Страница 2 от 59
Публикувано на: Чет Окт 08, 2009 10:11 am
от disell
Скъсала е подвезка в преди няколко.
Публикувано на: Чет Окт 15, 2009 7:15 pm
от borislaviv
Днес 44-141 успешно мина скоростна проба от подемен ремонт. Утре товарна проба до Плачковци.
Публикувано на: Пет Окт 16, 2009 8:48 am
от Mario Evstatiev
borislaviv написа:Днес 44-141 успешно мина скоростна проба от подемен ремонт. Утре товарна проба до Плачковци.
Това е похвално. Ще чакаме резултати и от товарната проба?
С 43 308-6 разбра ли се вече какво ще се прави? Министъра вчера в едно интервю заяви, че спира всякакви средства към железниците, които не са предназначени за заплати на работниците.
Публикувано на: Пет Окт 16, 2009 10:58 am
от belata2
А на министъра ясно ли му е че трябват пари за ремонт на локомотивите,щото и без това са в окаяно състояние и накрая няма да имаме локомотиви за обспужване на влаковете аааааааааа.
Публикувано на: Пет Окт 16, 2009 1:43 pm
от n0_aLoNe
belata2 написа:А на министъра ясно ли му е че трябват пари за ремонт на локомотивите,щото и без това са в окаяно състояние и накрая няма да имаме локомотиви за обспужване на влаковете аааааааааа.
На министъра това му е ясно, вчера говорих с виш служител на Министерство на Транспорта.
Бавенето на заплатите се дължи на това, че преди изборите "БДЖ ЕАД" и "НК ЖИ" са похарчили "малко" повече средства ($) от колкото е трябвало, за най-различни проекти, други средства за лични облаги, и поради този дефицит в бюджета сега се налага спирането на всичко друго освен заплатите.
Публикувано на: Пет Окт 16, 2009 3:55 pm
от Ghost
Тъй като лок. депа Русе и Варна вече не съществуват темата трябва да се промени на
"Локомотиви серия 43,44, 45 на лок. депо ГО с райони Рс и Ва" 
Публикувано на: Пет Окт 16, 2009 4:35 pm
от dido73
Е то същото, те са филиали на ГО.
Публикувано на: Пет Окт 16, 2009 4:36 pm
от VESO
Въпрос - дали ще сменяват табелките на локомотивите на които е обозначено депото на домуване , или ще си останат както са си били досега?
Локомотиви серия 43, 44 и 45
Публикувано на: Пет Окт 16, 2009 4:46 pm
от choveka_vlak
Весо притази обтегната инажежена до последно ситуация кой може да бъде накаран табелки да сменя..., а знаем всички л-тиви са подчинени на дирекцията и под нейно оперативно ръковоство. Като отиват да работят в Дг сменят ли табелите...

Публикувано на: Пет Окт 16, 2009 4:54 pm
от dido73
Абе всичката ни мара втасала, до табелите опрехме. Кви табели - няма грам лев за ремонти, няма грам лев за заплати. Кви табели, кви 5 леа.
Весо, като кажеш некой бисер направо ме кефиш. Всичко в БДЖ и НКЖИ е пред полуразпад и разруха. Никой в момента не мисли за никви табели, щот ножа е опрел до кокала.
Публикувано на: Пет Окт 16, 2009 7:23 pm
от borislaviv
44-141вече е предадена-нова боя, нови колооси, нови редуктори.Не се чува никакво виене. Като нова е.
Публикувано на: Пет Окт 16, 2009 7:30 pm
от Mario Evstatiev
borislaviv написа:44-141вече е предадена-нова боя, нови колооси, нови редуктори.Не се чува никакво виене. Като нова е.
Браво за 44 141. Тя ще закрепи положението в бързия график. С 43 308.6 какво ще се прави? Няма ли някой да се сети да я ремонтира?
Публикувано на: Пет Окт 16, 2009 7:38 pm
от borislaviv
Нищо не се чува за нея,но поне няма да се нарязва, което все пак е нещо.Защото сега се пали оксижена за 42-130.
Публикувано на: Пет Окт 16, 2009 10:37 pm
от Nikss
Жалко за нея, поне 1 да бяха запазили, специално 130 се движеше до преди 3 г. мисля и беше доста лъсната отвън.

44088
Публикувано на: Чет Окт 22, 2009 3:46 pm
от kgeorgiev
Какво става с 44088 все още я няма по варненско