Не си спомням дали споделих, но на 24.12 като бях на Пл засякох БВ 2613 с общо 12 вагона, като първокласният от допълнителната група беше серия 50, но напълно идентичен и отвън и отвътре на 40-ка, понеже по едно време се бяха разгорещили едни спорове по подадена снимка на интериор от първокласен вагон. Вагонът предполагам е софийски, номерът му беше 5152 1050 067-2, който има желание да го потърси къде се движи и да го провери на място.
Преди няколко дни мернах от далече БВ 2614 и ми направи впечатление, че на първокласния вагон (серия 50) освен тоалетните нищо друго не светеше.
Не си спомням дали споделих, но на 24.12 като бях на Пл засякох БВ 2613 с общо 12 вагона, като първокласният от допълнителната група беше серия 50, но напълно идентичен и отвън и отвътре на 40-ка, понеже по едно време се бяха разгорещили едни спорове по подадена снимка на интериор от първокласен вагон. Вагонът предполагам е софийски, номерът му беше 5152 1050 067-2, който има желание да го потърси къде се движи и да го провери на място.
Не си спомням дали споделих, но на 24.12 като бях на Пл засякох БВ 2613 с общо 12 вагона, като първокласният от допълнителната група беше серия 50, но напълно идентичен и отвън и отвътре на 40-ка, понеже по едно време се бяха разгорещили едни спорове по подадена снимка на интериор от първокласен вагон. Вагонът предполагам е софийски, номерът му беше 5152 1050 067-2, който има желание да го потърси къде се движи и да го провери на място.
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm
При дебела машина и краткотрайно смущение на GPS приемника е съвсем нормално да отчиташ такива скорости.
Последно промяна от bdz46 на Пон Яну 11, 2010 10:02 pm, променено общо 1 път.
На мен също ми е интересно да разбера къде ръгат толкова... 141 е с дебели бандажи, няма и 3 месеца откакто е след ремонт и е преобута, а по принцип чисто новите бандажи дават 10 км/ч разлика - т.е. ако по Хаслер е 130, реалната е 140.VESO написа:На кой влак?46 242 написа:...в събота вечер 44 141 чукна 137-139 km/h за няколко секунди.
Техник
Не винаги е 10, зависи от много неща, някъде до 7-8 е разликата.Nikss написа:На мен също ми е интересно да разбера къде ръгат толкова... 141 е с дебели бандажи, няма и 3 месеца откакто е след ремонт и е преобута, а по принцип чисто новите бандажи дават 10 км/ч разлика - т.е. ако по Хаслер е 130, реалната е 140.VESO написа:На кой влак?46 242 написа:...в събота вечер 44 141 чукна 137-139 km/h за няколко секунди.
При поизносени е 7-8, но ако няма и седмица от ремонта не е абсолютно никакъв проблем ако я настъпят до край и се отчете с уред какъвто ползва Жулиен да покаже 10 км/ч над тази, отчетена от Хаслера.
Наскоро пак беше правил експеримент на Янтрата с 44 111, която края на Ноември 2008 г. е излязла от ремонт и с нови бандажи, каза, че е засякъл 103-105 км/ч, а нейните бандажи са поизносени... слагаме 7 км/ч разлика и се получава скорост 96-98 км/ч, което е напълно нормално при 100 по КР. 
При 80 км/ч разликата е 3 км/ч, при 130 км/ч е 5-6 км/ч, ако и Хаслера има някакво отклонение в настройката и нормалното е до реални 136-137.
Жулиен отчита с GPS, а там често се получават краткотрайни смущения. Жалко, че 63 са до 100, иначе щях да му донеса снимка с пломбиран Хаслер на 140 и щеше да откачи.
Жулиен отчита с GPS, а там често се получават краткотрайни смущения. Жалко, че 63 са до 100, иначе щях да му донеса снимка с пломбиран Хаслер на 140 и щеше да откачи.
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm
И тогава в този случай каква трябва да е реалната скорост на влака?bdz46 написа:При 80 км/ч разликата е 3 км/ч, при 130 км/ч е 5-6 км/ч, ако и Хаслера има някакво отклонение в настройката и нормалното е до реални 136-137.
Жулиен отчита с GPS, а там често се получават краткотрайни смущения....
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm
Информация
Модератори