Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Мнения: 56
Регистриран на: Сря Фев 04, 2009 6:25 pm
Местоположение: Sofia

Мнение от DarkLok »

Марио натискаш Bilderupload след това следваш инструкциите
мисля че бързо ще се оправиш ако не ти се занимава аз ще го нарпавя
след разбрасе твоето изрично съгласие
:wink:
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Пускайте и пишете обаче името на автора, защото ще има бой през пръстите :lol: това в кръга на шегата.

Що се касае до нашия 61-02, дано на германците им е интересен. Все пак сме успели да запазим един наистина уникален локомотив и то годен за експлоатация, е след като се смени ДД, ама това вече е въпрос на пари, желание и време.
64.19
Мнения: 56
Регистриран на: Сря Фев 04, 2009 6:25 pm
Местоположение: Sofia

Мнение от DarkLok »

lok45111 написа:Пускайте и пишете обаче името на автора, защото ще има бой през пръстите :lol: това в кръга на шегата.

Що се касае до нашия 61-02, дано на германците им е интересен. Все пак сме успели да запазим един наистина уникален локомотив и то годен за експлоатация, е след като се смени ДД, ама това вече е въпрос на пари, желание и време.
ще имат я това май е единствения запазен такъв така като гледам
Мнения: 56
Регистриран на: Сря Фев 04, 2009 6:25 pm
Местоположение: Sofia

Мнение от DarkLok »

готово 4 сложих може би ще получиш оведомление по меила
или нещо такова :lol:
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

DarkLok написа:готово 4 сложих може би ще получиш оведомление по меила
или нещо такова :lol:
Браво! Нека гледат германците и да се кефят на нашето мъниче. Което ми напомни, защо не качим и снимки на "Павел"...
64.19
Мнения: 118
Регистриран на: Пон Мар 10, 2008 11:22 am
Местоположение: София

Мнение от refil »

Петко,що не се разходиш ти до Дряново и да направиш снимки за немският сайт :twisted:
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

refil написа:Петко,що не се разходиш ти до Дряново и да направиш снимки за немският сайт :twisted:
Важното е че локомотива е заснет, аз дадох разрешение да качи снимките от мое име, тъй като не съм много много с немския език на "ти".

Иначе като цяло, радостно е, че локомотива е възстановен. Все пак в БДЖ ако беше останал можеше да свърши я като 66 007.8, я като безславно унищожената 14 008.7 и още куп друг безхаберно съсипан музеен подвижен състав.

Да, но в Дряново са имали и нервите, и средствата и мерака така да реставрират локомотива, че да се чудиш новоизграден или реставриран е. Ако се намери и ДД по - нататък няма да пропусна да изпитам теглително - ходовите му качества.
64.19
Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар

Мнение от 07 »

За ДД то- ако имаш данни за оригинала - мощност - об/мин, макс върт. момент - об/мин. обем, тегло..... може да намерим аналог.....
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

07 написа:За ДД то- ако имаш данни за оригинала - мощност - об/мин, макс върт. момент - об/мин. обем, тегло..... може да намерим аналог.....
Данни за дизелов двигател: A6М 220/420

Продължителна мощност: 150 к.с.
Обороти при прод. мощност: 1000 об/мин
Максимална(двучасова) мощност: 165 к.с.
Обороти при тази мощност: 1050 об/мин
Обороти на празен ход: 300 об/мин
Брой и разположение на цилиндрите: 6 І
Диаметър на цилиндъра: 170 мм
Ход на буталата: 270 мм
Работен обем на цилиндрите: 36,7 л
Температура на охлаждащата вода:
нормална работна: 60 градуса
максимална работна: 75 градуса
Разход на гориво за 1 маневрен час(при 50% натоварване: 14 кг/час
64.19
Мнения: 1030
Регистриран на: Вто Фев 14, 2006 12:31 am
Местоположение: Варна , България

Мнение от disell »

lok45111 написа:
DarkLok написа:драги колеги ще ви замоля да сложите някоя снимка и тук
http://www.rangierdiesel.de/index.php?n ... n=portrait
Няма да има проблем, стига да поясните как да се качат снимки, тъй като гледам, че няма публикувани фотографии там, само информация.
Има един бутон Bilderupload натисни го и ще ти излезе това което трябва.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Пратени са снимки, но още не са качени.

Що се касае до локомотива, оказа се, че към него има особен интерес и от туристическия бранш, тъй, че възстановяването му е наложително с цел да се оргинизират някакви атракции, пък били те и на територията на завода или с частично заемане на 4-та линия за период от време. Като цяло си мисля за атракционно пътуване по 4-та с разходка до ВЗ "Интерком", където в района на заводския клон да се прави атракция със 61-02. Локомотива е достатъчно добре възстановен, че да събуди интереса у германците, които са основния контингент жп. туристи.
64.19
Мнения: 151
Регистриран на: Съб Сеп 12, 2009 1:54 pm
Местоположение: София

Мнение от veselintodorov »

Марио зощо германци трябва да се намесват нямали достатъчно мерак
от страна на Български фирми и дриги хора , които искат екскурзионно пътуване тук. :wink:
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

veselintodorov написа:Марио зощо германци трябва да се намесват нямали достатъчно мерак
от страна на Български фирми и дриги хора , които искат екскурзионно пътуване тук. :wink:
Проблема е, че трябват пари за възстановяване на локомотива. От специалисти разбрах, че дизеловия двигател с тази пукнатина през целия блок, няма как да се възстанови. Така, че ще трябва да се търси вариант за ремоторизация.
64.19
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Локомотива вече си има самостоятелен албум във Фотогалерията:
http://lokforum.com/gallery/thumbnails.php?album=109
Публикувай отговор

Обратно към “Исторически дизелов и електрически подвижен състав | Historic diesel and electrical rolling stock”

Информация