Страница 2 от 4
Публикувано на: Пет Ное 06, 2009 1:51 pm
от 42 072.9
Всички машини се чистят и никой не смее да предава локомотив с лоша хигиена най-малкото.
Публикувано на: Съб Ное 07, 2009 6:00 pm
от Mario Evstatiev
42 072.9 написа:Всички машини се чистят и никой не смее да предава локомотив с лоша хигиена най-малкото.
По принцип в БЖК има традиция да се пазят машините, което е добре. Освен това, 52 249 си е доста запазена първоначално.
Публикувано на: Вто Дек 08, 2009 1:58 pm
от bobi124
52-193 на гара Плевен - Запад. Тъпото е че дървото ми пречеше а откъм гарата се задаваха 3-ма манговци, та го щракнах на бързо и запраших с байка. Локомотива си почиваше явно.
Щракни за пълен размер

Публикувано на: Нед Дек 27, 2009 11:47 am
от VESO
На 25-ти декември засякох и втората машина на БЖК от серия 55-00 ; беше с номер 55179-6 и на
тази снимка кротко си почива на гара Пирдоп.
Да напомня - другата такава е 55129-1 , взета под наем от "Експрес Сервиз" ООД , която е боядисана в сив цвят.
Публикувано на: Пон Яну 04, 2010 7:35 pm
от Mario Evstatiev
Локомотив 52 212 на БЖК днес влезе в депо София за ремонт на водната инсталация и отрстраняване течове на масло. По спирачката проблеми няма.
Публикувано на: Съб Яну 16, 2010 8:39 am
от Mario Evstatiev
Вчера в депо София за извършване на ТП-1 влезе локомотив
52 193.0 на БЖК. Освен плановия ремонт, имаше доста точки допълнителен ремонт, поради което същата остава до понеделник. Свалихме манометрите и ги изпратихме за ревизия, ще се извършва и малко ремонт по въздушната спирачка. Аз направих няколко снимки, докато колегата установяваше какво му е на функционния вентил
Отвън
Кабина

Публикувано на: Съб Яну 16, 2010 12:40 pm
от pepino1990
На първата снимка това до локомотива цилиндрова глава ли е?
Публикувано на: Съб Яну 16, 2010 2:43 pm
от Vlakov
да

Публикувано на: Съб Яну 16, 2010 4:35 pm
от pepino1990
Някой може ли да даде описание на ДВГ по-подробно?Така като я гледам е с два клапана на цилиндър.И най-много ме интересува устройството на газораспределителния механизъм(т.е на главата) и коляно-мотовилковия механизъм.
Публикувано на: Съб Яну 16, 2010 8:29 pm
от 07
Нищо по различно от класически 4 тактов двигател няма
Публикувано на: Нед Яну 17, 2010 12:05 am
от pepino1990
Аз като квалифициран автомонтьор го знам че си е като автомобилен двигател.Интересуваше ме по какъв начин се задвижват клапаните дали е с горно разположение на распределителния вал и посредством кобилици или ако е с долен вал има и хидроповдигачи и повдигателни пръти.За коляно-мотовилковия механизъм ме интересуват основните и мотовилкови лагери самите мотовилки с каква конструкция са,а също и конструкцията на коляновия вал.И последен въпрос този ДВГ има ли балансиращи валове или само гастител на усукващите трептения(вибрацийте).
Публикувано на: Чет Фев 11, 2010 9:16 am
от Mario Evstatiev
52 212-8 беше онзи ден на 1-ва в Пирдоп. Машината от известно време се подвизава като маневра там.
Публикувано на: Чет Фев 11, 2010 7:11 pm
от 07
pepino1990 написа:Аз като квалифициран автомонтьор го знам че си е като автомобилен двигател.Интересуваше ме по какъв начин се задвижват клапаните дали е с горно разположение на распределителния вал и посредством кобилици или ако е с долен вал има и хидроповдигачи и повдигателни пръти.За коляно-мотовилковия механизъм ме интересуват основните и мотовилкови лагери самите мотовилки с каква конструкция са,а също и конструкцията на коляновия вал.И последен въпрос този ДВГ има ли балансиращи валове или само гастител на усукващите трептения(вибрацийте).
Балансиращи валове няма, коляновия вал е лят.... всичките локомотивни двигатели ги има описани в специален албум за ДВГ, албума е в две части автотракторни ДВГ и Локомотивни и корабни ДВГ има доста двигатели с основни данни и напречен и надлъжен разрез, има ги във всички технически библиотеки (или поне ги имаше)
Публикувано на: Сря Фев 17, 2010 6:42 pm
от Mario Evstatiev
Вчера 52 212-9 отново е била в депо София за планов ремонт.
Публикувано на: Нед Юни 20, 2010 4:04 pm
от Mario Evstatiev
Днес 52 249 влезе за планов ремонт и смяна на радиаторни тела в депо София.