

Не съм запознат с издаваните от Деянов книги, но предполагам, че в другите може да се прочете каквото се търси конкретно от техническа гледна точка - все пак това се води албум - снимки и таблици (списък) на подвижния състав. Нормално - а цената щом от 36 е скочила до 42 лева малко ме притеснява това, но определено си струва да се притежава. 

Цената за такова луксозно издание е ниска и мисля, че чакането си е струвало. Струва си всеки колекционер да го притежава. По-подробна информация може да се намери в "Тракционния подвижен състав на БДЖ" том I и том II съответно 1972г. и 1978г. За съжаление тракционния парк на БДЖ от тогава насам не се е обогатил съществено. Тук не визирам частните и индустриалните превозвачи.
Powered by Mac OS X 10.7.3 /Lion/ & Safari 5.1.2



Съгласен съм, че един истински колекционер, фен и почитател трябва да притежава това издание.
Дори обмислям на малко по-късен етап да се снабдя с него. Дано до тогава не го увеличат още...
а другите книги на Деянов - напр. ТПС на БДЖ том 1 и 2 и т.н. могат ли някъде да се намерят, разгледат, прочетат? Аз например много искам да ги видя, да прочета нещо ново... 



Историята на цената на тази книга е мътна и кървава.
Първоначално албума струваше 36 лева.След големият интерес,книгата стана 40 лева-поради тава ,че се продавала под себестойността си-в печатницата недогледали нещо при определяне на цената(бабини им трънкини).
И всичко това при положение ,че цитирам "Говорих със Стефан Деянов и той човека потвърди - целият тираж е 1000 бр. и е бил предварително платен от спонсор.На коментарите ми за търгашеството по адрес на въпросната редакция , бе дипломатично премълчано с усмивка...".
Сега разбирам,че цената вече е 42 лева-сигурно в Пакистан не са догледали нещо.
Пълна тъпотия и простотия

пп Иначе албума си заслужава всяка стотинка
Първоначално албума струваше 36 лева.След големият интерес,книгата стана 40 лева-поради тава ,че се продавала под себестойността си-в печатницата недогледали нещо при определяне на цената(бабини им трънкини).
И всичко това при положение ,че цитирам "Говорих със Стефан Деянов и той човека потвърди - целият тираж е 1000 бр. и е бил предварително платен от спонсор.На коментарите ми за търгашеството по адрес на въпросната редакция , бе дипломатично премълчано с усмивка...".
Сега разбирам,че цената вече е 42 лева-сигурно в Пакистан не са догледали нещо.
Пълна тъпотия и простотия



пп Иначе албума си заслужава всяка стотинка

Последно промяна от refil на Пет Сеп 18, 2009 8:30 am, променено общо 1 път.

Мнения: 198
Регистриран на: Вто Дек 30, 2008 1:06 pm

Администратор
Албума не е лош, но наистина е с леко завишена цена. Една нормална цена от 32 - 35 лв. е посонима, но 42 лева е леко надута. Но пък съдържанието компенсира скъпотиятаБДЖ написа:Ако ще има нещо, то най-добре в него да е включено всичко, не само БДЖ машини, защото не само БДЖ има локомотиви. А за парите...не знам, всеки сам си определя...

64.19

Ценообразуването е ясно - едно към гьотере - това на всички е ясно. Не мога да си обясня само тиража :
1. Когато парата движеше колелата /1988г./ - 800 бр.
2. Тракцията в БДЖ 1866-1946 /1988г./ - 2600 бр.
3. Тракцията в БДЖ 1947-1990 /1993г./ - тираж - непосочен / ограничен /
4. Локомотивите на БДЖ / Второ преработено издание / - 1000 бр.
Възниква следния въпрос - В ръководството на БДЖ толкова ли не ги е еня за историята и документирането на тракцията - тя все пак е лицето на една железница, а фенове на железницата и локомотивите колкото щеш по цял свят...
И преди е било така на Вазов 3, дано нещата се променят ...
1. Когато парата движеше колелата /1988г./ - 800 бр.
2. Тракцията в БДЖ 1866-1946 /1988г./ - 2600 бр.
3. Тракцията в БДЖ 1947-1990 /1993г./ - тираж - непосочен / ограничен /
4. Локомотивите на БДЖ / Второ преработено издание / - 1000 бр.
Възниква следния въпрос - В ръководството на БДЖ толкова ли не ги е еня за историята и документирането на тракцията - тя все пак е лицето на една железница, а фенове на железницата и локомотивите колкото щеш по цял свят...
И преди е било така на Вазов 3, дано нещата се променят ...
Powered by Mac OS X 10.7.3 /Lion/ & Safari 5.1.2



Извинете колеги,а случайно да ви питам:има ли някакъв макар и миниатюрен шанс да се намери отнякъде някое останало копие на тази книга?
Много ми се иска да си я купя,но не знам дали изобщо мога да я намеря някъде.Успях да намеря на едно място книгата от 1998г. но ми поискаха доста доста космическа сума
Моля Ви ако някой може да ми помогне да пише

Много ми се иска да си я купя,но не знам дали изобщо мога да я намеря някъде.Успях да намеря на едно място книгата от 1998г. но ми поискаха доста доста космическа сума

Моля Ви ако някой може да ми помогне да пише


Администратор
Новия албум струва 42 лева и го има в редакцията на списание "Железопътен Транспорт" в централно управление на БДЖ-ЕАД на ул. Иван Вазов №3.semafor4o написа:Извинете колеги,а случайно да ви питам:има ли някакъв макар и миниатюрен шанс да се намери отнякъде някое останало копие на тази книга?![]()
Много ми се иска да си я купя,но не знам дали изобщо мога да я намеря някъде.Успях да намеря на едно място книгата от 1998г. но ми поискаха доста доста космическа сума![]()
Моля Ви ако някой може да ми помогне да пише


Да се похваля
Вече съм горд собственик на книгата
В редакцията на списанието има останали още няколко бройки от които обаче май само една е за свободна продажба-жената с която разговарях ми каза че останалите 3 били запазени
Самата книга е интересна,има доста информация и е хубаво всеки любител да я има под ръка.Има 1 нещо обаче което не ми хареса-според мен можеше да се сложи още снимков материал
В тази връзка искам да попитам откъде мога да намеря още снимки на юбилейните локомотиви? В книгата има само 2 снимки - на 43 681 и на 43 1923 и моля ако някой знае откъде да намеря още снимки да пише тук или да даде някой линк.Не съм сигурен но предполагам че в книгата "Локомотивното стопанство на БДЖ 1947-1990 г." има снимки на юбилейните локомотиви,ако някой има възможност нека ги качи някъде или да ми ги прати на e-mail:www.gdr_1990@abv.bg ще съм му изключително благодарен 






Глобален модератор
За търсените снимки можеш да влезеш в контакт с авторите на книгата инж. Д. Деянов и инж. Ст Деянов. Също тъй може да попиташ и управителя на "БДЖ-ТПС Локомотиви" ЕООД инж. Ч. Трендафилов и гл. редактор на сп. "Железопътен транспорт" инж. Т. Кондаков. Ако успееш да ги убедиш могат и да ти подарят някоя снимка. Аз лично не бих раздавал чужди снимки без изричното съгласие на авторите им.
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.

Колеги съфорумци от много време ме измъчва един въпрос - откъде мога да намеря книгата на г-н. Деянов - “Локомотивното стопанство на БДЖ 1947-1990” ? Знам,че това е мисията невъзможна поради малкия й тираж,но все пак се чудех дали някой не продава копие от нея или пък дали я има в някоя библиотека където поне да я разгледам? Имате ли някаква представа? 

Информация
Модератори