Мнения: 1030
Регистриран на: Вто Фев 14, 2006 12:31 am
Местоположение: Варна , България

Мнение от disell »

Скъсала е подвезка в преди няколко.
Мнения: 323
Регистриран на: Чет Фев 05, 2009 12:26 am
Местоположение: Bulgaria

Мнение от borislaviv »

Днес 44-141 успешно мина скоростна проба от подемен ремонт. Утре товарна проба до Плачковци.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

borislaviv написа:Днес 44-141 успешно мина скоростна проба от подемен ремонт. Утре товарна проба до Плачковци.
Това е похвално. Ще чакаме резултати и от товарната проба?

С 43 308-6 разбра ли се вече какво ще се прави? Министъра вчера в едно интервю заяви, че спира всякакви средства към железниците, които не са предназначени за заплати на работниците.
64.19
Мнения: 65
Регистриран на: Чет Авг 06, 2009 8:05 am
Местоположение: varna

Мнение от belata2 »

А на министъра ясно ли му е че трябват пари за ремонт на локомотивите,щото и без това са в окаяно състояние и накрая няма да имаме локомотиви за обспужване на влаковете аааааааааа.
Техник
Мнения: 592
Регистриран на: Чет Окт 08, 2009 7:43 pm
Местоположение: Град София
Техник

Мнение от n0_aLoNe »

belata2 написа:А на министъра ясно ли му е че трябват пари за ремонт на локомотивите,щото и без това са в окаяно състояние и накрая няма да имаме локомотиви за обспужване на влаковете аааааааааа.
На министъра това му е ясно, вчера говорих с виш служител на Министерство на Транспорта.
Бавенето на заплатите се дължи на това, че преди изборите "БДЖ ЕАД" и "НК ЖИ" са похарчили "малко" повече средства ($) от колкото е трябвало, за най-различни проекти, други средства за лични облаги, и поради този дефицит в бюджета сега се налага спирането на всичко друго освен заплатите.
Мнения: 194
Регистриран на: Пет Май 15, 2009 11:18 am
Местоположение: България
Обратна връзка:

Мнение от Ghost »

Тъй като лок. депа Русе и Варна вече не съществуват темата трябва да се промени на "Локомотиви серия 43,44, 45 на лок. депо ГО с райони Рс и Ва" 8)
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

Е то същото, те са филиали на ГО.
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Въпрос - дали ще сменяват табелките на локомотивите на които е обозначено депото на домуване , или ще си останат както са си били досега?
Глобален модератор
Мнения: 687
Регистриран на: Съб Юли 15, 2006 4:49 pm
Местоположение: Пловдив
Глобален модератор
Весо притази обтегната инажежена до последно ситуация кой може да бъде накаран табелки да сменя..., а знаем всички л-тиви са подчинени на дирекцията и под нейно оперативно ръковоство. Като отиват да работят в Дг сменят ли табелите... 8)
В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

Абе всичката ни мара втасала, до табелите опрехме. Кви табели - няма грам лев за ремонти, няма грам лев за заплати. Кви табели, кви 5 леа.
Весо, като кажеш некой бисер направо ме кефиш. Всичко в БДЖ и НКЖИ е пред полуразпад и разруха. Никой в момента не мисли за никви табели, щот ножа е опрел до кокала.
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Мнения: 323
Регистриран на: Чет Фев 05, 2009 12:26 am
Местоположение: Bulgaria

Мнение от borislaviv »

44-141вече е предадена-нова боя, нови колооси, нови редуктори.Не се чува никакво виене. Като нова е.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

borislaviv написа:44-141вече е предадена-нова боя, нови колооси, нови редуктори.Не се чува никакво виене. Като нова е.
Браво за 44 141. Тя ще закрепи положението в бързия график. С 43 308.6 какво ще се прави? Няма ли някой да се сети да я ремонтира?
64.19
Мнения: 323
Регистриран на: Чет Фев 05, 2009 12:26 am
Местоположение: Bulgaria

Мнение от borislaviv »

Нищо не се чува за нея,но поне няма да се нарязва, което все пак е нещо.Защото сега се пали оксижена за 42-130.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Жалко за нея, поне 1 да бяха запазили, специално 130 се движеше до преди 3 г. мисля и беше доста лъсната отвън. 8)
Мнения: 343
Регистриран на: Вто Авг 11, 2009 12:02 pm
Местоположение: РУСЕ
44088

Мнение от kgeorgiev »

Какво става с 44088 все още я няма по варненско
Изображение
Ако си от провинцията и мразиш софиянците то ела в http://www.sofiawars.com/register/21305/.
Публикувай отговор

Обратно към “Локомотиви серия 43, 44 и 45 | Electric locomotives series 43, 44, 45”

Информация