Страница 2 от 2

Публикувано на: Съб Авг 29, 2009 9:12 pm
от 44142
След като са закъсали с колата хората пътуващи в нея са били отишли на 100 метра преди прелеза и са махали, но 100 метра е много малко спирачно разтояние.

Публикувано на: Съб Авг 29, 2009 9:28 pm
от Nikss
Особено в тъмнината... пък и 120 km/h са почти 34 м/сек мисля, защото 130 km/h са малко над 36 м/сек. А при екстрено задържане какъв би бил спирачният път от 120 km/h? Щом на 100 м преди прелеза са им махнали докато ги видят, докато предприемат действие излиза реално, че спирачният път е бил около 250 метра тъй като от това, което разбрах купето е влачено 200 метра от прелеза (с точност не мога да кажа, но горе-долу толкова разбрах, че е било).

Публикувано на: Съб Авг 29, 2009 9:43 pm
от bdz46
Влакът е спрял на 470 м след прелеза, при това в нагорнище 9 ‰. Спирачния път е към 550-600 м при 130 км/ч.
250 м спирачен път с тази скорост и с МРС е трудно постижим.

Публикувано на: Съб Авг 29, 2009 9:54 pm
от Nikss
Ясно, благодаря за разяснението. :) Интересно обаче в тази тъмнина дали изобщо са ги видяли или чак когато са натресли автомобила са започнали да спират... :roll: доколкото знам от правилниците трябва на 500 метра преди влакът да е стигнал закъсалото превозно средство (прелеза) хората да сигнализират на машинистите с въртеовидно движение на ръката с държене на червена светлина, но ако не са ги видяли + това са били само на 100 метра от прелеза резултата е ясен... :arrow: :cry:

Публикувано на: Нед Авг 30, 2009 7:38 pm
от Mario Evstatiev
Днес в "Телеграф" пишеше за двата случая, за този при ЛЕсичери и този при Роман. Много се ядосах на глупостите, които както винаги бяха изписали, освен това снимката на главната страница бе не на някоя от пострадалите машини, а на 55 056, която се удари преди три години на Радомир.

Публикувано на: Нед Авг 30, 2009 8:20 pm
от bdz_bg
Ето няколко снимки от катастрофата при Брусен направени от Can.
http://railwaymodeling.com/gallery/disp ... 14360.html
http://railwaymodeling.com/gallery/disp ... 14361.html
http://railwaymodeling.com/gallery/disp ... 14362.html
За жалост не виждам скорошно решение на проблема.
Някъде четох статия,че България е на първо място в Европа по охраняеми жп. прелези и на първо място по брой катастрофи на прелези.Незнам до колко е вярно това.