
Администратор
Аз си спомням , че някакъв документ регламентираше до час престой в такива вагони , ако не консумираш.Но това беше преди време , сега не знам дали е в сила.За сметка на това форумската група на рождения ден на Ванчо от Русе изкара целия път от София до Бургас в бистрото на "Сл. Бряг".На същия ден пътувахме с 9622 и една двойка - момче и момиче бяха седнали в бюфета заедно със своите сакове - предполагам от Варна са тръгнали така , играеха карти и си пътуваха спокойно до Русе.
Последно промяна от VESO на Вто Сеп 22, 2009 5:28 pm, променено общо 3 пъти.

Администратор
Напълно съм съгласен с Марио, че все пак трябва да се консумира нещо, все пак алъш вериша трябва да върви http://www.znam.bg/com/action/logins този разказ илюстрира философията на заведенията по пътя или на колелаlok45111 написа:В бюфетите на 2610/2611 също можеш да пътуваш неограничено, но редно е да се консумира нещо. НАпример аз съм пътувал от ГО до СФ в бюфета на 2610 и нямаше никакви проблеми, общо взето на около 30 мин. си поръчвах по една бира.

и между другото бързия от русе за варна 9621 и 9622 имат в състава си вагон ресторант който има сепаренца и кръчмаря минава по време на път поне един път през целия влак. Но някой път го няма бар вагона

Администратор
Днес пътувах и с двата бюфета - червения беше на 2611, а синия на 2612. Много силно впечатление ми направи адското тресене на вагона и "ходещите" храни и напитки по масите. За да не ти се излее бирата или кафето, задължително трябва да го придържаш с ръка. Освен това, на синия , високата маса почти се беше разглобила. За ударите на отбивачки да не говоря - много на брой пъти, което показва, че е време за ревизия на вагоните.
Друго впечатление ми направи казаното от продавачката в синия бюфет, че скоро ще преустановят продажбата на пържени картофи, кебапчета и кюфтета, защото не вървели. Тоест кухня няма да има. Асортимента доста е оредял, явно им мина ентусиазма да поддържат богат избор.
Друго впечатление ми направи казаното от продавачката в синия бюфет, че скоро ще преустановят продажбата на пържени картофи, кебапчета и кюфтета, защото не вървели. Тоест кухня няма да има. Асортимента доста е оредял, явно им мина ентусиазма да поддържат богат избор.
64.19

Администратор

Администратор
Служителите на тези бюфети също обикалят с количка из влаковете, но няма особен резултат. Цените са леко вдигнати от последното ми пътуване. Вероятно това е отблъснало и навалиците, които бяха преди в тези влакове. А и който е пътувал и консумирал в бистрото, надали ще се прелъже да влезе в тези бюфети, главно заради цената. А и пак казвам, тия две 47-ци адски са се разтряскали. Дори продавачките се оплакват.VESO написа:Значи има някаква населеност , не са празни.Спомням си , когато ходих на гости на Nikss в Червен Бряг с 2601 и в бистрото от Мездра до Чб бях само аз.Иначе "количкарка" си имаше и направи няколко рейда из композицията.
64.19

Администратор
С това допълнение, че тези две 47-ци няма да ги пуснат на обикновен влак на Запад, камо ли на "Ориент"-а. Интериора е приятен, но возията е станала непоносима. Спомням си синия бюфет когато тръгна беше по - добре. Въпреки, че 47-ма серия като цяло си има гадна возия.nikol4yy написа:Ти какво искаш от серия 97 ( която предава конфорт от 21 век) да се качиш на серия 47 (лукс от горе-долу средата на 20 век) и да си доволен това никога не може да стане освен ако влака е "Ориянт експрес"
64.19

Миналата година лятото двата бюфета минаха ревизии (в ГО)... би трябвало скоро пак да спрат, тогава сметнах, че за 1 г. са навъртяли километрите за ревизия, а при положение, че на ден изминават средно по 540 км елементарна сметка показа, че 200 000 км трябва да са изминати, за да бъде спрян вагон за ревизия.
А Марио, храните и напитките не само в бюфетите "ходят" по масите. Пътувай с бистро на Златните и особено в участък като Чб-Хм ако не си държиш кафето гаранция, че ще се разлее.
Тук вече и до пътя опира работата. Определено обаче и по талигите на бюфетите има какво да се пипне при ревизия.
А Марио, храните и напитките не само в бюфетите "ходят" по масите. Пътувай с бистро на Златните и особено в участък като Чб-Хм ако не си държиш кафето гаранция, че ще се разлее.


Администратор
Вагоните сигурно скоро са за ревизия, което обяснява техническото им състояние към момента. Аз се замислих и друго. Не е ли вагона прекалено олекотен? И друго - неравномерното натоварване в двата му края. От страна на бара, където е и кухненското помещение, тежестта е по - голяма, отколкото от срещуположната страна, където се намира бизнес - купето. Все пак този вагон е преоборудвана 47-ма серия. Дали и от тук не идват някакви аномалии? Иначе всеобщо известно е, че всички 47-ци и 17-ки тресат като за световно, поради "хубавото" си окачване и предаване на усилията.
64.19
Информация
Модератори