Ти недей да лежиш на тоя гръб. Нищо не се знае.Nikss написа:Това повярвай ми няма да стане защото докато стана машинист тия дръгели ще са в течно състояние.Нали знаеш, че нищо не е вечно.

Техник

Администратор
Според мен, "Р"-ките ще работят дълго още. Но със сигурност ще се повиши качеството на поддръжката и ремонта, просто Европа ще ни натисне. Иначе за машини като 44 064 и 43 309 - моето лично мнение е, че подобни ТНТМ-та трябва да се спрат поради изтекъл ресурс, а с годните агрегати и възли от тях да се стегнат локомотиви, спрени в изолация.bdz46 написа:Тези няма да ги има, ще има други като тях.
Локомотивно депо Пловдив поне скоро ще се сдобие с три свежи попълнения - 44 057, 44 130 и 44 133. След тях могат да изпратят в Русе и 44 097. Като цяло при извършване на ремонтите на тези машини и пускането им в експлоатация, гърбушници като 44 064 и 43 309 могат спокойно да отидат в заслужена пенсия, като вече да не тровят нервите и здравето на лок. персонала, работещ с тях.
64.19

Ето, че има и умни хора, които да потвърдят моето мнение.
Евала. Една машина удари ли се, подпали ли се, остане ли без реостат, няма да е същата. Вярно, възстановява се, движи се, но не е същата. Удряна/палена машина е като разорана жена както се изказват машинистите. Отделно след възстановяването кабините духат, вентилацията вие и т.н.


Администратор

Именно. Вместо да стоят по оградите машини като 097, които ще си изплатят ремонта с навъртане на по-малко от 150 000 км, да ги пратят в Русе. Да видим все пак с 057 и 133 какъв ще е резултата. На Кончар не може много да се разчита предвид, че за 2 години направиха 2 Р-ки (44 100 и 44 130). В БТ за почти година и половина направиха като нови цели 5 машини (вкл. 088, която незнайно защо още не се е прибрала във Варна, иначе е готова). Няма смисъл осакатени машини да се движат. Освен това ремонтът и поддръжката им са сложни предвид несъответствието с оригиналните схеми. 070 е в същата ситуация, но поне не е удряна, само реостат й липса, но предвид многото Р-ки с реостат в ГО не е болка за умиране и може да се направи компромис. 064 със затапените отвори за реостатите и с кабините от 43-та серия е направо за серия 43 300, още повече, че е сглобявана в депо Пд от 2 Р-ки. 309 също е сглобявана от 2 Р-ки, ама кой знае как са си оставили ръцете и по 2-те. Тракания, удряния, повреди. И колкото и да издръжат на зверска експлоатация пак вечно няма да са годни, за да спасяват влаковете на БДЖ. 42 141 да не мислите, че ще се движи вечно? Напротив... отдавна трябваше да е бракувана и и нарязана, дните й дето се вика са преброени. Да се надяваме скоро да я спрат да не ни държи и нас на нокти. Изобщо варианти много има, пари да се отпускат и да има кой да мисли за железницата към по-добро.

130 не е направена още. Кончар направиха бавно ремонтите защото БДЖ не плащаше. Същото важи и за 46-2ХХ. На кончар може да се разчита. БТ са направили авансово машините и сега черепухата си търси парите от БДЖ. Ако действаха като кончар - ремонт за пари нямаше да направят толкова машини.

«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs

Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Значи да очакваме 130 да се протака още повече...
дано поне с това забавяне я направят както трябва. Кончар могат ли да действат в срок ако им се наливат парите? Аз мисля, че може, но май проблемът им е, че се целят доста нависоко (халето им е пълно с машини, чудя се как ще смогват като поемат голяма отговорност).
Машините за големи ремонти от цяла България са много - точната бройка не мога да я кажа, но за 3-4 години работа непрекъснато ще има докато се ремонтират. Кончар според мен повече се заминават с БЖК и 46 200, докато в Русе ги правят бързо. Дано доживеем един ден повечето спряни локомотиви да ги видим отново в движение, макар да ме съмнява това да стане...

Машините за големи ремонти от цяла България са много - точната бройка не мога да я кажа, но за 3-4 години работа непрекъснато ще има докато се ремонтират. Кончар според мен повече се заминават с БЖК и 46 200, докато в Русе ги правят бързо. Дано доживеем един ден повечето спряни локомотиви да ги видим отново в движение, макар да ме съмнява това да стане...


Администратор
Много е интересно на каква фаза е ремонта на 44 130.3, както и какво е извършено по машината. Говореше се за някои малки подобрения, но дали са направени или поради нямане на пари, идеите са загърбени. Също така, интересно е до къде са стигнали с работата по коша.dido73 написа:130 не е направена още. Кончар направиха бавно ремонтите защото БДЖ не плащаше. Същото важи и за 46-2ХХ. На кончар може да се разчита. БТ са направили авансово машините и сега черепухата си търси парите от БДЖ. Ако действаха като кончар - ремонт за пари нямаше да направят толкова машини.
64.19

Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Администратор
Май си останаха само с плановете. Като няма пари, няма и какво да се пипа и променя, никой не работи безплатно. Иначе доколкото помня, идеята им беше допълнително обезопасяване на ВВКи отваряне на непроходния коридор като проходен. Но дали това ще стане, не съм много сигурен.amon написа:Планираха се доста радикални промени във ВВК, но не и по електрическите вериги.
64.19

Администратор
Информация
Модератори