Страница 2 от 8
Публикувано на: Съб Май 16, 2009 1:18 pm
от 46 242
borislaviv написа:45-203 е спряна за капитален ремонт.Но още не е влязла.
В ГОР о шубрака забелязах 44 107, 45 189, 190, 192. Какво става с тези 4-te ?
Между другото 45 204 след ремонта за 110 ли е ?
Публикувано на: Съб Май 16, 2009 1:52 pm
от borislaviv
46 242 написа:borislaviv написа:45-203 е спряна за капитален ремонт.Но още не е влязла.
В ГОР о шубрака забелязах 44 107, 45 189, 190, 192. Какво става с тези 4-te ?
Между другото 45 204 след ремонта за 110 ли е ?
Днес 45-190 влезе за подемен ремонт.Другите са в движение.За 45-204 не знам за колко километра е.Не съм обърнал внимание.
Публикувано на: Съб Май 16, 2009 3:23 pm
от 46 242
A 44 107 = 100 ??
Публикувано на: Съб Май 16, 2009 8:47 pm
от Nikss
45 192.2 май за ПР ще влиза, но може би лятото, за другите не знам, на 44 107.1 й предстои ПР и ако при него се уреди с червени ботуши ще има V=130, иначе засега остава на 100. 45 204.5 понеже е със старите колооси понеже преди да се спре за СР (м.Март 2008 г.) излезе с нови бандажи и в БТ-Р не са й сложили нови оси и остава на 100 km/h.
Публикувано на: Пон Май 18, 2009 8:50 pm
от borislaviv
Талигите на 44-106 пристигат.

Публикувано на: Пон Май 18, 2009 9:19 pm
от Mario Evstatiev
Забелязвам, че 106 не е с червени колооси. Каква е Vмакс?
Публикувано на: Пон Май 18, 2009 10:14 pm
от borislaviv
100 км/ч.
Публикувано на: Вто Май 19, 2009 11:03 am
от Nikss
Странно... преди да се спре за ПР беше до 130.

То и
44 118.8 не е с червени чепици, пък си е до 130 както беше и 106 (дано и след като излезе от ПР пак е до 130).

Публикувано на: Пет Май 22, 2009 10:53 pm
от borislaviv
Днес 44-106 мина успешно скоростната проба.Отличен реостат 100км/ч-0 км/ч-пълно спиране -300м.В понеделник товарна проба.Пичове, машината действително е до 100км/ч,винаги е била за толкова.
Публикувано на: Пет Май 22, 2009 11:04 pm
от 44142
Това е много добре за 44106. При ремонт отварятe ли шкафовете със спирачните резистори в ГО? Питам понеже когато съм бил с ГО машина никога не ми се е случвало да прегрява спирачен резистор. На половината СФ машини прегряват много бързо. Така и така захванахме темата за реостата. На 45191 сигурно е нейзправен блок У26. През март ми се случи да работя със 191 и като дадеш контролера на 2 или 3 положение на ръкохватката веднага отпушва тиристорите на 1050А като е в покой лок а при движение забива муцуна и изключва от 096.
Публикувано на: Пет Май 22, 2009 11:15 pm
от borislaviv
44142 написа:Това е много добре за 44106. При ремонт отваряти л ишкафовет есъс спирачните резистори в ГО? Питам понеже когато съм бил с ГО машина никога не ми се е случвало да прегрява спирачен резистор. На половината СФ машини прегряват много бързо. Така и така захванахме темата за реостата. На 45191 сигурно е нейзправен блок У26. През март ми се случи да работя със 191 и като дадеш контролера на 2 или 3 положение на ръкохватката веднага отпушва тиристорите на 1050 А като е в покой лок а при движение забива муцуна и изключва от 096.
А това е оправено отдавна.А за това че загряват,най- вероятно са запушени отворите на спирачния вентилатор отдолу на коша и няма достатъчно дебит за да се охлаждат. А на резисторите им хвърлят по едно око вътре да няма някоя тел вътре, че като сложат покрива, после да те побърка от "земно".Проверяват най вече да няма прегрявания, състоянието на термичната защита.
Публикувано на: Пет Май 22, 2009 11:18 pm
от 44142
Най интересното е че се загряват само в горния край около термичките.
Публикувано на: Пет Май 22, 2009 11:26 pm
от borislaviv
Ами това е в края на спирачните резистори,освен това там свършва текстолитовата изолация и отдолу е само ламарината,затова се усеща най-много.
Публикувано на: Сря Май 27, 2009 3:51 pm
от 46 242
borislaviv написа:100 км/ч.
44 106 = 130 km/h (2008g)

Публикувано на: Сря Май 27, 2009 9:22 pm
от Nikss
Точно това казах и аз по-горе. Би трябвало и сега да е до 130 освен ако не са я ограничили принудително.

Ще е грехота такава хубава машина да не е до 130. Между другото лок вчера беше товарна проба на вл.
40131"