Ето и моят принос в заснемането на машината:
http://bgphoto.net/photos/1565/o633887335141433745.jpg
http://bgphoto.net/photos/1565/o633887334348453803.jpg
http://bgphoto.net/photos/1565/o633887334395651269.jpg
http://bgphoto.net/photos/1565/o633887334748069434.jpg
http://bgphoto.net/photos/1565/o633887334819021916.jpg
http://bgphoto.net/photos/1565/o633887334933264789.jpg
в компанията на 52141-9:
http://bgphoto.net/photos/1565/o633887334881378833.jpg
http://bgphoto.net/photos/1565/o633887335094392562.jpg
снимки за спомен:
http://bgphoto.net/photos/1565/o633887334529898366.jpg
http://bgphoto.net/photos/1565/o633887334581002907.jpg
http://bgphoto.net/photos/1565/o633887335141433745.jpg
http://bgphoto.net/photos/1565/o633887334348453803.jpg
http://bgphoto.net/photos/1565/o633887334395651269.jpg
http://bgphoto.net/photos/1565/o633887334748069434.jpg
http://bgphoto.net/photos/1565/o633887334819021916.jpg
http://bgphoto.net/photos/1565/o633887334933264789.jpg
в компанията на 52141-9:
http://bgphoto.net/photos/1565/o633887334881378833.jpg
http://bgphoto.net/photos/1565/o633887335094392562.jpg
снимки за спомен:
http://bgphoto.net/photos/1565/o633887334529898366.jpg
http://bgphoto.net/photos/1565/o633887334581002907.jpg


Администратор
Пускайте и пишете обаче името на автора, защото ще има бой през пръстите
това в кръга на шегата.
Що се касае до нашия 61-02, дано на германците им е интересен. Все пак сме успели да запазим един наистина уникален локомотив и то годен за експлоатация, е след като се смени ДД, ама това вече е въпрос на пари, желание и време.

Що се касае до нашия 61-02, дано на германците им е интересен. Все пак сме успели да запазим един наистина уникален локомотив и то годен за експлоатация, е след като се смени ДД, ама това вече е въпрос на пари, желание и време.
64.19

ще имат я това май е единствения запазен такъв така като гледамlok45111 написа:Пускайте и пишете обаче името на автора, защото ще има бой през пръститетова в кръга на шегата.
Що се касае до нашия 61-02, дано на германците им е интересен. Все пак сме успели да запазим един наистина уникален локомотив и то годен за експлоатация, е след като се смени ДД, ама това вече е въпрос на пари, желание и време.


Администратор

Администратор
Важното е че локомотива е заснет, аз дадох разрешение да качи снимките от мое име, тъй като не съм много много с немския език на "ти".refil написа:Петко,що не се разходиш ти до Дряново и да направиш снимки за немският сайт
Иначе като цяло, радостно е, че локомотива е възстановен. Все пак в БДЖ ако беше останал можеше да свърши я като 66 007.8, я като безславно унищожената 14 008.7 и още куп друг безхаберно съсипан музеен подвижен състав.
Да, но в Дряново са имали и нервите, и средствата и мерака така да реставрират локомотива, че да се чудиш новоизграден или реставриран е. Ако се намери и ДД по - нататък няма да пропусна да изпитам теглително - ходовите му качества.
64.19

Администратор
Данни за дизелов двигател: A6М 220/42007 написа:За ДД то- ако имаш данни за оригинала - мощност - об/мин, макс върт. момент - об/мин. обем, тегло..... може да намерим аналог.....
Продължителна мощност: 150 к.с.
Обороти при прод. мощност: 1000 об/мин
Максимална(двучасова) мощност: 165 к.с.
Обороти при тази мощност: 1050 об/мин
Обороти на празен ход: 300 об/мин
Брой и разположение на цилиндрите: 6 І
Диаметър на цилиндъра: 170 мм
Ход на буталата: 270 мм
Работен обем на цилиндрите: 36,7 л
Температура на охлаждащата вода:
нормална работна: 60 градуса
максимална работна: 75 градуса
Разход на гориво за 1 маневрен час(при 50% натоварване: 14 кг/час
64.19
Има един бутон Bilderupload натисни го и ще ти излезе това което трябва.lok45111 написа:Няма да има проблем, стига да поясните как да се качат снимки, тъй като гледам, че няма публикувани фотографии там, само информация.DarkLok написа:драги колеги ще ви замоля да сложите някоя снимка и тук
http://www.rangierdiesel.de/index.php?n ... n=portrait

Администратор
Пратени са снимки, но още не са качени.
Що се касае до локомотива, оказа се, че към него има особен интерес и от туристическия бранш, тъй, че възстановяването му е наложително с цел да се оргинизират някакви атракции, пък били те и на територията на завода или с частично заемане на 4-та линия за период от време. Като цяло си мисля за атракционно пътуване по 4-та с разходка до ВЗ "Интерком", където в района на заводския клон да се прави атракция със 61-02. Локомотива е достатъчно добре възстановен, че да събуди интереса у германците, които са основния контингент жп. туристи.
Що се касае до локомотива, оказа се, че към него има особен интерес и от туристическия бранш, тъй, че възстановяването му е наложително с цел да се оргинизират някакви атракции, пък били те и на територията на завода или с частично заемане на 4-та линия за период от време. Като цяло си мисля за атракционно пътуване по 4-та с разходка до ВЗ "Интерком", където в района на заводския клон да се прави атракция със 61-02. Локомотива е достатъчно добре възстановен, че да събуди интереса у германците, които са основния контингент жп. туристи.
64.19

Администратор
Проблема е, че трябват пари за възстановяване на локомотива. От специалисти разбрах, че дизеловия двигател с тази пукнатина през целия блок, няма как да се възстанови. Така, че ще трябва да се търси вариант за ремоторизация.veselintodorov написа:Марио зощо германци трябва да се намесват нямали достатъчно мерак
от страна на Български фирми и дриги хора , които искат екскурзионно пътуване тук.
64.19

Администратор
Локомотива вече си има самостоятелен албум във Фотогалерията:
http://lokforum.com/gallery/thumbnails.php?album=109
http://lokforum.com/gallery/thumbnails.php?album=109
Информация
Модератори