Страница 2 от 3

Публикувано на: Пон Окт 12, 2009 10:53 pm
от bdz46
Мостът има заградителни светофори заради подвижната част.
Тези въпросните са точно такива.

Публикувано на: Вто Окт 13, 2009 8:19 am
от Labros
Каква гранична милиция :?: Нали сме в ЕС и граници няма.

Публикувано на: Вто Окт 13, 2009 8:35 am
от 44.123
bdz46 написа:Мостът има заградителни светофори заради подвижната част.
Тези въпросните са точно такива.
Светофорът е като входен а заградителният е двуфавор, но сигурно ще да е заради подвижната част на моста.

Публикувано на: Вто Окт 13, 2009 8:38 am
от 44.123
VESO написа:На самия мост също има някакъв светофор.Намира се по средата и свети откъм румънска страна.Той какво представлява? Един познат ми каза , че това било входния на разпределителната , но аз се съмнявам.
Надали ще е входен за РР, защото входният се поставя на 250м. от първата входна стрелка а до РР има няколко километра а и точно на мост да бъде.

Публикувано на: Вто Окт 13, 2009 8:41 am
от 44.123
Labros написа:Каква гранична милиция :?: Нали сме в ЕС и граници няма.
Исках да кажа, че линията за моста минава точно над КПП-то и тези проверяващи на КПП-то ще видят, че някой снима и ще направят проблеми.

Публикувано на: Вто Окт 13, 2009 9:30 am
от VESO
Labros написа:Каква гранична милиция :?: Нали сме в ЕС и граници няма.
Ооо , това го кажи на тези от Кулата и веднага ще те заведат при началник сектор "Гранична полиция".Той ще ти изкара някакви бумаги , на които черно на бяло е написано , че докато България не бъде приета в Шенгенския списък (минимум до 2012 г.) , граници ще продължава да има.Това , че сме член на ЕС дава право единствено да се пътува през граница на други държави - членки без виза , а само с лични документи - т.е. има един по - опростен режим на задгранични пътувания при напускане територията на РБ , който до преди приемането ни в структурата на ЕС го е нямало. "И това е всичко.Не бъркайте понятията , момчета!" - ще завърши разказа си мустакатия шеф на сектор и ако се държиш прилично , ще те пусни да си ходиш. :D

Публикувано на: Вто Окт 13, 2009 12:01 pm
от 44.123
Браво Весо разбра за какво говоря и какво имам предвид :wink:

Публикувано на: Вто Окт 13, 2009 1:38 pm
от Labros
Съд, съд брате...

Публикувано на: Нед Яну 17, 2010 9:46 pm
от 44.123
Вчера рано сутринта 16.01.2010г. си едно ходене до депото и като никога до сега нямаше жива душа в депото само депомайстора и 2-3 кучета а по положението с локомотивите както може да се очаква сигурно никак не е розаво.
43.546 е спряна и да же е с счупен пантограф.
43.546
http://www.foto.bg/showphoto.php?photo=281500&cat=7226
Зад нея е 44.112 която също е спряна.
http://www.foto.bg/showphoto.php?photo=281504&cat=7226
И също дълго чакащата 43.544.
http://www.foto.bg/showphoto.php?photo=281505&cat=7226
Традиционната гледка вече 44.110, но вече и без ГВП.
http://www.foto.bg/showphoto.php?photo=281497&cat=7226
Чакащите локомотиви за обслужване на влакове както следва 43.551,43.552 и 44.123.
http://www.foto.bg/showphoto.php?photo=281493&cat=7226
http://www.foto.bg/showphoto.php?photo=281496&cat=7226
http://www.foto.bg/showphoto.php?photo=281494&cat=7226
http://www.foto.bg/showphoto.php?photo=281495&cat=7226
44.091 на пясъчника.
http://www.foto.bg/showphoto.php?photo=281508&cat=7226
07.029 вече още по разграбен и прожектора му липсва вече.
http://www.foto.bg/showphoto.php?photo=281498&cat=7226
07.059 си почива до пясъчника.
http://www.foto.bg/showphoto.php?photo=281503&cat=7226
07.047, който вече 2-ра година не е мръднал и сантиметър.
http://www.foto.bg/showphoto.php?photo=281501&cat=7226
51.072 която от година и нещо е спряна и интерестно имаше надпис беше следният по спомен - забранено допускането на локомотива до ремонтно хале и директора на лок.депо ГО.
http://www.foto.bg/showphoto.php?photo=281507&cat=7226
51.009 и той също спрян от скоро.
http://www.foto.bg/showphoto.php?photo=281506&cat=7226
51.052 си почива кротко.
http://www.foto.bg/showphoto.php?photo=281499&cat=7226
Три 40-ки в двора на ЛВЗ-Русе.
http://www.foto.bg/showphoto.php?photo=281509&cat=7226

Публикувано на: Вто Май 11, 2010 7:15 pm
от 44.123
През поредицата от почивни дни от 6 до 9 май бях на почивка в Еленският балкан и на път за там спрях на гара Елена и направих една малка фотосесия.
1. http://www.foto.bg/showphoto.php?photo=293696&cat=7307
1.На гаровият площад насреща се вижда как коловозното развитие приключва и извива към стъкларският завод също и табелата начало на град Елена понеже гара Елена се намира в една махала/село наречено Разпоповци.
2. http://www.foto.bg/showphoto.php?photo=293697&cat=7307
2.Страна Горна Оряховица.
3. http://www.foto.bg/showphoto.php?photo=293698&cat=7307
3.Страна стъкларският завод.
4. http://www.foto.bg/showphoto.php?photo=293699&cat=7307
4.Приемното сдание.
http://www.foto.bg/showphoto.php?photo=293700&cat=7307
http://www.foto.bg/showphoto.php?photo=293701&cat=7307
http://www.foto.bg/showphoto.php?photo=293702&cat=7307
http://www.foto.bg/showphoto.php?photo=293703&cat=7307
5.http://www.foto.bg/showphoto.php?photo=293704&cat=7307
5.Гаровият площад.
http://www.foto.bg/showphoto.php?photo=293705&cat=7307
http://www.foto.bg/showphoto.php?photo=293706&cat=7307
6. http://www.foto.bg/showphoto.php?photo=293707&cat=7307
6.Стъкларският завод.

Публикувано на: Пон Май 24, 2010 8:15 pm
от 44.123
Започвам с тукощо завършената след капитален ремонт 55.030.
http://www.foto.bg/showphoto.php?photo=294821&cat=7307
http://www.foto.bg/showphoto.php?photo=294822&cat=7307
Локомотивът е също с чисто нови радиаторни тела закупени от завода производител на 55-та серия Електропутера.
http://www.foto.bg/showphoto.php?photo=294824&cat=7307
Колегата Vlakov пред 55.030.
http://www.foto.bg/showphoto.php?photo=294825&cat=7307
55.129
http://www.foto.bg/showphoto.php?photo=294815&cat=7307
http://www.foto.bg/showphoto.php?photo=294819&cat=7307
55.124 на, който му предстой капитален ремонт.
http://www.foto.bg/showphoto.php?photo=294820&cat=7307
http://www.foto.bg/showphoto.php?photo=294818&cat=7307
Ремонтиращата се 52.069.
http://www.foto.bg/showphoto.php?photo=294828&cat=7307
http://www.foto.bg/showphoto.php?photo=294829&cat=7307
Коша локомотив MDD3-06 закупено за нуждите циментовият завод "Holcim" в Румъния.
http://www.foto.bg/showphoto.php?photo=294827&cat=7307
Производство на протипен локомотив MDD4-01, който е по-мощен от останалите предшественици.
http://www.foto.bg/showphoto.php?photo=294830&cat=7307

Публикувано на: Съб Юли 10, 2010 8:19 pm
от 44.123

Публикувано на: Нед Авг 15, 2010 7:03 pm
от 44.123

Публикувано на: Съб Юли 30, 2011 7:25 pm
от 44.123

Публикувано на: Съб Сеп 03, 2011 11:33 am
от 44.123