

то на определени метри си има нещо като дупки да се скриеш в случей че минава ПС предимно за кантонери и работнициpepino1990 написа:Аз не бих посмял да влезна в тунел.Ами ако мине някой влак докато сам вътре.........

серия 44 и 45 са номер 1
_____________________
Skoda Plzen ™
_____________________
Skoda Plzen ™


Аз не мисля така,като минавам с влак през тунел оставам с впечатлението че има малко странично растояние.Но ако приемем че разстоянието е достатъчно влакът няма ли да те отвее.В смисъл от въздушната вълна да те повлечеNikss написа:Чак толкова малки не са проектирани... и да мине влак заставаш плътно до стената и няма страшно.

Ако скоростта е голяма , считай , че си отнесен и да се сетиш как едно време си брулил крушите или ябълките от дървото в двора на родната си къща няма да имаш време , понеже вече ще си набутан под някоя от талигите.
След преминаването на локомотива се получава някакво силно течение , което те повлича и моят съвет е да лягаш по очи отстрани на баластрата с лице срещу идващия влак.И докато въздухът в тунела не се успокои напълно ( а това става 4-5 минути след като влакът е преминал покрай теб) , не ставай.

След преминаването на локомотива се получава някакво силно течение , което те повлича и моят съвет е да лягаш по очи отстрани на баластрата с лице срещу идващия влак.И докато въздухът в тунела не се успокои напълно ( а това става 4-5 минути след като влакът е преминал покрай теб) , не ставай.
Последно промяна от VESO на Нед Яну 17, 2010 12:11 am, променено общо 1 път.



В тунелите през 20-30 м има ниши за криене... дори и в необлицованите има къде да се скрие човек.
Срещал съм много пъти кантонери в тунелите, включително и при по-големи скорости (85-90 км/ч) и съвсем не лягат по камъните, а се мушат в нишите. Влакът изненадва най-вече в началото на тунела, защото преди да наближи не се чува нищо. Навътре в някой дълъг тунел лесно се усеща, че идва влак по вятъра.
Не че е нужно да се врете по тунелите, но понеже и аз бих се наврял... взимайте си по две светлини. Ако останете на тъмно ще трябва да ходите на сляпо и по-лошо - няма да знаете във всеки момент къде е най-близката ниша.
Срещал съм много пъти кантонери в тунелите, включително и при по-големи скорости (85-90 км/ч) и съвсем не лягат по камъните, а се мушат в нишите. Влакът изненадва най-вече в началото на тунела, защото преди да наближи не се чува нищо. Навътре в някой дълъг тунел лесно се усеща, че идва влак по вятъра.
Не че е нужно да се врете по тунелите, но понеже и аз бих се наврял... взимайте си по две светлини. Ако останете на тъмно ще трябва да ходите на сляпо и по-лошо - няма да знаете във всеки момент къде е най-близката ниша.

Какво може да се случи? Човека това му е работата - да ходи в тунела. Идва влак, крие се в нишата и няма проблеми.
За 4-5 мин машинистът ще е забравил, че е имало тунел. Можеш да излезеш от скривалището веднага след влака или най-много след утихване на вятъра (а това става веднага след излизане на влака от тунела).VESO написа:И докато въздухът в тунела не се успокои напълно ( а това става 4-5 минути след като влакът е преминал покрай теб) , не ставай.

Информация
Модератори