Страница 2 от 4

Публикувано на: Пет Ное 13, 2009 7:04 am
от Mario Evstatiev
bdz_bg написа:Браво на г-жа Райкова! :wink: Радвам се,че мисленето на хората в дирекцията започва да се променя към нас. :wink:
Въпроса е ние да оправдаваме доброто мнение на хората!

Има хора, които целенасочено в интерес на други сайтове и форуми ни злепоставят, което не им прави чест. Слава Богу, в сериозните служби не преценяват по казано и речено, а по извършената дейност. А зад "Локомотиви" вече стоят няколко проекта, един активен с възстановяване на единица музеен ПЖПС, както и непрекъснато поддържане на връзка със съответните служби. Трябва да продължим да работим в тази насока и да държим нивото високо, за да не даваме възможност за оплюване и компрометиране през служби и дирекции.

По въпроса с идеите на Г-жа Райкова, ще се инициира среща, на която ще присъстват няколко представители на Форума, както и хора от отдел "Връзки с обществеността" на "БДЖ - ЕАД", като на тази среща, трите страни ще имат възможност да изложат идеите и вижданията си относно сътрудничество между железницата и Форум "Локомотиви".

Публикувано на: Пет Ное 13, 2009 11:48 am
от NiGhtPiSH
На една такава среща имам огромно желание да присъствам, защото съм насъбрал доста идеи, които при изпълняване биха ВДИГНАЛИ главоломно заплатите на хората, които се ангажират в реализирането им.

Публикувано на: Нед Ное 15, 2009 6:51 am
от Mario Evstatiev
NiGhtPiSH написа:На една такава среща имам огромно желание да присъствам, защото съм насъбрал доста идеи, които при изпълняване биха ВДИГНАЛИ главоломно заплатите на хората, които се ангажират в реализирането им.
От подобни срещи има нужда. Има нужда да се види, че обществата на ЖП любителите, макар и разделени по сайтове, се интересуват от железницата не само до едните снимки на едните влакове. Въпреки, че според някои хора от един друг сайт, аз се бия в гърдите, не е така. По същата логика, всеки един от този форум или от моделинга можеше да инициира подобни срещи и да ги реализира, стига да имаше време. Времето е основната пречка и за работата по такива инициативи.

ПРОЕКТИ

Публикувано на: Нед Ное 15, 2009 7:12 pm
от choveka_vlak
Има една такава поговорка в този ред на мисли... " Прави каквото трябва пък да става каквото ще!". Тъй че престанете да плащате данък "Обществено мнение"!. Или " Проблема на давещия се!, остава лично негов". 8) 8) 8)

Re: ПРОЕКТИ

Публикувано на: Нед Ное 15, 2009 7:17 pm
от Mario Evstatiev
choveka_vlak написа:Има една такава поговорка в този ред на мисли... " Прави каквото трябва пък да става каквото ще!". Тъй че престанете да плащате данък "Обществено мнение"!. Или " Проблема на давещия се!, остава лично негов". 8) 8) 8)
Проблема стана и наш, защото разни хора, използвайки имената на други сайтове ни злепоставят, а злепоставят и самите сайтове, които нямат нищо общо както се разбра. А пред служби като "БДЖ - ЕАД" само това ни трябва! Не бих се учудил ако и в Мелницата идат да ни плюят!

Публикувано на: Нед Ное 15, 2009 8:41 pm
от Nikss
Народа е казал: "Който сее ветрове, жъне бури!". Тъй, че няма какво да се ядосваме за глупости. Доказали сме се достатъчно с упоритост и етика в работата си и не смятам, че въпреки трудностите ще бъдем повалени. Доверието най-трудно се печели, но смея да твърдя, че в нашия случай въпреки всичката помия, която се излива нямаме място за притеснение и тепърва ще продължаваме да показваме, че дребните камъчета няма да ни спрат и ще скрепим още повече доверието си с дадените институции.

Публикувано на: Нед Ное 15, 2009 11:54 pm
от NiGhtPiSH
Браво Никс! Това е истината!

Публикувано на: Сря Ное 25, 2009 10:26 am
от Mario Evstatiev
Във връзка с предложението на Г-жа Райкова и след като успешно бе реализирана предишната отговорна инициатива, предлагам създаване на работна група от трима представители на Форум "Локомотиви", които ще участват в договарянето параметрите на сътрудничество между "БДЖ - Пътнически превози" ЕООД и Форума. Основните насоки, в които ще преговаряме са:

1. Методи за популяризиране на предлаганите услуги и оферти от дружеството чрез Форум "Локомотиви";
2. Методи за популяризация на дейностите, извършвани от дружеството;
3. Развитие на музейните и атракционни пътувания;
4. Популяризация на специалния подвижен състав, с който разполага дружеството;
5. Програма "Таен клиент" - има ли почва и средства за реализация в железниците?;
6. Двустранно сътрудничество между "БДЖ - Пътнически превози" ЕООД и Форум "Локомотиви";

Ще очаквам кандидатури за членове на Работната група, както и коментари, идеи и предложения по изложените по - горе точки.

Публикувано на: Сря Ное 25, 2009 10:45 am
от stankos
Моля те да внесеш яснота по т.5 , какво представлява ?

Публикувано на: Сря Ное 25, 2009 10:50 am
от pavkata_zaraboy86
Това звучи доста добре. Аз лично имам някои идеи по повечето от точките, но искам да помисля, да ги формулирам по-ясно и ще изложа моята позиция и препоръки.

Публикувано на: Сря Ное 25, 2009 10:51 am
от Mario Evstatiev
stankos написа:Моля те да внесеш яснота по т.5 , какво представлява ?
Относно т.5, програмата "Таен клиент" успешно се прилага в много търговски вериги и дава добри резултати. В случая с железниците, при подкрепа от страна на "БДЖ - Пътнически превози" ЕООД, един или няколко представители на Форум "Локомотиви" получават карта за пътуване и пътуват по избрани от тях влакове, като след всяко пътуване попълват доклад какви нарушения в културата на обслужване на пътниците са констатирани. Като нарушение на културата на обслужване се считат:

1. Продадени, но непредоставени запазени места;
2. Грубо и невъзпитано отношение на превозния персонал;
3. Неосветен/неотоплен вагон;
4. Неотстраняване на пътници, смущаващи по някакъв начин останалите пътуващи - хора в крайно нетрезво състояние, мръсни или превозващи неразрешени животни и багажи;
5. Несанкциониране на нередовни пътници;
6. Непознаване на Тарифата от страна на превозния персонал;
7. Недаване на информация за връзки във възелни гари;
8. Пушене във влаковете;
9. Нарушения на превозния персонал - употреба на алкохол, пушене, физическа саморазправа, самоуправство във влаковете чрез ограничаване достъпа до част от влака и др, освен когато това не е регламентирано с правилник;

Публикувано на: Сря Ное 25, 2009 11:11 am
от pavkata_zaraboy86
Тази пета точка породи наистина интерес при нашата дискусия в София. Но пак искам да подчертая - с оглед на "хроничната" финансова криза, в която се намира БДЖ и постоянно закъсняващите заплати, проверката тип "таен клиент" би трябвало да е насочена по-скоро към последваши админстративни/дисциплинарни наказания, които обаче да се публикуват и съответно виждат от всички служители на компанията. Иначе няма смисъл тази концепция. И разбира се "тайният клиент" да е човек, неработещ в системата на БДЖ ЕАД и ДП "НК ЖИ" - т.е. независимон оценяващ човек. 8)

Публикувано на: Сря Ное 25, 2009 11:14 am
от stankos
Бих добавил , който все пак трябва да е достатъчно запознат с правилниците и тарифите за да може да оценява правилно поведението на персонала !

Публикувано на: Сря Ное 25, 2009 11:24 am
от pavkata_zaraboy86
Еее, да, да, разбира се. Определено да е човек, който знае какво е влак и пътуване с БДЖ :lol: Все пак няма да се ходи на проверка в магазин / търговски офис.

Публикувано на: Сря Ное 25, 2009 11:27 am
от pavkata_zaraboy86
Сега, конкретно по темата. Марио, предлагам, първо, ако е възможно и удобно, да чуем дословно мнението на г-жа Райкова чрез теб както в първия пост и така да започнем ред по ред, малко по малко.