Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Ами престоя във тези вагони е до 1 час по стара дефиниция, а лелката вероятно е бивша служителка на РСВ. По принцип обаче няма проблем, важното е да върви приказката и бирата с нея.
64.19
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Аз си спомням , че някакъв документ регламентираше до час престой в такива вагони , ако не консумираш.Но това беше преди време , сега не знам дали е в сила.За сметка на това форумската група на рождения ден на Ванчо от Русе изкара целия път от София до Бургас в бистрото на "Сл. Бряг".На същия ден пътувахме с 9622 и една двойка - момче и момиче бяха седнали в бюфета заедно със своите сакове - предполагам от Варна са тръгнали така , играеха карти и си пътуваха спокойно до Русе.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

В бюфетите на 2610/2611 също можеш да пътуваш неограничено, но редно е да се консумира нещо. НАпример аз съм пътувал от ГО до СФ в бюфета на 2610 и нямаше никакви проблеми, общо взето на около 30 мин. си поръчвах по една бира.
64.19
Мнения: 343
Регистриран на: Вто Авг 11, 2009 12:02 pm
Местоположение: РУСЕ

Мнение от kgeorgiev »

lok45111 написа:В бюфетите на 2610/2611 също можеш да пътуваш неограничено, но редно е да се консумира нещо. НАпример аз съм пътувал от ГО до СФ в бюфета на 2610 и нямаше никакви проблеми, общо взето на около 30 мин. си поръчвах по една бира.
Напълно съм съгласен с Марио, че все пак трябва да се консумира нещо, все пак алъш вериша трябва да върви http://www.znam.bg/com/action/logins този разказ илюстрира философията на заведенията по пътя или на колела :wav:
и между другото бързия от русе за варна 9621 и 9622 имат в състава си вагон ресторант който има сепаренца и кръчмаря минава по време на път поне един път през целия влак. Но някой път го няма бар вагона
Изображение
Ако си от провинцията и мразиш софиянците то ела в http://www.sofiawars.com/register/21305/.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Днес пътувах и с двата бюфета - червения беше на 2611, а синия на 2612. Много силно впечатление ми направи адското тресене на вагона и "ходещите" храни и напитки по масите. За да не ти се излее бирата или кафето, задължително трябва да го придържаш с ръка. Освен това, на синия , високата маса почти се беше разглобила. За ударите на отбивачки да не говоря - много на брой пъти, което показва, че е време за ревизия на вагоните.

Друго впечатление ми направи казаното от продавачката в синия бюфет, че скоро ще преустановят продажбата на пържени картофи, кебапчета и кюфтета, защото не вървели. Тоест кухня няма да има. Асортимента доста е оредял, явно им мина ентусиазма да поддържат богат избор.
64.19
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

А населеността от София до Левски и от Левски до София каква беше в двата бюфета?
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

VESO написа:А населеността от София до Левски и от Левски до София каква беше в двата бюфета?
На отиване в 2611 до Мездра пътувахме общо 6 човека, от Мездра само аз и превозната бригада без служба.

На връщане в 2610, всичко беше пълно до Мездра, от там до Сф пътувахме 2-ма души.
64.19
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Значи има някаква населеност , не са празни.Спомням си , когато ходих на гости на Nikss в Червен Бряг с 2601 и в бистрото от Мездра до Чб бях само аз.Иначе "количкарка" си имаше и направи няколко рейда из композицията.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

VESO написа:Значи има някаква населеност , не са празни.Спомням си , когато ходих на гости на Nikss в Червен Бряг с 2601 и в бистрото от Мездра до Чб бях само аз.Иначе "количкарка" си имаше и направи няколко рейда из композицията.
Служителите на тези бюфети също обикалят с количка из влаковете, но няма особен резултат. Цените са леко вдигнати от последното ми пътуване. Вероятно това е отблъснало и навалиците, които бяха преди в тези влакове. А и който е пътувал и консумирал в бистрото, надали ще се прелъже да влезе в тези бюфети, главно заради цената. А и пак казвам, тия две 47-ци адски са се разтряскали. Дори продавачките се оплакват.
64.19
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Мен ме съмнява , че ако ги спрат за ревизия , има вероятност да не ги пуснат.И наистина като се замисля , прекалено свикнах на бистрото и сега цените може да ми се сторят леко високи , а за комфортът в пърокласно купе или отделение да не говорим колко ще го търся. :lol:
Мнения: 141
Регистриран на: Нед Юни 22, 2008 5:31 pm
Местоположение: Горна Оряховица

Мнение от nikol4yy »

Ти какво искаш от серия 97 ( която предава конфорт от 21 век) да се качиш на серия 47 (лукс от горе-долу средата на 20 век) и да си доволен това никога не може да стане освен ако влака е "Ориянт експрес"
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

nikol4yy написа:Ти какво искаш от серия 97 ( която предава конфорт от 21 век) да се качиш на серия 47 (лукс от горе-долу средата на 20 век) и да си доволен това никога не може да стане освен ако влака е "Ориянт експрес"
С това допълнение, че тези две 47-ци няма да ги пуснат на обикновен влак на Запад, камо ли на "Ориент"-а. Интериора е приятен, но возията е станала непоносима. Спомням си синия бюфет когато тръгна беше по - добре. Въпреки, че 47-ма серия като цяло си има гадна возия.
64.19
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

А са и с калодкови спирачки , а не с дискови.
Точно за това се и натъжавам - прекалено свикнах с бистрото , че сега няма да ми се иска да пътувам в бюфета , ако се наложи. :D Виж , в другия тип (серия 55 на 9621 / 9622) може пак да се кача , само че и там няма скара и салати , а само сухи храни.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Миналата година лятото двата бюфета минаха ревизии (в ГО)... би трябвало скоро пак да спрат, тогава сметнах, че за 1 г. са навъртяли километрите за ревизия, а при положение, че на ден изминават средно по 540 км елементарна сметка показа, че 200 000 км трябва да са изминати, за да бъде спрян вагон за ревизия.
А Марио, храните и напитките не само в бюфетите "ходят" по масите. Пътувай с бистро на Златните и особено в участък като Чб-Хм ако не си държиш кафето гаранция, че ще се разлее. :wink: Тук вече и до пътя опира работата. Определено обаче и по талигите на бюфетите има какво да се пипне при ревизия.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Вагоните сигурно скоро са за ревизия, което обяснява техническото им състояние към момента. Аз се замислих и друго. Не е ли вагона прекалено олекотен? И друго - неравномерното натоварване в двата му края. От страна на бара, където е и кухненското помещение, тежестта е по - голяма, отколкото от срещуположната страна, където се намира бизнес - купето. Все пак този вагон е преоборудвана 47-ма серия. Дали и от тук не идват някакви аномалии? Иначе всеобщо известно е, че всички 47-ци и 17-ки тресат като за световно, поради "хубавото" си окачване и предаване на усилията.
64.19
Публикувай отговор

Обратно към “Дискусии | Discussions here”

Информация