Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

Всички машини се чистят и никой не смее да предава локомотив с лоша хигиена най-малкото.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

42 072.9 написа:Всички машини се чистят и никой не смее да предава локомотив с лоша хигиена най-малкото.
По принцип в БЖК има традиция да се пазят машините, което е добре. Освен това, 52 249 си е доста запазена първоначално.
64.19
Мнения: 20
Регистриран на: Пет Дек 04, 2009 12:42 pm
Местоположение: Плевен

Мнение от bobi124 »

Изображение

52-193 на гара Плевен - Запад. Тъпото е че дървото ми пречеше а откъм гарата се задаваха 3-ма манговци, та го щракнах на бързо и запраших с байка. Локомотива си почиваше явно.

Щракни за пълен размер :)
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

На 25-ти декември засякох и втората машина на БЖК от серия 55-00 ; беше с номер 55179-6 и на тази снимка кротко си почива на гара Пирдоп.
Да напомня - другата такава е 55129-1 , взета под наем от "Експрес Сервиз" ООД , която е боядисана в сив цвят.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Локомотив 52 212 на БЖК днес влезе в депо София за ремонт на водната инсталация и отрстраняване течове на масло. По спирачката проблеми няма.
64.19
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Вчера в депо София за извършване на ТП-1 влезе локомотив 52 193.0 на БЖК. Освен плановия ремонт, имаше доста точки допълнителен ремонт, поради което същата остава до понеделник. Свалихме манометрите и ги изпратихме за ревизия, ще се извършва и малко ремонт по въздушната спирачка. Аз направих няколко снимки, докато колегата установяваше какво му е на функционния вентил :lol:

Отвън
Изображение

Кабина
Изображение
64.19
Мнения: 72
Регистриран на: Нед Май 24, 2009 11:25 pm
Местоположение: Перник

Мнение от pepino1990 »

На първата снимка това до локомотива цилиндрова глава ли е?
Мнения: 77
Регистриран на: Пон Май 01, 2006 5:21 pm
Местоположение: Русе
Обратна връзка:

Мнение от Vlakov »

да :)
серия 44 и 45 са номер 1
_____________________
Skoda Plzen ™
Мнения: 72
Регистриран на: Нед Май 24, 2009 11:25 pm
Местоположение: Перник

Мнение от pepino1990 »

Някой може ли да даде описание на ДВГ по-подробно?Така като я гледам е с два клапана на цилиндър.И най-много ме интересува устройството на газораспределителния механизъм(т.е на главата) и коляно-мотовилковия механизъм.
Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар

Мнение от 07 »

Нищо по различно от класически 4 тактов двигател няма
Мнения: 72
Регистриран на: Нед Май 24, 2009 11:25 pm
Местоположение: Перник

Мнение от pepino1990 »

Аз като квалифициран автомонтьор го знам че си е като автомобилен двигател.Интересуваше ме по какъв начин се задвижват клапаните дали е с горно разположение на распределителния вал и посредством кобилици или ако е с долен вал има и хидроповдигачи и повдигателни пръти.За коляно-мотовилковия механизъм ме интересуват основните и мотовилкови лагери самите мотовилки с каква конструкция са,а също и конструкцията на коляновия вал.И последен въпрос този ДВГ има ли балансиращи валове или само гастител на усукващите трептения(вибрацийте).
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

52 212-8 беше онзи ден на 1-ва в Пирдоп. Машината от известно време се подвизава като маневра там.
Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар

Мнение от 07 »

pepino1990 написа:Аз като квалифициран автомонтьор го знам че си е като автомобилен двигател.Интересуваше ме по какъв начин се задвижват клапаните дали е с горно разположение на распределителния вал и посредством кобилици или ако е с долен вал има и хидроповдигачи и повдигателни пръти.За коляно-мотовилковия механизъм ме интересуват основните и мотовилкови лагери самите мотовилки с каква конструкция са,а също и конструкцията на коляновия вал.И последен въпрос този ДВГ има ли балансиращи валове или само гастител на усукващите трептения(вибрацийте).
Балансиращи валове няма, коляновия вал е лят.... всичките локомотивни двигатели ги има описани в специален албум за ДВГ, албума е в две части автотракторни ДВГ и Локомотивни и корабни ДВГ има доста двигатели с основни данни и напречен и надлъжен разрез, има ги във всички технически библиотеки (или поне ги имаше)
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Вчера 52 212-9 отново е била в депо София за планов ремонт.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Днес 52 249 влезе за планов ремонт и смяна на радиаторни тела в депо София.
Публикувай отговор

Обратно към “"Българска Железопътна Компания - АД"”

Информация