Страница 2 от 6
Публикувано на: Пон Ное 30, 2009 11:06 pm
от borislaviv
870литра в трафа и 160 в АТП.
Публикувано на: Вто Дек 01, 2009 6:58 am
от amon
Те останалите 19 сигурно са резерв

Публикувано на: Вто Дек 01, 2009 9:58 am
от Labros
Не за първи път Боклук ТВ правят подобни изцепки. Говрят щуротии, защото доста голяма част от зрителите им са неуки по тоя въпрос- за локомотиви и влакове, та си мислят, че всички са като тях.
Къде е към момента локомотива

Влака е бил изтеглен до Стм. А за локомотива никой нищо не казва- къде е, в какво състояние е...

Аз нито на Боклук ТВ, нито на комшията Благой от НТВ не вярвам.
Публикувано на: Вто Дек 01, 2009 11:15 am
от VESO
Ако машината действително се намира в Стамболийски , мога да отида да я видя.
Публикувано на: Вто Дек 01, 2009 12:12 pm
от Labros
Следствените органи били там и търсели причината за възникналата авария, за съжаление с фатален за машината край... Иди и виж, Стм ти е близко. Аз не мога, защото нямам "щракало". И моите фотоапарати претърпяха аварии

.
Публикувано на: Вто Дек 01, 2009 7:01 pm
от 44.123
Да и аз като чух за първи път по БТВ и едната от пътничките каза 20 тона и аз си викам сигурно е имало нещо край линията а то от самият локомотив било пълни глупости приказват по тези телевизий не се чуват какво приказват то още малко и дизелов локомотив ще стане с тези 20 тона масло.
Публикувано на: Вто Дек 01, 2009 8:13 pm
от Иван Иванов
На 44-123 гръмнаха кондензатори на RC групите за спомагателните машини в ИУ. И докато се натуткат пожарникарите се е разтопил охладителя на тр. масло направен е оригинално с калаена композиция. И от там е теча на масло а в ТТ има около 800 л. и в АТП още около 200л.
Публикувано на: Вто Дек 01, 2009 8:24 pm
от Иван Иванов
Изтекло е маслото до ниво охладитили.
Публикувано на: Вто Дек 01, 2009 8:26 pm
от Mario Evstatiev
Иван Иванов написа:Изтекло е маслото до ниво охладитили.
Което говори, че щетите ще са доста големи. Интересно от какво е предизвикан самия пожар?! Дали от късо в трафа или АТП или от външен фактор при масления теч?
Публикувано на: Вто Дек 01, 2009 8:42 pm
от Nikss
Каквото и да говорим възстановяването на 45 167 ще е много трудно, да не кажа, че невъзможно. Реостата май си е заминал безславно (то не, че се ползва, но все пак). Горе/долу като гледам снимките случаят е като при 44 091 и 44 071 запалили се през 2005 г. Но усещам, че смъртният акт на 167 е подписан и освен да бъде разфасован друго няма какво да се направи. Днес са му правили оглед, за да разберат къде е ключа за бараката. Очаквам когато бъде транспортиран в депо По да бъде насниман и да видим нещата в детайли. Поне ако няма да го възстановяват да стегнат 097, че кой знае колко е обрана пък тя.

Публикувано на: Вто Дек 01, 2009 8:44 pm
от Mario Evstatiev
А може да се направи друго. С годните части и агрегати от 167 да се допълни 097 - така, както правим в момента "кръвосмешението" 06 065/06 121

Публикувано на: Вто Дек 01, 2009 8:45 pm
от Nikss
Именно. Но все пак да чуем резултатите от огледа, какви са щетите и какво е заключението на експертите.

Публикувано на: Вто Дек 01, 2009 9:02 pm
от 44 058
097 има нужда от читав траф да тръгне.
Публикувано на: Вто Дек 01, 2009 9:04 pm
от Mario Evstatiev
44 058 написа:097 има нужда от читав траф да тръгне.
Няма ли траф от някоя спряна 43-ка в По? Друг вариант е да се докара повреден траф в цеха за ремонт на трансформатори в Подуяне и да се ремонтира.
Публикувано на: Вто Дек 01, 2009 9:14 pm
от Nikss
А иначе какво е състоянието на 097? Пообрана ли е? Ако само до траф опират нещата е добре, но се опасявам, че е посвален някой и друг чарк за движещите се Р-ки.

Това усложнява положението повече. А иначе навсякъде е настанала голяма липса за трафове.

45 167 е била ТП3 на 20.11.2009 г., а последният голям ремонт беше ПР в По и излезе на 27.02.2008 г. положението й е доста деликатно в момента и докато не чуем заключенията от извършената експертиза можем само да гадаем каква ще е съдбата на тази иначе нелоша машина.
