В един сайт открих снимки на тези локомотиви , правени от Н. Петракиев.Виждат се 3 машини: 42001-8 , 42002-6 и 42008-3.Всички до един са с новите метални кошове , но цифрите не са променени.Кратка справка в таблицата за серията показва , че първите два (001 и 002) са модернизирани през 1990 г. , а третият (008) - още през 1988 г.Към 1995 г. са посочени с новите номера - 101 , 102 и 108 , но е пределно ясно , че това преномериране не се е случило.


То и за 46 по дефилето уж имаше заповед, ама никой не я е виждал.
А 42 081 и 077 останаха в ПП заради евентуалната им музейна стойност, както и всички парни са на ПП.
А 42 081 и 077 останаха в ПП заради евентуалната им музейна стойност, както и всички парни са на ПП.
Последно промяна от bdz46 на Пет Мар 30, 2012 6:55 pm, променено общо 1 път.
Харесва ми ентусиазма ти .Харесва ми и какви уникални въпроси задаваш :" Защо е проблем серия 46 да се движи през дефиле? " Проблем е да се движи през дефилеТО тоест конкретно дефиле(искърското),а не през всички дефилета ,защото уж кривите са много остри и 6 осен локомотив трудно се вписвал там.Износвали реборди ,изправяли криви и темподобни глупости.Факт е ,че 46 -а серия се движат през дефилето ,макар и рядко.
Най-обичам боба ,леба и да ................ се возя във влак 


То и ЕМВ 32 неможело по 4-та у балкана, ма колко лета по време на ремонтите щъкаше там!
plastikat написа:Харесва ми ентусиазма ти .Харесва ми и какви уникални въпроси задаваш :" Защо е проблем серия 46 да се движи през дефиле? " Проблем е да се движи през дефилеТО тоест конкретно дефиле(искърското),а не през всички дефилета ,защото уж кривите са много остри и 6 осен локомотив трудно се вписвал там.Износвали реборди ,изправяли криви и темподобни глупости.Факт е ,че 46 -а серия се движат през дефилето ,макар и рядко.
Благодаря за отзивчивостта.

Информация
Модератори