В ГОР о шубрака забелязах 44 107, 45 189, 190, 192. Какво става с тези 4-te ?borislaviv написа:45-203 е спряна за капитален ремонт.Но още не е влязла.
Между другото 45 204 след ремонта за 110 ли е ?
Днес 45-190 влезе за подемен ремонт.Другите са в движение.За 45-204 не знам за колко километра е.Не съм обърнал внимание.46 242 написа:В ГОР о шубрака забелязах 44 107, 45 189, 190, 192. Какво става с тези 4-te ?borislaviv написа:45-203 е спряна за капитален ремонт.Но още не е влязла.
Между другото 45 204 след ремонта за 110 ли е ?
А това е оправено отдавна.А за това че загряват,най- вероятно са запушени отворите на спирачния вентилатор отдолу на коша и няма достатъчно дебит за да се охлаждат. А на резисторите им хвърлят по едно око вътре да няма някоя тел вътре, че като сложат покрива, после да те побърка от "земно".Проверяват най вече да няма прегрявания, състоянието на термичната защита.44142 написа:Това е много добре за 44106. При ремонт отваряти л ишкафовет есъс спирачните резистори в ГО? Питам понеже когато съм бил с ГО машина никога не ми се е случвало да прегрява спирачен резистор. На половината СФ машини прегряват много бързо. Така и така захванахме темата за реостата. На 45191 сигурно е нейзправен блок У26. През март ми се случи да работя със 191 и като дадеш контролера на 2 или 3 положение на ръкохватката веднага отпушва тиристорите на 1050 А като е в покой лок а при движение забива муцуна и изключва от 096.