

Администратор
Днес МВ 14812 мина точно в 14:45 през Средния район в камерен състав от 5 вагона, начело с 06 029. Аз се повозих на опашката на маневреното стъпало на последния вагон тип Gabs на БДЖ до гара София - товарна, където се установи в 14:55. От там поех към депо София, където направих един бърз оглед. На Екипировката бяха 45 190, 45 146 и 61 003. УБВ 8603 беше със софийската 44 083, явно в ПО пак закъсват за машини. ПВ 10114 се обслужваше от ЕМВ 32 121/122 и на Средния район пристигна в 17:30, тоест със 14 мин. закъснение. 33 005/006 обслужи ПВ 30123, а 32 121/122 се върна за КСЦ като втора на ПВ 10125.
64.19

Администратор
Днес в депо Сф забелязах пловдивската 43 533.9, която беше в ремонтния цех на стойки с извадени талиги. След като се поинтересувах, разбрах, че същата е за бандажи и е там поради липса на място в ел. цеха на депо Подуяне, който е претъпкан със строшени машини. От днес в депо Подуяне няма никакви явявания на лок. бригади, а само ремонтна дейност. Всички лок. бригади за влакове ще се явяват в депо София!
64.19

Администратор
Днес 3601 пак е с 44 087.5, БВ 1623 е с 44 082, ПВ 10115 е с един ЕМВ №32 115/116. ПВ 20223 е с два ЕМВ № 32 089/090 и 32 139/140. ПВ 50223 е 33 007/008. В депо Подуяне сутринта забелязах 42 184, а в ел. цеха за случаен ремонт беше горнооряховската 44 107. За ТП днес е 44 083, а 44 089 пък беше случаен ремонт. Утре ще подадат в "Кончар" 44 002.4 за планов ремонт Р12(ГПР). Закъснения днес имат:
10112 - 15 мин.
1620 - 25 мин.
2602 - 10 мин.
10112 - 15 мин.
1620 - 25 мин.
2602 - 10 мин.
64.19

Администратор
Допълнителни промени в движението на влаковете през м.юли
30/06/2006
“Български държавни железници” ЕАД въвеждат временни промени в движението и маршрута на два бързи и няколко пътнически влака във връзка с ремонт на железния път в два участъка от Подбалканската линия (Тъжа – Габарево и Твърдица - Шивачево), който ще бъде извършен от Национална компания “Железопътна инфраструктура” в периода от 3-ти до 31-ви юли 2006 година. Промените важат само за делничните дни, а в съботните и неделните дни през целия период долупосочените влакове ще се движат по обичайния си маршрут и съгласно обичайното си разписание.
От 3-ти до 18-ти юли 2006 г. бързият влак № 3621 от София през Карлово за Бургас ще се движи по променен маршрут. Вместо през Карлово и Сливен влакът ще преминава през Пловдив и Ямбол по следното разписание:
- София – тръгва в 07:40 ч.
- Подуяне – пристига в 07:46 ч. и заминава в 07:47 ч.
- Искър – пристига в 07:52 ч. и заминава в 07:53 ч.
- Септември - пристига в 09:30 ч. и заминава в 09:31 ч.;
- Пазарджик - пристига в 09:44 ч. и заминава в 09:46 ч.;
- Пловдив - пристига в 10:12 ч. и заминава в 10:19 ч.;
- Стара Загора - пристига в 12:12 ч. и заминава в 12:19 ч.;
- Ямбол - пристига в 13:37 ч. и заминава в 13:39 ч.;
- Карнобат - пристига в 14:24 ч. и заминава в 14:25 ч.;
- Бургас - пристига в 15:16 ч.
От 19-ти до 31-ви юли 2006 г. същият бърз влак от София през Карлово за Бургас ще се движи по допълнително променен маршрут. От гара София влакът отново ще заминава в 07:40 ч. и ще се движи съгласно обичайното си разписание през Карлово и Тулово. След Тулово, влакът ще се отклонява от Подбалканската линия и ще преминава през Стара Загора и Ямбол по следното разписание:
- Стара Загора - пристига в 12:09 ч. и заминава в 12:19 ч.;
- Ямбол - пристига в 13:37 ч. и заминава в 13:39 ч.;
- Карнобат - пристига в 14:24 ч. и заминава в14-25 ч.;
- Бургас - пристига в 15:16 ч.
От 3-ти до 31-ви юли 2006 г. бързият влак № 3622 от Бургас през Карлово за София, тръгващ от Бургас в 14:05 ч., ще бъде отклонен по обходен маршрут след гара Зимница и ще преминава през Ямбол и Стара Загора, вместо през Сливен. Разписанието на този влак след гара Зимница ще бъде следното:
- Ямбол - пристига в 15:40 ч. и заминава в 15:42 ч.;
- Стара Загора - пристига в 16:56 ч. и заминава в 17:12 ч.;
- Тулово - пристига в 17:57 ч. и заминава в18:07 ч.;
- Казанлък пристига в 18:20 ч. и заминава в 18:21 ч.;
- Карлово - пристига в 19:23 ч. и заминава в 19:24 ч.;
- София - пристига в 21:57 ч.
През периода от 3-ти до 18-ти юли 2006 г. (без съботните и неделни дни), за клиентите на “Български държавни железници” ЕАД, пътуващи от и до гара Сливен, както и от гара Казанлък, е осъществена връзка с влак № 3621, а в периода от 19-ти до 31-ви юли 2006 г. такава връзка ще бъде осъществена само за пътниците от и до гара Сливен.
Един пътнически влак (№ 30242 от Тулово до Карлово) ще бъде изцяло отменен през периода на ремонтните работи, а други четири пътнически влака ще се движат само по част от обичайния си маршрут. Това са пътнически влак № 30131 от Карлово до Сливен, който ще се движи само между Карлово и Гурково; пътнически влак № 30254 от Сливен до Тулово , който ще се движи само между Гурково и Тулово, пътнически влак № 30135 от Казанлък до Зимница, който ще се движи само между Казанлък и Гурково, и пътнически влак № 30136 от Зимница до Карлово, който ще се движи само между Гурково и Карлово.
За удобство на своите клиенти, “Български държавни железници” ЕАД въвеждат шест извънредни пътнически влака - два влака между Гаврилово и Сливен, три влака между Зимница и Гаврилово и един влак от Зимница до Сливен.
Пътниците могат да получат по-подробна информация от железопътните гари и бюра.
***
С цел подобряване на транспортното обслужване на пътниците в участъка между София и Карлово, от 3-ти юли 2006 г. до 9-ти декември 2006 г. три пътнически влака ще тръгват по-рано от началната си гара и съответно ще пристигат по-рано в крайната си гара. Това са пътнически влак № 30111 от София (ще тръгва в 05:50 ч.) до Карлово (ще пристига в 09:42 ч.), пътнически влак № 30112 от Карлово (ще тръгва в 05:10 ч.) до София (ще пристига в 08:44 ч.), и пътнически влак № 30122 от Копривщица (ще тръгва в 04:20 ч.) до София (ще пристига в 06:40 ч.).
30/06/2006
“Български държавни железници” ЕАД въвеждат временни промени в движението и маршрута на два бързи и няколко пътнически влака във връзка с ремонт на железния път в два участъка от Подбалканската линия (Тъжа – Габарево и Твърдица - Шивачево), който ще бъде извършен от Национална компания “Железопътна инфраструктура” в периода от 3-ти до 31-ви юли 2006 година. Промените важат само за делничните дни, а в съботните и неделните дни през целия период долупосочените влакове ще се движат по обичайния си маршрут и съгласно обичайното си разписание.
От 3-ти до 18-ти юли 2006 г. бързият влак № 3621 от София през Карлово за Бургас ще се движи по променен маршрут. Вместо през Карлово и Сливен влакът ще преминава през Пловдив и Ямбол по следното разписание:
- София – тръгва в 07:40 ч.
- Подуяне – пристига в 07:46 ч. и заминава в 07:47 ч.
- Искър – пристига в 07:52 ч. и заминава в 07:53 ч.
- Септември - пристига в 09:30 ч. и заминава в 09:31 ч.;
- Пазарджик - пристига в 09:44 ч. и заминава в 09:46 ч.;
- Пловдив - пристига в 10:12 ч. и заминава в 10:19 ч.;
- Стара Загора - пристига в 12:12 ч. и заминава в 12:19 ч.;
- Ямбол - пристига в 13:37 ч. и заминава в 13:39 ч.;
- Карнобат - пристига в 14:24 ч. и заминава в 14:25 ч.;
- Бургас - пристига в 15:16 ч.
От 19-ти до 31-ви юли 2006 г. същият бърз влак от София през Карлово за Бургас ще се движи по допълнително променен маршрут. От гара София влакът отново ще заминава в 07:40 ч. и ще се движи съгласно обичайното си разписание през Карлово и Тулово. След Тулово, влакът ще се отклонява от Подбалканската линия и ще преминава през Стара Загора и Ямбол по следното разписание:
- Стара Загора - пристига в 12:09 ч. и заминава в 12:19 ч.;
- Ямбол - пристига в 13:37 ч. и заминава в 13:39 ч.;
- Карнобат - пристига в 14:24 ч. и заминава в14-25 ч.;
- Бургас - пристига в 15:16 ч.
От 3-ти до 31-ви юли 2006 г. бързият влак № 3622 от Бургас през Карлово за София, тръгващ от Бургас в 14:05 ч., ще бъде отклонен по обходен маршрут след гара Зимница и ще преминава през Ямбол и Стара Загора, вместо през Сливен. Разписанието на този влак след гара Зимница ще бъде следното:
- Ямбол - пристига в 15:40 ч. и заминава в 15:42 ч.;
- Стара Загора - пристига в 16:56 ч. и заминава в 17:12 ч.;
- Тулово - пристига в 17:57 ч. и заминава в18:07 ч.;
- Казанлък пристига в 18:20 ч. и заминава в 18:21 ч.;
- Карлово - пристига в 19:23 ч. и заминава в 19:24 ч.;
- София - пристига в 21:57 ч.
През периода от 3-ти до 18-ти юли 2006 г. (без съботните и неделни дни), за клиентите на “Български държавни железници” ЕАД, пътуващи от и до гара Сливен, както и от гара Казанлък, е осъществена връзка с влак № 3621, а в периода от 19-ти до 31-ви юли 2006 г. такава връзка ще бъде осъществена само за пътниците от и до гара Сливен.
Един пътнически влак (№ 30242 от Тулово до Карлово) ще бъде изцяло отменен през периода на ремонтните работи, а други четири пътнически влака ще се движат само по част от обичайния си маршрут. Това са пътнически влак № 30131 от Карлово до Сливен, който ще се движи само между Карлово и Гурково; пътнически влак № 30254 от Сливен до Тулово , който ще се движи само между Гурково и Тулово, пътнически влак № 30135 от Казанлък до Зимница, който ще се движи само между Казанлък и Гурково, и пътнически влак № 30136 от Зимница до Карлово, който ще се движи само между Гурково и Карлово.
За удобство на своите клиенти, “Български държавни железници” ЕАД въвеждат шест извънредни пътнически влака - два влака между Гаврилово и Сливен, три влака между Зимница и Гаврилово и един влак от Зимница до Сливен.
Пътниците могат да получат по-подробна информация от железопътните гари и бюра.
***
С цел подобряване на транспортното обслужване на пътниците в участъка между София и Карлово, от 3-ти юли 2006 г. до 9-ти декември 2006 г. три пътнически влака ще тръгват по-рано от началната си гара и съответно ще пристигат по-рано в крайната си гара. Това са пътнически влак № 30111 от София (ще тръгва в 05:50 ч.) до Карлово (ще пристига в 09:42 ч.), пътнически влак № 30112 от Карлово (ще тръгва в 05:10 ч.) до София (ще пристига в 08:44 ч.), и пътнически влак № 30122 от Копривщица (ще тръгва в 04:20 ч.) до София (ще пристига в 06:40 ч.).
64.19
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am

Вчера на 03.07.2006г. в гара Коньово бе оставен влак 3621 поради запалване на локомотива - 45-161, разбрах от неофициален източник, че запалването е по повреда на S-контактите на АТП. 



Администратор
А защо са се запалили тези контактори, знае ли се? Предполагам сега някои технолози в ремонта ще оберат калая, особено ако машината скоро е била ТП! Има вероятност да е била нарушена програмата на АТП и това да е довело до претоварване и залепване на преходните резистори.бай Стойчо написа:Вчера на 03.07.2006г. в гара Коньово бе оставен влак 3621 поради запалване на локомотива - 45-161, разбрах от неофициален източник, че запалването е по повреда на S-контактите на АТП.
64.19
Какво накрая стана с локомотива.Какви са пораженията.Ако го бракуват ще ми бъде тъжно, ама супер тъжно, тъй като точно вчера сутринта го видях на БВ8686. 

Последно промяна от rexkos на Пет Авг 18, 2006 7:20 pm, променено общо 1 път.
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Администратор
Днес има отново рекордно закъснение на БВ 3622. На гара Тулово влакът пристигна с +25 мин., в гара Макоцево пристигна на 21:00, където бе спрян. След известно време се оказа, че причина за спирането му е ударен на охраняем прелез трактор от ПВ 30123. След удара, водачът на тежката машина е загинал, а жители на селото обявяват гражданско неподчинение и лягат на железния път. От София пристига следствено - оперативна група на СДВР и органи на КАТ, които започват разследване. Поради това се наложи част от пътниците да търсят начин да се приберат до София. До момента, в който дойде кола да прибере групата, с която посетихме Тулово, влакът направи общо закъснение от 200 мин., като с това "подобри рекорда" от 180 мин. Както споменах по - горе, причината не е в повреда на локомотива или осигурителните инсталации, а само и единствено в неадекватните и мудни полицейски действия! През време на престоя на БВ 3622 в Макоцево, пътниците започнаха да се притесняват и да търсят информация, която закъсня с около 40 мин, през които хората стояха и чакаха просветление. Локомотивната бригада на 3622, който беше с 45 151 наближаваше края на работното си време и локомотивният машинист сподели, че най - вероятно няма да могат да върнат утре УБВ 8601, както е по график. Освен БВ 3622, закъснение имаше и работният влак №30907, който чакаше в Саранци, както и БВ 3637, който съще ще бъде спрян в Казичене или Мусачево. Според непотвърдена информация, трактористът, предизвикал катастрофата е бил под влияние на алкохол, като причина за самата катастрофа е неспазване на предимството на влака и удар без дистация.
64.19

Администратор
Днес има една лоша новина!
За съжаление скоро няма да видиме по влаковете 44 085.9, тъй като в участъка Драгоман - Калотина запад е ударил на нелегален прелез товарен камион, натоварен с тухли. В следствие на удара е силно деформирана 2-ра командна кабина, както и страницата на коша. Има видими щети по рамата и челната греда. Причините все още се изясняват
Иначе друго по - интересно е, че ПВ 10208/10209/10212/10213 се обслужват от 44 001.6, а влакът е в състав от три вагона по типове както следва:
1. Купеен АВ серия 50
2. Безкупеен АВу серия 43
3. Безкупеен АВу серия 43
Интересен състав. Освен това по Драгоман работеше и ЕМВ 32 111/112. ПВ 10127 се обслужваше от 45 167 и в състав от 5 вагона.
За съжаление скоро няма да видиме по влаковете 44 085.9, тъй като в участъка Драгоман - Калотина запад е ударил на нелегален прелез товарен камион, натоварен с тухли. В следствие на удара е силно деформирана 2-ра командна кабина, както и страницата на коша. Има видими щети по рамата и челната греда. Причините все още се изясняват
Иначе друго по - интересно е, че ПВ 10208/10209/10212/10213 се обслужват от 44 001.6, а влакът е в състав от три вагона по типове както следва:
1. Купеен АВ серия 50
2. Безкупеен АВу серия 43
3. Безкупеен АВу серия 43
Интересен състав. Освен това по Драгоман работеше и ЕМВ 32 111/112. ПВ 10127 се обслужваше от 45 167 и в състав от 5 вагона.
64.19
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Администратор
Информация
Модератори