Чистачките ( в 80 % от случаите циганки) гледат работата си през пръсти и си имат основания - не носят голяма отговорност , регулярно си получават заплатата и дори при една смяна на ръководството , те не са застрашени , при ликвидация на предприятието , те ще си отидат предпоследни.След тях е само пазачът.

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm
Въпросът не е в това да се връщаме към " Ленинските " съботници / по-възрастните знаят за какво говоря , по-младите да питат родителите си ./ , а в това , че има хора на които им се плаща да контролират почистването и докато те не започнат да си вършат работата ...... Един вид " Дупе знае 2 и 200 ! " чисти са вагоните има пари , мръсни са нет !

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm
Дори и да сформираме някакъв екип, филма няма да ни е никакъв. Ний ще чистим като ненормални и след 2-3 дни пак същото. Тогава трябва да претрепя някой. Аз за лудо няма да хода да си троша нервите. Идеята не е лоша, но при съществуването на Гражданска съвест. Сега един прави золум вътре във влака, 10 го гледат и никой не прави бележка. А пък ако някой направи тия 10 защитават золумаджията.
Ас пътувам до Владо тричков по дефилето и някой път и със електричкота в 6 часа сутрин познай какво още малко ще се налазят един другиго, половината села от дефилето се намират вътре и са си със нагласата
че трябва да закусват вътре представям си във какво състояние стига до Мездра. Та да Чистим ли по добре на прасетата да чистя и те не мърлят толкова.
че трябва да закусват вътре представям си във какво състояние стига до Мездра. Та да Чистим ли по добре на прасетата да чистя и те не мърлят толкова.



Администратор
Влаковете от/за дефилето в крайните си гари приличат на кочина. Тъй, че нови вагони и ЕМВ 30/31 там не могат да виреят. А аз съм съгласен да се подеме инициатива за възспиране на графитърите, които вършеят по гари и депа, както и за очистване на драсканици от прозорците на вагоните и ЕМВ. Отвратително е да се качиш в надраскан до горе вагон и да не можеш да видиш нищо през прозореца, понеже някой си е правил кеф на оная работа, пък после не е имало кой да накара чистачката да вземе кореселин и да го изчисти.Nikss написа:Вярно е, а освен храна пренасят и всякакви оръжия на труда, нанасят мръсотии и хептен става пейзаж... представям си ако бяха пуснали 31-ца какво щеше да е.Лелее... по-добре да си се движат полуразпадащите секции и дано го оценят някога.
64.19

Администратор
Тези "художници" не разбират, че зяносват труд и материали за много пари, вложени в ремонта и боядисването на вагона. За тези хора трябват наказания, и то сурови - обществео полезен труд, за предпочитане почистване на вагони и мотриси, както и при рецидив - затвор.veselintodorov написа:О да никои не им обръща внимание на творбите ако са на стена а като пътуват ис цяла България поне някой ще ги забележи, как да не ги уважиш тези художници поне със шамаросване.
64.19

Смятам, че доста се отклонявате от темата. Моето предложение е да купим малко доместос и някоя по-удобна четкап и да лъснем 30-ина кенефа и някои други засрани места. За графитите не знам как става чистенето, но бих чистил, особено на бистро 002 и на спалните. Имам опит с две тоалетни на кушет - ефектът е много добър!

Администратор
Аз бих предложил да се сформира доброволна бригада за шлосерски работи по ДЛ 66-007.8, който се възстановява в депо София. Предложените лица ще бъдат упоменати в сипсък, който ще се изпрати до Управителя на "БДЖ - ТСП - Локомотиви" ЕООД. Бригадата ще бъде заета с не изискващи квалификация дейности - очистване на стара боя, демонтаж по кабината, леки ремонти по бравите, вратите и пулта.desiroml написа:Смятам, че доста се отклонявате от темата. Моето предложение е да купим малко доместос и някоя по-удобна четкап и да лъснем 30-ина кенефа и някои други засрани места. За графитите не знам как става чистенето, но бих чистил, особено на бистро 002 и на спалните. Имам опит с две тоалетни на кушет - ефектът е много добър!
Има ли подкрепящи тази идея?
64.19
Информация
Модератори