Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Всичко това е хубаво,а някой знае ли кога ще започнат пробите.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Нека да дам и малко снимкова информация за "Таури"-то, както някои галено го наричат.
Командния пулт на локомотива. Изпълнен е в съответствие с Европейските изисквания за ергономичност на работното място. Съобръженията на него са монтирани така, че да дават на машиниста максимално удобство при работа с тях. Контролерът за управление е разположен под лявата ръка на машиниста, а спирачните апарати(кранмашинисти) - под дясната му ръка. Освен това на пулта има известен брой командни ключове, които по - късно ще опиша в темата.
Машинно помещение. Коридорът е разположен в средата на машинното помещение. От двете му страни са групирани апарати и възли от силовите, пневматичните, спомагателните и др. системи. Под пода в средата на коридора е разположен главния трансформатор.
Охлаждащ модул на ТД. В локомотива има четири такива идентични модули, представляващи констуктивно обединени вентилатор и вентилационна шахта. Монтирани са над охлаждащите входове на ТД шахматно в машинното помещение.
Талигите на локомотива са изпълнени в съответствие със всички изисквания в съвременното локомотивостроене. Рамата е щамповано - заварена конструкция, имаща отворена "Н" образна форма. Окачването е двустепенно - буксово и централно. Свързването на талигите с коша става посредством централни болтове, монтирани на рамата на коша на локомотива. Талигите осигуряват скорости до 240 км/час.
64.19
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Мнение от 43.309 »

Браво на 45.111 за хубавото описание,за почитетелите на реостатитебих искал да допълня,задействането на реостата се осъществява с втората ръчка от дясно наляво.Първата е лок спирачка,а третата същинския кран машинист.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

43.309 написа:Браво на 45.111 за хубавото описание,за почитетелите на реостатитебих искал да допълня,задействането на реостата се осъществява с втората ръчка от дясно наляво.Първата е лок спирачка,а третата същинския кран машинист.
Да, реостанто - рекуперативната спирачка се задейства с първия от ляво надясно спирачен джойстик. Влаковата спирачка е до него и представлява електропневматичен кранмашинист. Под него се намира още един джойстик с гумен маншон, който е кранмашиниста на директната спирачка. Спирачното оборудване на локомотива е изцяло на фирмата "Knorr - BREMSE" Gmbh, като функционният вентил за автоматична спирачка е КЕ - Ss, който осигурява бързодействие на спирачката, съответстващо на високи скорости. Друга интересна подробност за "Таури"-то е, че неговата основна спирачка при висока скорост е реостатно - рекуперативната.
64.19
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

Таурито вече е в движение днес към 12ч го забелязох на гара Подуяне.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

42 072.9 написа:Таурито вече е в движение днес към 12ч го забелязох на гара Подуяне.
Таурито замина днес на скоростно - спирачна проба.
64.19
Глобален модератор
Мнения: 687
Регистриран на: Съб Юли 15, 2006 4:49 pm
Местоположение: Пловдив
Глобален модератор
За сименса

Мнение от choveka_vlak »

Ще помоля, колегата 45111 да ни сведе ако е възможно по-прясна информация за Тауруса?!?--струва ми се много тихо около него.!
Мнения: 80
Регистриран на: Вто Апр 18, 2006 4:01 pm
Местоположение: София

Мнение от TAURI »

Нюрнберг, Сименс 02.09.2006: Нов световен рекорд за скорост на електрически локомотив постигнат от OBB ES64U4 "Taurus"-Mehrzwecklokomotive 1216 050-5 . На новото трасе Инглощат-Нюрнберг е достигната скорост от 357 km/h. С това е подобрен рекорда на френският локомотив BB-9004 от 1955 - 331км/h.
Германците могат да спят спокойно. :wink:
Мнения: 1030
Регистриран на: Вто Фев 14, 2006 12:31 am
Местоположение: Варна , България

Мнение от disell »

Сега остава да бият и рекорда на TGV-то и всичко ще си дойде на мястото , дай някакъв линк от където ще може да се свали малко по-подробна информация
Мнения: 93
Регистриран на: Вто Авг 01, 2006 12:53 pm

Мнение от aizi »

disell написа:Сега остава да бият и рекорда на TGV-то и всичко ще си дойде на мястото , дай някакъв линк от където ще може да се свали малко по-подробна информация
НЕ МИ СЕ ВЯРВА :roll: 514 КМ/Ч [-X [-X
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

515,3 км/ч през 1989г.
Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар

Мнение от 07 »

Това е било без прикачни вагони :wink:
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

С 2-3 прикачни вагона е бил, все пак има нужда от оборудване за регистриране на стотиците параметри при изпитанията.
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

:arrow: Вероятноста да тръгне Тауруса за Бургас е реална. Или като нов влак или на мястото на лок 46 за 8601/8602
Публикувай отговор

Обратно към “Trainspotters forum”

Информация