Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am

Администратор

На 25-ти декември засякох и втората машина на БЖК от серия 55-00 ; беше с номер 55179-6 и на тази снимка кротко си почива на гара Пирдоп.
Да напомня - другата такава е 55129-1 , взета под наем от "Експрес Сервиз" ООД , която е боядисана в сив цвят.
Да напомня - другата такава е 55129-1 , взета под наем от "Експрес Сервиз" ООД , която е боядисана в сив цвят.

Администратор

Администратор
Вчера в депо София за извършване на ТП-1 влезе локомотив 52 193.0 на БЖК. Освен плановия ремонт, имаше доста точки допълнителен ремонт, поради което същата остава до понеделник. Свалихме манометрите и ги изпратихме за ревизия, ще се извършва и малко ремонт по въздушната спирачка. Аз направих няколко снимки, докато колегата установяваше какво му е на функционния вентил
Отвън

Кабина


Отвън

Кабина

64.19




Аз като квалифициран автомонтьор го знам че си е като автомобилен двигател.Интересуваше ме по какъв начин се задвижват клапаните дали е с горно разположение на распределителния вал и посредством кобилици или ако е с долен вал има и хидроповдигачи и повдигателни пръти.За коляно-мотовилковия механизъм ме интересуват основните и мотовилкови лагери самите мотовилки с каква конструкция са,а също и конструкцията на коляновия вал.И последен въпрос този ДВГ има ли балансиращи валове или само гастител на усукващите трептения(вибрацийте).

Администратор
Балансиращи валове няма, коляновия вал е лят.... всичките локомотивни двигатели ги има описани в специален албум за ДВГ, албума е в две части автотракторни ДВГ и Локомотивни и корабни ДВГ има доста двигатели с основни данни и напречен и надлъжен разрез, има ги във всички технически библиотеки (или поне ги имаше)pepino1990 написа:Аз като квалифициран автомонтьор го знам че си е като автомобилен двигател.Интересуваше ме по какъв начин се задвижват клапаните дали е с горно разположение на распределителния вал и посредством кобилици или ако е с долен вал има и хидроповдигачи и повдигателни пръти.За коляно-мотовилковия механизъм ме интересуват основните и мотовилкови лагери самите мотовилки с каква конструкция са,а също и конструкцията на коляновия вал.И последен въпрос този ДВГ има ли балансиращи валове или само гастител на усукващите трептения(вибрацийте).

Администратор

Администратор
Информация
Модератори