От известно време, докато пътувам наблюдавам дали локомотивната бригада ползва реостатната спирачка. На някои влакове със софийски бригади се случва, но на такива с дупнишки не съм забелязал все още. (С влакове, обслужвани от други депа не се возя).
Добре все пак, че има и такива машинисти, които ползват реостат, иначе нямаше и да знаем за тази спирачка. 
От известно време, докато пътувам наблюдавам дали локомотивната бригада ползва реостатната спирачка. На някои влакове със софийски бригади се случва, но на такива с дупнишки не съм забелязал все още. (С влакове, обслужвани от други депа не се возя).
От известно време, докато пътувам наблюдавам дали локомотивната бригада ползва реостатната спирачка. На някои влакове със софийски бригади се случва, но на такива с дупнишки не съм забелязал все още. (С влакове, обслужвани от други депа не се возя).
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
При намаляване на скоростта на влака без да се чува падането на налягането във въздухопровода, тогава следва, че се спира с реостата.
Защо ме караш да ти обяснявам, като съм сигурен, че го знаеш. 
Да добавя, и при спиране на влака в гарата, от перона съм виждал облак жега над машината. А веднъж ме лъхна, докато висях на прозореца в другия влак.
Да добавя, и при спиране на влака в гарата, от перона съм виждал облак жега над машината. А веднъж ме лъхна, докато висях на прозореца в другия влак.
Последно промяна от Naskoni на Пет Окт 16, 2009 2:22 pm, променено общо 2 пъти.
Техник
Еми примерно спуска голямо нанадолнище, да речем Владая.bdz46 написа:По какво съдиш дали се ползва?Naskoni написа:От известно време, докато пътувам наблюдавам дали локомотивната бригада ползва реостатната спирачка.
Ако използва АВС ти ще чуеш изпускането на въздуха и триенето(и миризмата
Техник
Защото аз много пъти съм се зблуждавал по подобен начин, особено с дискови вагони. По-късно се сетих, че мога да следя манометрите за налягане в спирачните цилиндри в края на всеки вагон, които показаха доста различна реалност.Naskoni написа:Зашо ме караш да ти обяснявам, като съм сигурен, че го знаеш.
На червените има и страшни реостати, много по-добри от на 46 200, има и много калпави, има и съвсем неработещи. Колкото машини, толкова различни реостати.44 109.7 написа:Просто на червените машини реостата не работи на всички. Пък то е и един голям реостат мани мани..
За мен реостатна спирачка е тази на Локомотиви Серия 46.
На старите 46 обаче май няма конкуренция. Друг такъв няма.
Последно промяна от bdz46 на Пет Окт 16, 2009 2:27 pm, променено общо 2 пъти.
Техник
От вагоните с дискови спирачки съм се возил само в серия 74 и все пак се чува падането на налягането във въздухопровода. Нямам представа при другите серии как е, може би имаш предвид 63? Добре ме подсети да погледна какво показват манометрите следващия път.bdz46 написа:Защото аз много пъти съм се зблуждавал по подобен начин, особено с дискови вагони. По-късно се сетих, че мога да следя манометрите за налягане в спирачните цилиндри в края на всеки вагон, които показаха доста различна реалност.Naskoni написа:Зашо ме караш да ти обяснявам, като съм сигурен, че го знаеш.
Информация
Модератори