
От известно време, докато пътувам наблюдавам дали локомотивната бригада ползва реостатната спирачка. На някои влакове със софийски бригади се случва, но на такива с дупнишки не съм забелязал все още. (С влакове, обслужвани от други депа не се возя).
Последно промяна от Naskoni на Пет Окт 16, 2009 2:22 pm, променено общо 2 пъти.
Еми примерно спуска голямо нанадолнище, да речем Владая.bdz46 написа:По какво съдиш дали се ползва?Naskoni написа:От известно време, докато пътувам наблюдавам дали локомотивната бригада ползва реостатната спирачка.
Защото аз много пъти съм се зблуждавал по подобен начин, особено с дискови вагони. По-късно се сетих, че мога да следя манометрите за налягане в спирачните цилиндри в края на всеки вагон, които показаха доста различна реалност.Naskoni написа:Зашо ме караш да ти обяснявам, като съм сигурен, че го знаеш.
На червените има и страшни реостати, много по-добри от на 46 200, има и много калпави, има и съвсем неработещи. Колкото машини, толкова различни реостати.44 109.7 написа:Просто на червените машини реостата не работи на всички. Пък то е и един голям реостат мани мани..
За мен реостатна спирачка е тази на Локомотиви Серия 46.
Последно промяна от bdz46 на Пет Окт 16, 2009 2:27 pm, променено общо 2 пъти.
От вагоните с дискови спирачки съм се возил само в серия 74 и все пак се чува падането на налягането във въздухопровода. Нямам представа при другите серии как е, може би имаш предвид 63? Добре ме подсети да погледна какво показват манометрите следващия път.bdz46 написа:Защото аз много пъти съм се зблуждавал по подобен начин, особено с дискови вагони. По-късно се сетих, че мога да следя манометрите за налягане в спирачните цилиндри в края на всеки вагон, които показаха доста различна реалност.Naskoni написа:Зашо ме караш да ти обяснявам, като съм сигурен, че го знаеш.