Страница 2 от 4
Публикувано на: Съб Окт 24, 2009 10:27 am
от 07
Хората с моите размери могат да намират малко тесни 97ците, като оставим това на страна аз си ги намирам за много добри, а лятото когато климата на 63 сдаде багажа предпочитам 97цата

макар че първокласни 74ки (но чисти и лъснати) ще се харесат на много хора зимата.
Публикувано на: Съб Окт 24, 2009 1:50 pm
от Mario Evstatiev
07 написа:Хората с моите размери могат да намират малко тесни 97ците, като оставим това на страна аз си ги намирам за много добри, а лятото когато климата на 63 сдаде багажа предпочитам 97цата

макар че първокласни 74ки (но чисти и лъснати) ще се харесат на много хора зимата.
Лично на мен, вагоните серия 22-97 ми харесват, но наистина имат нужда от климатик(охладител). Планировката не е никак лоша, има купенца, а го - големите компании могат да ползват сепарета. Единствения недостатък, доколкото би могъл да бъде такъв, на тези вагони е, че има много малко на брой отварящи се прозорци. Но това с климатизация може да бъде игнорирано като проблем.
Публикувано на: Съб Окт 24, 2009 5:49 pm
от nikol4yy
Последно какъв ще е състава на на 8601/8602 ?

Публикувано на: Съб Окт 24, 2009 7:02 pm
от VESO
Ще си остане с 97-ците.Поне засега.
Публикувано на: Съб Окт 24, 2009 8:31 pm
от Nikss
lok45111 написа:Повече от месец след подмяната на състава на 8601/2, дочувам от обикнвовени пътници, че не са доволни от подменения състав на влака. Хората въпреки купищата неуредици си искат 63-ките, което според мен се дължи на тезата, че 63-та серия са с климатик(охладител), който обаче дали винаги е изправен е друг въпрос. Оплакват се от планировката и твърдостта на седалките в 97-ците, въпреки, че на второкласна 63-ка, седалките далеч не са по - меки.
И до някъде са прави... 97-ците май май са по-скоро за разстояния до 300 км и пътуване до 3,5 часа. Личи си, че пътниците не се лъжат лесно, ама като видят нещо хубаво и веднага си покажат магаретиите... ей тва не харесвам като черта в манталитета на българина.

Защото слагат се нови вагони, не се слага бистро/ресторант и всеки си носи храна от вкъщи, вагоните стават на кочина, при престоят им във вагонно депо не се чистят както трябва и с времето мръсотията се напластява до минаването на ревизия (200 000 км май беше). Така, че въпросът е сложен, но не е нерешим. Всичко си го прави самият превозвач де, няма реклами, няма нищо, което да стимулира пътниците да пътуват на дълги дестинации, да посещават ресторанти/бистра и т.н.
Публикувано на: Чет Мар 04, 2010 9:44 pm
от Mario Evstatiev
Състава на 8611/8614 е редуциран до 4 бр. вагони серия 22-97. Първокласния вагон серия 19-74 снощи отново беше на лице, след като преди няколко дни беше с 40-ка.
Публикувано на: Чет Мар 04, 2010 11:15 pm
от svd90
Като се замисля Сл.бряг май за 1 път е с толкова намален състав от 4 вагона (второкласни) Confused
Публикувано на: Чет Мар 04, 2010 11:16 pm
от Mario Evstatiev
svd90 написа:Като се замисля Сл.бряг май за 1 път е с толкова намален състав от 4 вагона (второкласни)

Зимно време е така. То и за тез вагони почти няма народа, а пък и бистрото поема основната част от населението. Особено в Петък на 8614

Публикувано на: Чет Мар 04, 2010 11:19 pm
от svd90
По мои наблюдения само Неделя към София е фраш. Останалите дни (особено Вторник и Сряда ) не знам дали има 30% населеност
По принцип кога увеличават състава му ? Юни ли ?
Публикувано на: Чет Мар 04, 2010 11:23 pm
от Mario Evstatiev
svd90 написа:По мои наблюдения само Неделя към София е фраш. Останалите дни (особено Вторник и Сряда ) не знам дали има 30% населеност
По принцип кога увеличават състава му ? Юни ли ?
Лятото върви с по - голям състав. Май беше от 01.06 до 30.09. Тогаз в у-ка Бс - По също има допълнителна група вагони.
Публикувано на: Чет Мар 04, 2010 11:27 pm
от svd90
От къде идват тези доп. вагони?
Публикувано на: Чет Мар 04, 2010 11:30 pm
от Mario Evstatiev
svd90 написа:От къде идват тези доп. вагони?
От БВЗР "Родопи", който ги кара с бургаската група от По.
Публикувано на: Пет Мар 05, 2010 8:04 pm
от NiGhtPiSH
Почивните дни обикновенно трябва да има на тези влакове по 2-3 допълнителни вагона за да е точна работата.
Публикувано на: Съб Мар 27, 2010 12:26 am
от svd90
Слънчев бряг пак си започна с постоянните закъснения

Всеки ден по 10-20 минути посока към София
А Януари и ФЕвруари се беше пооправил по някакво чудо

Публикувано на: Съб Мар 27, 2010 12:56 am
от VESO
Връщащият се от Бургас влак малко се пооправи. Преди с 20-25-30 , сега с около 10-тина минути 8614 пристига в Пловдив.Дори вече два пъти го случвам и да е преди време.
Откъм София сутринта редовно е с 11-15 "вътрешно" на гара Пзк.Само веднъж бе с по - малко от 10 ( закова с 8+) и бе начело с 46211-9.
