Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

В един сайт открих снимки на тези локомотиви , правени от Н. Петракиев.Виждат се 3 машини: 42001-8 , 42002-6 и 42008-3.Всички до един са с новите метални кошове , но цифрите не са променени.Кратка справка в таблицата за серията показва , че първите два (001 и 002) са модернизирани през 1990 г. , а третият (008) - още през 1988 г.Към 1995 г. са посочени с новите номера - 101 , 102 и 108 , но е пределно ясно , че това преномериране не се е случило.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Не е ясно кога е решено модернизираните да са подсерия 100.
Вероятно това е станало след спирането на част от машините и прекратяването на модернизацията, когато е станало ясно, че ще останат оригинални локомотиви.

По същия начин и лок 46 за 160 кч/ч стават 46 100 доста по-късно.
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

42 081 е вкарана в халето в депо ГО за ремонт. Доколкото научих, единственият локомотив в движение със запазен оригинален кош ще бъде с нови талиги и нова боя дори.
Мнения: 334
Регистриран на: Вто Дек 01, 2009 10:47 am
Местоположение: София

Мнение от turboto »

rexkos написа:42 081 е вкарана в халето в депо ГО за ремонт. Доколкото научих, единственият локомотив в движение със запазен оригинален кош ще бъде с нови талиги и нова боя дори.
Алелуя!
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

За боята е ясно - все пак не е помирисвал нова от Септември 2004 г., когато за последно му е правен ПР във ВА, но какви нови талиги? От някоя спряна/бракувана 43? :roll: Може би ще си имаме 42 за V>80 km/h :?:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 212
Регистриран на: Пет Сеп 30, 2011 7:33 pm
Местоположение: Sofia

Мнение от KRAKOMOBILA »

Те талигите може да са нови, но тягите са си същите. За боята много се радвам.
Мнения: 225
Регистриран на: Вто Апр 20, 2010 11:21 am
Местоположение: София

Мнение от WOLFMX »

Много се радвам за боята на локомотива. За охраната му може ли да се измисли нещо? Няма ли кой да го пази,за да не се ографити наново?
Мнения: 665
Регистриран на: Пет Юли 21, 2006 7:49 pm
Местоположение: По
Обратна връзка:

Мнение от 44-134 »

Глупостта беше че я оставиха в ПП. Преди години имаше излязла заповед, че на пътнически влакове се забраняват локомотиви с тяги, а не съм видял документ който да отменя същата.
Най-великата доблест не е в това никога да не паднеш, а да се изправиш всеки път, когато паднеш.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

То и за 46 по дефилето уж имаше заповед, ама никой не я е виждал.
А 42 081 и 077 останаха в ПП заради евентуалната им музейна стойност, както и всички парни са на ПП.
Мнения: 212
Регистриран на: Пет Сеп 30, 2011 7:33 pm
Местоположение: Sofia

Мнение от KRAKOMOBILA »

Не съм видял и тенденция да се свалят локомотивите с тяги от ПВ/БВ преди разделението.
Мнения: 225
Регистриран на: Вто Апр 20, 2010 11:21 am
Местоположение: София

Мнение от WOLFMX »

Какво са тягите при тази серия локомотиви? Защо да е забранено такива локомотиви да са в състава пътнически влакове при положение,че ако не се лъжа пътническите влакове са до 80 км/ч? Защо е проблем серия 46 да се движи през дефиле?
П.С:Извинявам се,малко прекалявам,но ми е интересно и ви питам.
Мнения: 589
Регистриран на: Вто Ное 17, 2009 3:51 pm
Местоположение: Бургас

Мнение от plastikat »

Харесва ми ентусиазма ти .Харесва ми и какви уникални въпроси задаваш :" Защо е проблем серия 46 да се движи през дефиле? " Проблем е да се движи през дефилеТО тоест конкретно дефиле(искърското),а не през всички дефилета ,защото уж кривите са много остри и 6 осен локомотив трудно се вписвал там.Износвали реборди ,изправяли криви и темподобни глупости.Факт е ,че 46 -а серия се движат през дефилето ,макар и рядко.
Най-обичам боба ,леба и да ................ се возя във влак :)
Мнения: 1791
Регистриран на: Пет Авг 14, 2009 12:29 pm
Местоположение: Габрово
Обратна връзка:

Мнение от Saruman »

То и ЕМВ 32 неможело по 4-та у балкана, ма колко лета по време на ремонтите щъкаше там!
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Нито е забранено локомотиви с тяги да се дават на ПВ, нито пътническите влакове са до 80 км/ч, нито има проблем с 46 в дефилето.
Мнения: 225
Регистриран на: Вто Апр 20, 2010 11:21 am
Местоположение: София

Мнение от WOLFMX »

plastikat написа:Харесва ми ентусиазма ти .Харесва ми и какви уникални въпроси задаваш :" Защо е проблем серия 46 да се движи през дефиле? " Проблем е да се движи през дефилеТО тоест конкретно дефиле(искърското),а не през всички дефилета ,защото уж кривите са много остри и 6 осен локомотив трудно се вписвал там.Износвали реборди ,изправяли криви и темподобни глупости.Факт е ,че 46 -а серия се движат през дефилето ,макар и рядко.

Благодаря за отзивчивостта. :) От останалите мнения...нищо не разбрах. Може ли по-ясно?
Публикувай отговор

Обратно към “Електрически локомотиви серия 42 и 42 100 | Electric locomotives series 42 and 42 100”

Информация