Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар

Мнение от 07 »

lok45111 написа:Охлаждащата площ е по - голяма, освен това и допълнителни жалузи позволяват по - голяма вентилация в машинното. Общо взето има някои доста големи подобрения по ДЛ 77.

76-та серия са били несполучливи, защото са калпаво прекопирани от HENSHEL.
Основно е повишавана мощността на двигателите, без да се мисли как ще се охлаждат...
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Добре би било да се следи кога машините ще бъдат изписвани и да се документират пробите им, защото това ще е закриването на серия 76 по рядък за БДЖ начин.
А и в днешно време ще е още по-забележително да видим влак със серия 76 по 16-та линия.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

bdz46 написа:Добре би било да се следи кога машините ще бъдат изписвани и да се документират пробите им, защото това ще е закриването на серия 76 по рядък за БДЖ начин.
А и в днешно време ще е още по-забележително да видим влак със серия 76 по 16-та линия.
Официално на пробите на 76 012-4 ще присъства представител на форум "Локомотиви", като ще се направят много снимки. Очаква се към края на Декември, машината да е готова. Боядисването няма да е със сегашната ливрея.
64.19
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

Боядисването няма да е със сегашната ливрея.
Значи ще е още по-любопитна гледка. Ливреята явно ще е по поръчка на новите аржентински собственици. Марио, а знае ли се каква ще е тя?
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

За сега не е спусната схема за боядисване, но когато това стане, същата ще бъде представена на вниманието на форума.

Иначе 76 012-4 се очаква до Коледа да е готова и да започнат пробите, които надлежно ще бъдат отразени.
64.19
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

76 012 е излизала на проби вчера. От "моделинга" са я снимали, ще гледам тези дни да се отчета по въпроса и аз. Исках да отида вчера, но бях на работа, поради което нашия сайт все още няма снимки на иначе интересно оцветената машинка.
64.19
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Днес получих по е-майла ми следното съобщение:
Hello Veselin
I saw some photos of her in Railfaneurope and comment on the sale of locomotives class 76, BDZ to Argentina.
Appreciate information on the shipment, the name of the target company and that paint scheme have been painted, very thankful if there are photos.
Do you hear about the YCRT - stabled in Santa Cruz?The office in Buenos Aires , but the company operates in Patagon state.This firm bought the locomotives in Bulgaria.Do you see these locomotives painted in the yellow paint-paint of YCRT?
In Argentina there are already four units since 1996, class 77 in the province of Santa Cruz in the railway branch "Rio Turbio".

Sorry for my bad English.
Greetings
San Jose Fernando, Buenos Aires, Argentina.
http://flickr.com/ee1400


Encontra las mejores recetas con Yahoo! Cocina.
http://ar.mujer.yahoo.com/cocina/
Накратко - човекът пита дали знам за серия 76-00 , които са купени от аржентинците и дали съм виждал новата ливрея на локомотивите.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Във вторник ще говоря да бъда освободен от работа и ще замине група за Сп за детайлно заснемане на локомотивите!
64.19
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

С нетърпение очаквам снимките най-вече на 76 012 (вече 401). 8) Невероятно са я направили. :P Да вземат и другите ни теснопътни лок да боядисат така, че с тъз ливрея само се излагаме. :lol:
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Жълтата боя е по искане на купувача - аржентинската фирма "YCRT" , която преди години е купила 5 от локомотивите от серия 77-00.Това , което разбрах - останали са в движение само 4 от машините , които в момента обслужват товарни влакове за минната железница.Сега компанията е закупила още 3 от серия 76-00 и след Нова година би следвало да започнат работа там.Някъде през декември ще са готови пробите (нещо се забавиха с първите) и посредством товарен влак , трите локомотивчета ще заминат за Бургас , където на пристанището ще бъдат натоварени на кораби - начин , идентичен на този , с който са си заминали 77-00-ците.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Първата машинка - 76 012 (401 по тамошния номер) е почти готова, доизкусуряват я, но само тя в момента е с жълтата ливрея, която определено при сравнение с наша 76 показва коя е по-добрата. 8) Редно е да се замислим малко. :lol:
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

От 4 машини в халето , аржентиците са купили 3.Една ще остане и би било добра идея да я пригодят във вид , годен за движение.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Машината е доста добре пипната, доколкото може да се съди по видяните в Интернет снимки. Ще се опитам да намеря време днес или утре да отида на място да видя локомотива, предполагам ще остана приятно изненадан. Що се касае до продадените - мисля, че само 76 011 не е продадена, но и тя ще се прави вероятно.
64.19
Мнения: 665
Регистриран на: Пет Юли 21, 2006 7:49 pm
Местоположение: По
Обратна връзка:

Мнение от 44-134 »

76 11 се ползва за части за останалите 3.
Най-великата доблест не е в това никога да не паднеш, а да се изправиш всеки път, когато паднеш.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Днес , 16-ти ноември посетихме с Марио депо Септември и видяхме локомотивчето с бивш номер 76012-4 , сега 401 , като му направихме малко снимки.За другият локомотив инфо ще пусна в съответната тема.

- страничен изглед;
- пред депото;
- изглед отпред;
- талигата;
- по дължина;
- надписа на новия собственик - вижда се аржентинското знаме;
- суетене около компресора;
- кабината;
- финална снимка за спомен.

Покривът бе свален , но в машинното бе практически невъзможно да се влезе , тъй като там имаше поне 5-ма души.Присъстваха и представители на аржентинската компания , които трябва да оценят общото техническо състояние на машината , преди да замине за порт Бургас.Това може би ще са едни от последните снимки на бившата 012 , тъй като след седмица ще бъде натоварена на специалните платформи за превоз на теснопътен подвижен състав и в композиция на нощен товарен влак ще извърви последния си път на българска територия.
Публикувай отговор

Обратно към “Магистрални дизелови локомотиви | Main line diesel locomotives”

Информация