който да докарва в Бо пътниците с бърза връзка за 70107 и по – дълго изчакване на 70106. Имайки впредвид специфичността на пътникопотока в този регион, мисля, че чакането на 70106 за Вн около 50 мин. Няма да е голям проблем, главно поради добре уредения нощен живот в Бо, има достатъчно денощони кафета и една закусвалня, където пътниците за Видин да изчакат връзките си. Освен това не се очаква голям пътникопоток от Мон в тази посока. Пътниците за София няма да са малко, поради което е важно, връзката им в Бо да е максимално кратка. Освен това, за кушет – вагона, да се продават места и от Монтана. Друг начин да се привлекат хора при евентуалното пускане на нощния пътнически влак Сф – Вн – Сф е, да се помисли върху варианта за включване на „бистро” в съставите му. Лошото е, че композициите при всички случаи ще са две, което значи ангажиране на два вагона тип „бистро”. Този проблем може да се реши, като композициите се ротират на 5611/5610 към Кулата. Тоест, композицията дошла със 70107 в Сф се мие и екипира и заминава на обяд за Клт. Вечерта към 21 часа се връща в София, отново се мие и екипира и се връща обратно към Вн. По този начин ще имаме и един влак по 5-та линия, който ще вози от така дискутираните вагони тип „бистро”. Фургона и кушета ще се вадят в Нд и когато композицията се върне от Клт ще се прикачат отново.

В Мездра ПВ 70107 ще има 30 мин. Престой поради припокриването си с ПВ 20200, който ще бъде изместен да тръгва в 03:00, вместо в 03:18 както е сега. Друг вариант е премахването изцяло на този пътнически влак 20200, а неговите функции да бъдат „иззети” от 70107. В този случай обаче мездренлии от 20206 ще остават отново в София до 20101, поради липса на влак, с който да се обвържат ЕМВ. По този начин се спестява една локомотивна бригада. Локомотив за 70106 може да идва от 7625, а локомотива от 70107 да връща 7620. Намалелия обем товарни влакове позволяват подобна обвръзка без да се разстройва ритмичността на работата по 7-ма линия.
64.19
Публикувай отговор

Обратно към “График за движение на влаковете | Trains schedule”

Информация