
Администратор
Да така е , поне сърби и румънци не се мразят толкова много.
Аз планирам посещение на сръбската столица по 2 варианта - София 11:55 , Beograd - 19:18 , след което се прибирам обратно Beograd - 21:15 , София - 7:15.Вторият вариант също е добър - София - 21:20 , Beograd - 4:48 и се прибирам Beograd - 7:50 , София - 17:40.Проблемът обаче е в системните закъснения на международните на сръбска територия най - вече от Dimitrovgrad ZŠ до NIŠ и се страхувам , че няма да пристига навреме в столицата Beograd , за да си хвана обратния влак към България.
Колкото до Skopje , преди връзките бяха за двата международни влака , сега гледам е останала само за единия.По време на престоя на 292 в NIŠ (0:03 - 0:50- предполагам този престой е за смяна на тягата , тъй като NIŠ не е челна гара) , в 2:10 има някакъв влак с номер 335 , който заминава за Македония.На връщане към България нещата отново са идентични - по време на престоя на 293 отново в NIŠ (1:10 - 2:15) , на гарата в 1:35 идва влак 334 от Skopje.
Аз планирам посещение на сръбската столица по 2 варианта - София 11:55 , Beograd - 19:18 , след което се прибирам обратно Beograd - 21:15 , София - 7:15.Вторият вариант също е добър - София - 21:20 , Beograd - 4:48 и се прибирам Beograd - 7:50 , София - 17:40.Проблемът обаче е в системните закъснения на международните на сръбска територия най - вече от Dimitrovgrad ZŠ до NIŠ и се страхувам , че няма да пристига навреме в столицата Beograd , за да си хвана обратния влак към България.
Колкото до Skopje , преди връзките бяха за двата международни влака , сега гледам е останала само за единия.По време на престоя на 292 в NIŠ (0:03 - 0:50- предполагам този престой е за смяна на тягата , тъй като NIŠ не е челна гара) , в 2:10 има някакъв влак с номер 335 , който заминава за Македония.На връщане към България нещата отново са идентични - по време на престоя на 293 отново в NIŠ (1:10 - 2:15) , на гарата в 1:35 идва влак 334 от Skopje.

Ти добре ли си смяташ ли че една столица може да се разгледа само за 2-3 часа аз мисля, че и цял ден да се стои в белград има какво още да се види. Например в Скопие стоях цял ден от 292-335 до 293-334. Искам само да кажа че влаковете 335-334 са от Сърбия за Гърция и съответно от Гърция за Сърбия. Маршрута им е Белград-Скопие-Солун-Скопие-Белград. В Солун разбира се стоях само следобеда. Ходих с 360-ките. После исках да отида и с нощния Будапеща-Букурещ-Солун, но наште братя гърците обявиха общонационална стачка и се наложи да върна билетите. Що се отнася до северната ни съседка там не е задължително да се ходи с влак. Аз направих следното: бях в София и взех влака до русе 4626, който за съжаление вече няма да го има след 12 декември и след това сутринта 6:30 от русе ованесови до Букурещ само за 20 лева. След това взех влак от Букурещ до Констанца. Разгледах за 3-4 часа и микробус до Кълъраш, такси до ферибота. Влязох в България през Силистра и се прибрах с 9637-2636 Силистра-Каспичан-Шумен 20:40-00:55 


Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

само един съвет от мен не ходете в Турция с влак. Причина: 2 часа престой на Капъкуле 

Това е напълно нормален престой на граница на държава , която тъй като не е в ЕС , пътниците биват събуждани и сваляни от спалните вагони , под строй с личния багаж , изкарвани на перона за проверка през пункта (понякога в студени зими) и проверявани един по един с международните паспорти.След като проверката приключи , се качват отново по спалните вагони и едва , ако митничарите решат да пуснат влака , го пускат.Дори при влизане в Сърбия не постъпват така , а проверката минава докато си във вагона.

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm
Колко пъти да обяснявам, че на Капъкуле е задължително слизането от влака. Приемната за биене на печати се намира в сграда на 1-ви коловоз. Визите се взимат от друга сграда, също находяща се на 1-ви коловоз. Аман от разбирачи. Ако тоя решил пускал влака, слизали с багажа... По-големи щуротии не бях чувал. Това, че не спазват разписанието си има обяснение- след получаване на печата и качване по вагоните, минава митническата проверка. Само в Турция е така. Например в Сърбия като влизаш, там минава всичко заедно- биенето на печата и проверката.
Точно на това се изненадах - както Турция , така и Сърбия не са членки на ЕС и пресичането на границата би следвало да е съпроводено с трудности.Но защо при едните проверяват директно във вагона , без да будят хората , а при другите карат да слизаш на перона и да обхождаш гарата до мястото за удряне на печати.Това не мога да разбера.
Информация
Модератори