Страница 2 от 3
Публикувано на: Чет Ное 05, 2009 8:53 pm
от Nikss
А знае ли се кога ще ги транспортират в Русе вече? Белким ги набарам на Чб, ама ме съмнява...
44 089 когато я пращаха в Русе я бяха подали в състава на
ДТВ 20617 от Пд, от М на
20621 и не става, че е през нощта.

Да се надяваме, че от догодина ще завалят още машини в халето.

Публикувано на: Чет Ное 05, 2009 9:31 pm
от Labros
Да се надяваме, че от догодина ще завалят още машини в халето.
То да има пари... и ремонти ще има.
Публикувано на: Пет Ное 06, 2009 12:00 am
от Nikss
Labros написа:Да се надяваме, че от догодина ще завалят още машини в халето.
То да има пари... и ремонти ще има.
Разбира се. Именно липсата на пари за плащането на ремонта бави 44088 иначе досега щеше да е навъртяла поне 30000 км.
Публикувано на: Пет Ное 06, 2009 8:26 pm
от Иван Иванов
[Заради тези пусти пари групата която беше в основата на ремонта на ел. лок. вече я няма - пояснявам ,че това бяха много съвесни хора от Горна Оряховица начело с БАЧО КОЛЬО / Николай Марков./
Публикувано на: Пет Ное 06, 2009 9:03 pm
от Nikss
Как така я няма?

Т.е. повече няма да се ремонтират локомотиви в Трансимпекс ли?

Заради неполучени пари са напуснали ли? Как да го разбираме?

Публикувано на: Пет Ное 06, 2009 9:18 pm
от Иван Иванов
Nikss написа:Как така я няма?

Т.е. повече няма да се ремонтират локомотиви в Трансимпекс ли?

Заради неполучени пари са напуснали ли? Как да го разбираме?

От юни 2009 не сме вземали заплати .На месец по 100 лв. на ръка.
Публикувано на: Пет Ное 06, 2009 9:20 pm
от Nikss
Лоша работа.

Публикувано на: Нед Дек 06, 2009 4:10 pm
от Иван Иванов
http://www.foto.bg/showphoto.php?photo=277803&cat=7058
Локомотив 44-088 се,, разду" от чакане. Започна да се надува , като балон да избързат от БДЖ докато не се е спукал.
Публикувано на: Нед Дек 06, 2009 4:32 pm
от Иван Иванов
Преди малко повече от 10г. от София в депо Русе дойде една машина /44-067/ на, която и бяха взели здравето .Съжалявам, че нямам снимка от тогава. Възстановихме я като авариен ремонт и я зчислиха в Русе. През 2004 направи километри за СР . След ремонта 44-067 изглеждаше така:
http://www.foto.bg/showphoto.php?photo=277811&cat=7153
За да го видите трябва да натисните синия текст и да го свалите . Приятно гледане.
Още три снимки на 44-067:
http://www.foto.bg/showphoto.php?photo= ... mit=recent
http://www.foto.bg/showphoto.php?photo= ... mit=recent
http://www.foto.bg/showphoto.php?photo= ... mit=recent
Публикувано на: Нед Дек 06, 2009 4:49 pm
от 42 072.9
На варналии ще им дойде като подарък за Коледа

3636/2611.
Публикувано на: Нед Дек 06, 2009 5:15 pm
от Иван Иванов
Коледа ще го пропуснат но за Зарезан може би.
Публикувано на: Нед Дек 06, 2009 6:33 pm
от 44142
Можеш ли да ни разкажеш нещичко за възтановяването на 44139 и 44120. Ако не се лъжа 44139 е с изправители от 42 серия.
Публикувано на: Нед Дек 06, 2009 10:32 pm
от Иван Иванов
Когато преразпределят локомотивите за окомплектоване на графика за движение на влаковете не мога да кажа коя година но повече от 10г. на Русе прехвърлиха 44-00 серия от ГО въпросните машини са от там. Отначало трябваше да са поредни номера,/съгласно нареждането/ но в действителност поредни бяха 44-102 и 44-103 след това се скача на 44-108, от там на 44-120, 44-123, на 44-136,на 44139. Та двете 44-120 и 44139 когато дойдоха в Русе вече бяха поне ведъж възстановявани след катастрофи.44-120 беше уникум но рядко имаше оставени влакове.Нямам лоши спомени освен,че като дойде за първи път едната кабина беше провиснала от глава релса спрямо другата с разлика от 50мм. Това го оправихме с регулиране на подвеските и това беше. 44-139 при нас се пали от ИУ и коша беше провиснал повече от допустимото но с разрешение от БДЖ лок. излезе от ЗР мисля 1990г.и провисването е отразено в паспорта на локомотива.Оперативните кабели са изпълнени както 42-00М поради липса на реостат. Лесна за ремонт. ИУ са 44-00 серия.
Публикувано на: Нед Дек 06, 2009 10:42 pm
от 44142
Един русенски колега ми беше казвал, че е трябвало от 101 до 106 май, не съм много сигурен да са в Русе. Но тогавашния началник бил казал на нас не ни трябват машини с реостати. Но е факт, че добре се справяте с ремонтите. 44093 и 44112 също го доказват. Последната възтановена маш 44123 също е много добре направена. Интересно ми е къде са удряни 093 и 112.
Публикувано на: Нед Дек 06, 2009 10:44 pm
от Nikss
Абе нещо й бучи странно центробежният вентилатор на 123 пък не знам. Друго нередно не съм забелязал, някои машинисти споделят, че вътре миришело на опушена сьомга.
