Страница 2 от 17

Публикувано на: Пон Юли 17, 2006 11:25 am
от VESO
Всичко това е хубаво,а някой знае ли кога ще започнат пробите.

Публикувано на: Пет Юли 21, 2006 7:25 am
от Mario Evstatiev
Нека да дам и малко снимкова информация за "Таури"-то, както някои галено го наричат.
Командния пулт на локомотива. Изпълнен е в съответствие с Европейските изисквания за ергономичност на работното място. Съобръженията на него са монтирани така, че да дават на машиниста максимално удобство при работа с тях. Контролерът за управление е разположен под лявата ръка на машиниста, а спирачните апарати(кранмашинисти) - под дясната му ръка. Освен това на пулта има известен брой командни ключове, които по - късно ще опиша в темата.
Машинно помещение. Коридорът е разположен в средата на машинното помещение. От двете му страни са групирани апарати и възли от силовите, пневматичните, спомагателните и др. системи. Под пода в средата на коридора е разположен главния трансформатор.
Охлаждащ модул на ТД. В локомотива има четири такива идентични модули, представляващи констуктивно обединени вентилатор и вентилационна шахта. Монтирани са над охлаждащите входове на ТД шахматно в машинното помещение.
Талигите на локомотива са изпълнени в съответствие със всички изисквания в съвременното локомотивостроене. Рамата е щамповано - заварена конструкция, имаща отворена "Н" образна форма. Окачването е двустепенно - буксово и централно. Свързването на талигите с коша става посредством централни болтове, монтирани на рамата на коша на локомотива. Талигите осигуряват скорости до 240 км/час.

Публикувано на: Пет Юли 21, 2006 9:15 am
от 43.309
Браво на 45.111 за хубавото описание,за почитетелите на реостатитебих искал да допълня,задействането на реостата се осъществява с втората ръчка от дясно наляво.Първата е лок спирачка,а третата същинския кран машинист.

Публикувано на: Пет Юли 21, 2006 11:49 am
от Mario Evstatiev
43.309 написа:Браво на 45.111 за хубавото описание,за почитетелите на реостатитебих искал да допълня,задействането на реостата се осъществява с втората ръчка от дясно наляво.Първата е лок спирачка,а третата същинския кран машинист.
Да, реостанто - рекуперативната спирачка се задейства с първия от ляво надясно спирачен джойстик. Влаковата спирачка е до него и представлява електропневматичен кранмашинист. Под него се намира още един джойстик с гумен маншон, който е кранмашиниста на директната спирачка. Спирачното оборудване на локомотива е изцяло на фирмата "Knorr - BREMSE" Gmbh, като функционният вентил за автоматична спирачка е КЕ - Ss, който осигурява бързодействие на спирачката, съответстващо на високи скорости. Друга интересна подробност за "Таури"-то е, че неговата основна спирачка при висока скорост е реостатно - рекуперативната.

Публикувано на: Пет Юли 21, 2006 12:41 pm
от Mario Evstatiev

Публикувано на: Пет Юли 28, 2006 11:49 am
от 42 072.9
Таурито вече е в движение днес към 12ч го забелязох на гара Подуяне.

Публикувано на: Пет Юли 28, 2006 11:56 am
от Mario Evstatiev
42 072.9 написа:Таурито вече е в движение днес към 12ч го забелязох на гара Подуяне.
Таурито замина днес на скоростно - спирачна проба.

За сименса

Публикувано на: Вто Сеп 05, 2006 6:30 am
от choveka_vlak
Ще помоля, колегата 45111 да ни сведе ако е възможно по-прясна информация за Тауруса?!?--струва ми се много тихо около него.!

Публикувано на: Вто Сеп 05, 2006 10:33 am
от TAURI
Нюрнберг, Сименс 02.09.2006: Нов световен рекорд за скорост на електрически локомотив постигнат от OBB ES64U4 "Taurus"-Mehrzwecklokomotive 1216 050-5 . На новото трасе Инглощат-Нюрнберг е достигната скорост от 357 km/h. С това е подобрен рекорда на френският локомотив BB-9004 от 1955 - 331км/h.
Германците могат да спят спокойно. :wink:

Публикувано на: Нед Сеп 24, 2006 11:24 am
от disell
Сега остава да бият и рекорда на TGV-то и всичко ще си дойде на мястото , дай някакъв линк от където ще може да се свали малко по-подробна информация

Публикувано на: Сря Ное 15, 2006 12:27 pm
от aizi
disell написа:Сега остава да бият и рекорда на TGV-то и всичко ще си дойде на мястото , дай някакъв линк от където ще може да се свали малко по-подробна информация
НЕ МИ СЕ ВЯРВА :roll: 514 КМ/Ч [-X [-X

Публикувано на: Сря Ное 15, 2006 6:06 pm
от bdz46
515,3 км/ч през 1989г.

Публикувано на: Сря Ное 15, 2006 6:50 pm
от 07
Това е било без прикачни вагони :wink:

Публикувано на: Сря Ное 15, 2006 6:53 pm
от bdz46
С 2-3 прикачни вагона е бил, все пак има нужда от оборудване за регистриране на стотиците параметри при изпитанията.

Публикувано на: Пон Мар 19, 2007 9:03 pm
от 46 242
:arrow: Вероятноста да тръгне Тауруса за Бургас е реална. Или като нов влак или на мястото на лок 46 за 8601/8602