Основно е повишавана мощността на двигателите, без да се мисли как ще се охлаждат...lok45111 написа:Охлаждащата площ е по - голяма, освен това и допълнителни жалузи позволяват по - голяма вентилация в машинното. Общо взето има някои доста големи подобрения по ДЛ 77.
76-та серия са били несполучливи, защото са калпаво прекопирани от HENSHEL.

Администратор
Официално на пробите на 76 012-4 ще присъства представител на форум "Локомотиви", като ще се направят много снимки. Очаква се към края на Декември, машината да е готова. Боядисването няма да е със сегашната ливрея.bdz46 написа:Добре би било да се следи кога машините ще бъдат изписвани и да се документират пробите им, защото това ще е закриването на серия 76 по рядък за БДЖ начин.
А и в днешно време ще е още по-забележително да видим влак със серия 76 по 16-та линия.
64.19

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Администратор

Администратор
Днес получих по е-майла ми следното съобщение:
Накратко - човекът пита дали знам за серия 76-00 , които са купени от аржентинците и дали съм виждал новата ливрея на локомотивите.Hello Veselin
I saw some photos of her in Railfaneurope and comment on the sale of locomotives class 76, BDZ to Argentina.
Appreciate information on the shipment, the name of the target company and that paint scheme have been painted, very thankful if there are photos.
Do you hear about the YCRT - stabled in Santa Cruz?The office in Buenos Aires , but the company operates in Patagon state.This firm bought the locomotives in Bulgaria.Do you see these locomotives painted in the yellow paint-paint of YCRT?
In Argentina there are already four units since 1996, class 77 in the province of Santa Cruz in the railway branch "Rio Turbio".
Sorry for my bad English.
Greetings
San Jose Fernando, Buenos Aires, Argentina.
http://flickr.com/ee1400
Encontra las mejores recetas con Yahoo! Cocina.
http://ar.mujer.yahoo.com/cocina/
Последно промяна от VESO на Нед Ное 15, 2009 5:22 pm, променено общо 1 път.

Администратор

Жълтата боя е по искане на купувача - аржентинската фирма "YCRT" , която преди години е купила 5 от локомотивите от серия 77-00.Това , което разбрах - останали са в движение само 4 от машините , които в момента обслужват товарни влакове за минната железница.Сега компанията е закупила още 3 от серия 76-00 и след Нова година би следвало да започнат работа там.Някъде през декември ще са готови пробите (нещо се забавиха с първите) и посредством товарен влак , трите локомотивчета ще заминат за Бургас , където на пристанището ще бъдат натоварени на кораби - начин , идентичен на този , с който са си заминали 77-00-ците.


Администратор
Машината е доста добре пипната, доколкото може да се съди по видяните в Интернет снимки. Ще се опитам да намеря време днес или утре да отида на място да видя локомотива, предполагам ще остана приятно изненадан. Що се касае до продадените - мисля, че само 76 011 не е продадена, но и тя ще се прави вероятно.
64.19
Днес , 16-ти ноември посетихме с Марио депо Септември и видяхме локомотивчето с бивш номер 76012-4 , сега 401 , като му направихме малко снимки.За другият локомотив инфо ще пусна в съответната тема.
- страничен изглед;
- пред депото;
- изглед отпред;
- талигата;
- по дължина;
- надписа на новия собственик - вижда се аржентинското знаме;
- суетене около компресора;
- кабината;
- финална снимка за спомен.
Покривът бе свален , но в машинното бе практически невъзможно да се влезе , тъй като там имаше поне 5-ма души.Присъстваха и представители на аржентинската компания , които трябва да оценят общото техническо състояние на машината , преди да замине за порт Бургас.Това може би ще са едни от последните снимки на бившата 012 , тъй като след седмица ще бъде натоварена на специалните платформи за превоз на теснопътен подвижен състав и в композиция на нощен товарен влак ще извърви последния си път на българска територия.
- страничен изглед;
- пред депото;
- изглед отпред;
- талигата;
- по дължина;
- надписа на новия собственик - вижда се аржентинското знаме;
- суетене около компресора;
- кабината;
- финална снимка за спомен.
Покривът бе свален , но в машинното бе практически невъзможно да се влезе , тъй като там имаше поне 5-ма души.Присъстваха и представители на аржентинската компания , които трябва да оценят общото техническо състояние на машината , преди да замине за порт Бургас.Това може би ще са едни от последните снимки на бившата 012 , тъй като след седмица ще бъде натоварена на специалните платформи за превоз на теснопътен подвижен състав и в композиция на нощен товарен влак ще извърви последния си път на българска територия.
Информация
Модератори