Техник
Мнения: 592
Регистриран на: Чет Окт 08, 2009 7:43 pm
Местоположение: Град София
Техник

Мнение от n0_aLoNe »

Nikss написа:Това повярвай ми няма да стане защото докато стана машинист тия дръгели ще са в течно състояние. :wink: Нали знаеш, че нищо не е вечно.
Ти недей да лежиш на тоя гръб. Нищо не се знае.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Тези няма да ги има, ще има други като тях.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

bdz46 написа:Тези няма да ги има, ще има други като тях.
Според мен, "Р"-ките ще работят дълго още. Но със сигурност ще се повиши качеството на поддръжката и ремонта, просто Европа ще ни натисне. Иначе за машини като 44 064 и 43 309 - моето лично мнение е, че подобни ТНТМ-та трябва да се спрат поради изтекъл ресурс, а с годните агрегати и възли от тях да се стегнат локомотиви, спрени в изолация.

Локомотивно депо Пловдив поне скоро ще се сдобие с три свежи попълнения - 44 057, 44 130 и 44 133. След тях могат да изпратят в Русе и 44 097. Като цяло при извършване на ремонтите на тези машини и пускането им в експлоатация, гърбушници като 44 064 и 43 309 могат спокойно да отидат в заслужена пенсия, като вече да не тровят нервите и здравето на лок. персонала, работещ с тях.
64.19
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Ето, че има и умни хора, които да потвърдят моето мнение. 8) Евала. Една машина удари ли се, подпали ли се, остане ли без реостат, няма да е същата. Вярно, възстановява се, движи се, но не е същата. Удряна/палена машина е като разорана жена както се изказват машинистите. Отделно след възстановяването кабините духат, вентилацията вие и т.н.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Много точно и Nikss се изрази. Това е, удряни и палени машини... аут! Уморените коне ги убиват, нали знаете тази приказка. А и мисля, че По има доста други машини за стягане. Пък и с русенско, кончарските попълнения... Няма да има нужда от ТНТМ-та.
64.19
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Именно. Вместо да стоят по оградите машини като 097, които ще си изплатят ремонта с навъртане на по-малко от 150 000 км, да ги пратят в Русе. Да видим все пак с 057 и 133 какъв ще е резултата. На Кончар не може много да се разчита предвид, че за 2 години направиха 2 Р-ки (44 100 и 44 130). В БТ за почти година и половина направиха като нови цели 5 машини (вкл. 088, която незнайно защо още не се е прибрала във Варна, иначе е готова). Няма смисъл осакатени машини да се движат. Освен това ремонтът и поддръжката им са сложни предвид несъответствието с оригиналните схеми. 070 е в същата ситуация, но поне не е удряна, само реостат й липса, но предвид многото Р-ки с реостат в ГО не е болка за умиране и може да се направи компромис. 064 със затапените отвори за реостатите и с кабините от 43-та серия е направо за серия 43 300, още повече, че е сглобявана в депо Пд от 2 Р-ки. 309 също е сглобявана от 2 Р-ки, ама кой знае как са си оставили ръцете и по 2-те. Тракания, удряния, повреди. И колкото и да издръжат на зверска експлоатация пак вечно няма да са годни, за да спасяват влаковете на БДЖ. 42 141 да не мислите, че ще се движи вечно? Напротив... отдавна трябваше да е бракувана и и нарязана, дните й дето се вика са преброени. Да се надяваме скоро да я спрат да не ни държи и нас на нокти. Изобщо варианти много има, пари да се отпускат и да има кой да мисли за железницата към по-добро.
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

130 не е направена още. Кончар направиха бавно ремонтите защото БДЖ не плащаше. Същото важи и за 46-2ХХ. На кончар може да се разчита. БТ са направили авансово машините и сега черепухата си търси парите от БДЖ. Ако действаха като кончар - ремонт за пари нямаше да направят толкова машини.
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

Че то изобщо има ли червена машина в хаелто ? Освен банана и две-три 87 другото навън. Барабар с ламарините на 46 203 :(
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Значи да очакваме 130 да се протака още повече... :? дано поне с това забавяне я направят както трябва. Кончар могат ли да действат в срок ако им се наливат парите? Аз мисля, че може, но май проблемът им е, че се целят доста нависоко (халето им е пълно с машини, чудя се как ще смогват като поемат голяма отговорност).
Машините за големи ремонти от цяла България са много - точната бройка не мога да я кажа, но за 3-4 години работа непрекъснато ще има докато се ремонтират. Кончар според мен повече се заминават с БЖК и 46 200, докато в Русе ги правят бързо. Дано доживеем един ден повечето спряни локомотиви да ги видим отново в движение, макар да ме съмнява това да стане... :(
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

dido73 написа:130 не е направена още. Кончар направиха бавно ремонтите защото БДЖ не плащаше. Същото важи и за 46-2ХХ. На кончар може да се разчита. БТ са направили авансово машините и сега черепухата си търси парите от БДЖ. Ако действаха като кончар - ремонт за пари нямаше да направят толкова машини.
Много е интересно на каква фаза е ремонта на 44 130.3, както и какво е извършено по машината. Говореше се за някои малки подобрения, но дали са направени или поради нямане на пари, идеите са загърбени. Също така, интересно е до къде са стигнали с работата по коша.
64.19
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

фаза 0+0.01...
Модератор
Мнения: 362
Регистриран на: Сря Дек 10, 2008 9:32 pm
Местоположение: София
Аватар
Модератор

Мнение от amon »

Планираха се доста радикални промени във ВВК, но не и по електрическите вериги.
ОП ''Среден ремонт електровози'' - Подуене
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

amon написа:Планираха се доста радикални промени във ВВК, но не и по електрическите вериги.
Май си останаха само с плановете. Като няма пари, няма и какво да се пипа и променя, никой не работи безплатно. Иначе доколкото помня, идеята им беше допълнително обезопасяване на ВВКи отваряне на непроходния коридор като проходен. Но дали това ще стане, не съм много сигурен.
64.19
Модератор
Мнения: 362
Регистриран на: Сря Дек 10, 2008 9:32 pm
Местоположение: София
Аватар
Модератор

Мнение от amon »

Предвиждаше се и защитна скара над трансформатора. Като цяло идейте които имат са много добри.
ОП ''Среден ремонт електровози'' - Подуене
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

amon написа:Предвиждаше се и защитна скара над трансформатора. Като цяло идейте които имат са много добри.
Добри идеи, но като не отпуснат пари... Да се надяваме все пак да се намерят средства както за качествен ремонт, така и за реализиране на плануваните промени.
64.19
Публикувай отговор

Обратно към “Локомотиви серия 43, 44 и 45 | Electric locomotives series 43, 44, 45”

Информация