Страница 2 от 147
Публикувано на: Съб Окт 24, 2009 9:21 am
от Mario Evstatiev
amon написа:Вътре има един билюк машини та не се знае кога ще и дойде ред

Няма да е лошо, ръководството на депо Пд първо да обърне внимание на спрените читави машини като 45 148 например. Локомотиви като 078 ако питаш мен, направо за база "Тракция" - Русе, там ще си свършат работата

Публикувано на: Съб Окт 24, 2009 3:28 pm
от amon
По-скоро 148 е за Русе тъй като от нея е останало горе долу половината, докато 78 може да се ремонтира и в Пд.
Публикувано на: Съб Окт 24, 2009 8:21 pm
от Nikss
Изглежда, че СР и КР се опират на всички депа, това наистина е работа за Трансимпекс.

Публикувано на: Съб Окт 24, 2009 8:54 pm
от Mario Evstatiev
Nikss написа:Изглежда, че СР и КР се опират на всички депа, това наистина е работа за Трансимпекс.

Ремонтите се опиратне от друго, а от липсата на резервни части, добра база, персонал и главно поради даването на зор за изписване на локомотивите. Поради това 44 087.5 беше изписана с протокол за допълнителен ремонт, дълъг колкото опис за КР.
Публикувано на: Съб Окт 24, 2009 9:56 pm
от borislaviv
Nikss написа:Изглежда, че СР и КР се опират на всички депа, това наистина е работа за Трансимпекс.

Не се заблуждавайте, че БТ са факири! Само хубавата боя и тапицерия не кара влака!А за среден ремонт да не се смени например ключ 370/372-то кога. Или да не се ревизират както трябва спирачни контактори и да сменим два от тях докато са в гаранция?А в челните стъкла да се напълнят с 1см вода? Или на първата седмица да се ремонтира редуктор.
Публикувано на: Съб Окт 24, 2009 11:39 pm
от amon
Факири са. 89 още я правим и не можем да я оправим

Публикувано на: Нед Окт 25, 2009 12:13 am
от 42 072.9
Публикувано на: Нед Окт 25, 2009 12:17 am
от VESO
На снимката "Кардама" ли тегли?
Публикувано на: Нед Окт 25, 2009 12:17 am
от 42 072.9
Точно кардамеца.
Публикувано на: Нед Окт 25, 2009 7:14 am
от amon
Единия от контролерите и сега е на 87 ако не се лъжа. Като дойде след ''ремонта'' програмата му беше избегала чак някъде по Вакарел

Публикувано на: Нед Окт 25, 2009 10:05 am
от Mario Evstatiev
amon написа:Единия от контролерите и сега е на 87 ако не се лъжа. Като дойде след ''ремонта'' програмата му беше избегала чак някъде по Вакарел

Тя 44 089 беше втората машина, правена в "База Тракция" Русе. Нормално е да има проблеми, освен това доста от хората там са дизелисти до колкото знам. Като цяло иначе ми харесва това, че поне слагат доста нови части. Сега двата капитални ремонта в Русе ще бъдат сигурно на още по - високо ниво. В рамките на посещението ми в Русе ще се опитам да установя контакт и да заснема хода на ремонтите в момента там.
Публикувано на: Нед Окт 25, 2009 12:22 pm
от Nikss
Нормално е според мен всяка следваща машина, която излиза да е все по-добре и по-добре направена от предишните... 45 199 за пример, която излезе първа оттам имаше минимални следремонтни дефекти - освен пушек в калодките аз друго не забелязах, машинистите от депо Мездра пък бяха много доволни от новата си придобивка. Помните ли първите 46 200 когато излизаха от Кончар колко много проблеми даваха? Е не, че и сега не дават такива новите попълнения, но са значително по-малко. Единствено 234 и 231 не съм чувал да са давали повреди след излизането от модернизацията докато бяха гаранционни.
Според мен каквото са поръчали "от горе" това пристига.

Да не са луди от Трансимпекс и Кончар да се поддадат да бъдат прецакани?

Публикувано на: Сря Окт 28, 2009 10:17 am
от Mario Evstatiev
Актуално състояние на
45 179.9, на която се извършва ремонт в "БДЖ - Трансимпекс" Русе:
ОТВЪН: Коша е грундиран, започнато е боядисването му. Когато посетих ЛВЗ, жълтата линия вече беше нанесена.
ОТВЪТРЕ: Кабините са като нови. Оборудването в машинното помещение е качено. Остава само трафа.

Публикувано на: Сря Окт 28, 2009 11:12 am
от 46 242
Талигите ?
Публикувано на: Сря Окт 28, 2009 11:15 am
от Mario Evstatiev
46 242 написа:Талигите ?
Талигите на 45 179.9 не са готови още. Чакат се и колоосни комплекти. За сега ще си е 45-та серия, освен ако БДЖ не пратят червени колооси и не поискат преминаването и на този локомотив в серия 44.