Страница 2 от 2

Публикувано на: Вто Сеп 08, 2009 8:10 pm
от Mario Evstatiev
В Четвъртък сабята ще лъсне и ще покаже :lol:

Според мен, щом вагонът е в Института, значи има сериозни модификации по ходовата част... Според мен, най - удачния вариант беше, да се направи рециклиране на вагоните, но с талиги тип Т73АД, които имат добри динамично - ходови качества и са се доказали вече над 20 години в експлоатация по родната жп. мрежа. Талигата е с надеждна конструкция и при подходяща спирачна система позволява движение със скорости до 160 км/час.

Публикувано на: Вто Сеп 08, 2009 8:12 pm
от Nikss
А тези талиги на кои вагони, движещи се по нашата жп мрежа са монтирани? А къде са произведени? :roll:

Публикувано на: Вто Сеп 08, 2009 8:18 pm
от Mario Evstatiev
Nikss написа:А тези талиги на кои вагони, движещи се по нашата жп мрежа са монтирани? А къде са произведени? :roll:
Талигите са произведени във връзка с построяването на вагоните тип В-84(по - известни като серия 74) и са строени във ВЗ "Андрей Жданов" - Дряново 8)

Публикувано на: Вто Сеп 08, 2009 8:20 pm
от VESO
Щом ще ходим в Илиянци , значи ще видим и 14-00-ката.
Въпрос - дали ще ходим и в (без)Надежда? Иска ми се да наваксам каквото пропуснах миналия път. :D

Публикувано на: Вто Сеп 08, 2009 8:25 pm
от Mario Evstatiev
VESO написа:Щом ще ходим в Илиянци , значи ще видим и 14-00-ката.
Въпрос - дали ще ходим и в (без)Надежда? Иска ми се да наваксам каквото пропуснах миналия път. :D
Ще се ходи и в Надежда!

Според последни данни, вагонът е в Илиянци, но ако днес приключат пробите може да бъде закаран в ОП "Надежда", поради което вече държа връзка с човек от Илиянци, който ще ме осведоми довечера за последното местонахождение на прословутото жп возило.

Публикувано на: Сря Сеп 09, 2009 10:00 am
от Mario Evstatiev
Последна информация относно вагона, обект на този проект!

Вагонът се намира в НИИТ-ООД Илиянци, не е боядисан, нанесен е само номера му, оборудването вътре е монтирано, има довършителни работи по него.

Съгласно разрешението за достъп, издадено от отдел "ВСОД" на БДЖ - ЕАД и направената от страна на форум "Локомотиви" заявка, в проекта ще участват следните лица:

1. Марио Евстатиев - ръководител група
2. Веселин Малинов - фотограф
3. Иван Кацев - фотограф

След завършване на проекта, цялостна информация относно извършените дейности и огледи ще бъде представена на вниманието на форума в едно с пълната фотодокументация по въпроса.

Публикувано на: Сря Сеп 09, 2009 12:58 pm
от VESO
Последно - в колко часа и къде е мястото на срещата?

Публикувано на: Сря Сеп 09, 2009 6:01 pm
от Mario Evstatiev
VESO написа:Последно - в колко часа и къде е мястото на срещата?
Аз ще ес кача от Подуяне в 1602 в посока София. За софийския представител Кацев - среща 9:20 под таблата на Центр. гара!

Публикувано на: Сря Сеп 09, 2009 10:29 pm
от NiGhtPiSH
Прието!

Публикувано на: Чет Сеп 10, 2009 5:36 pm
от VESO
Поредният проект бе изпълнен повече от успешно и тук пускам резултатите , така както ги видях аз , тъй като Марио и Иван продължиха към Илиянци.Сутринта времето на центр. СФ бе хладно , с Марио , с когото се засякохме в Белия кон изчакахме Иван да дойде и отидохме в депо "Надежда".След проведените разговори бе набелязана първата цел - оглед на зелените вагони серия 37 (тип "Bee") , намиращи се на гаражните коловози на центр. София и опознавателна разходка из тях. Бяха предоставени техническите чертежи и схемите на тези вагони , след което продължихме с разходка към тях.
Ето ги и те - самотни , забравени сякаш и от Бога и пломбирани.Наричани още "митеранки" на името на покойния Франсоа Митеран (който не знае кой е той , ето инфо) , тези вагони стоят там , оставени на произвола на съдбата и ударите на времето.Ето как изглеждат на външен вид:
снимка 1;
снимка 2;
номера;

Влязохме вътре и направихме следните снимки:
- коридора;
- купе 1;
- купе 2;
- тоалетната.
За времето си тези вагони са предлагали несравними условия за комфорт , които дори и днес някои не могат.Причината да са ограничени до 60 км/ч е дискутирана многократно , така че според мен един качествен ремонт с подмяна на талигите и спирачната система , ще им се отрази крайно благотворно.

Втората цел - посещение на бившия правителствен Ремиз и оглед на новия тип бистро - "ARmz" съм описал подробно в тази тема , затова очаквам продължението на резултатите от Марио и Иван , тъй като имах спешни задачи и отпътувах от столицата с 8615.

Публикувано на: Пет Сеп 11, 2009 3:40 am
от Mario Evstatiev
Както Весо написа, проекта мина повече от успешно - чертежите и снимките ще бъдат качени довечера след като се прибера от посещението ми във ВРЗ-99.

Искам да благодаря на инж. Милчо Илиев за оказането съдействие вчера по намирането на чертежи на вагоните серия 37. Благодарност заслужават и началника на служба "Ремиз", както и всички останали служители, включили се в реализирането на проекта(проектите)!