Страница 2 от 5
Публикувано на: Сря Окт 28, 2009 9:54 pm
от Nikss
Според мен ще е хубаво в ЛВЗ при ремонтите да слагат контролери от западни автомобили.

Че на оригиналните вече им е минало времето.

На 015/016 като гледам снимката по-горе в темата на тоз лъскав пулт някакси не се вписва оригиналният контролер.

Публикувано на: Чет Окт 29, 2009 7:23 am
от 44.123
Nikss написа:Според мен ще е хубаво в ЛВЗ при ремонтите да слагат контролери от западни автомобили.

Че на оригиналните вече им е минало времето.

На 015/016 като гледам снимката по-горе в темата на тоз лъскав пулт някакси не се вписва оригиналният контролер.

Така е да гледаш някакъв контролер подобие на арматурно желязо обвит с някаква гума не стои на ЕМВ от КР.
Публикувано на: Чет Окт 29, 2009 7:34 am
от Mario Evstatiev
То като няма пари с какво да купят волани? Макар, че в близките авто - морги все ще се намери някой и друг волан от "Опел". Ако толкова нямат пари за нови, нека преправят шлица и започнат да слагат волани от 46-та серия. Такива поне до скоро имаше.
Публикувано на: Чет Окт 29, 2009 10:27 am
от VESO
Само че в Русе ще се намерят ли волани от серия 46-00?

Публикувано на: Чет Окт 29, 2009 10:37 am
от bdz46
От 46 са малки и неудобни за 32.
ЕМВ серия 32 и 33
Публикувано на: Чет Окт 29, 2009 12:15 pm
от choveka_vlak
Освен това ще загрозят пулта до неузнаваемост!.

Публикувано на: Чет Окт 29, 2009 12:28 pm
от 44-134
Да слагат Москвичови

Един опелов волан струва от 30-40 лева нагоре.
Публикувано на: Чет Окт 29, 2009 1:16 pm
от Mario Evstatiev
44-134 написа:Да слагат Москвичови

Един опелов волан струва от 30-40 лева нагоре.
А волани от 46-та серия не стават ли? Мисля, че освен, че са по - малки, са и по удобни за манипулиране отколкото москвичовия волан?
Публикувано на: Чет Окт 29, 2009 1:16 pm
от bdz46
По-НЕудобни са.
И опеловите са по-неудобни от оригиналните.
Публикувано на: Чет Окт 29, 2009 1:19 pm
от Mario Evstatiev
bdz46 написа:По-НЕудобни са.
И опеловите са по-неудобни от оригиналните.
За опеловите съм съгласен, че са по - неудобни, но тези от 46-та серия никой не ги е пробвал, че да твърдим за неудобност. Аз поне мисля, че тук бургазлии могат да си направят опит с един влак и да видим какво ще е мнението на машинистите.
Публикувано на: Чет Окт 29, 2009 1:23 pm
от bdz46
Изхождам, че са по-малки и по размери са сравними с тези на 33.
Освен това масова практика е волана да се държи с дясната ръка, подпряна на кранмашиниста, което при волан от серия 46 не би било удобно.
Публикувано на: Чет Окт 29, 2009 5:52 pm
от 42 072.9
И с волана от 46 пак ли ще се секат позициите при секцията

Публикувано на: Чет Окт 29, 2009 8:03 pm
от Mario Evstatiev
42 072.9 написа:И с волана от 46 пак ли ще се секат позициите при секцията

Той влона не порменя работата на контролера. Все пак е само една ръкохватка

Публикувано на: Чет Окт 29, 2009 9:43 pm
от Nikss
Ми да сложат от мерцедес като са толкова неудобни дори тези от Опел... оригиналните нямат никакъв вид - едно време когато 32 са били нови са им отивали, но сега са изтъркани от толкова години и е редно да се сложи нещо по-модерно. На 33 контролерите много ми приличат на тези на 07.

На 32 оригиналните контролери са тънки и лесно се борави с тях, но е редно да се сложат други, по-удобни, дори и от автомобили да са, но да се обнови малко пулта. Предложението на колегата 44-134 да се сложат волани от Москвич е добро. От Лада също биха отивали.

Публикувано на: Чет Окт 29, 2009 9:46 pm
от Mario Evstatiev
Nikss написа:Ми да сложат от мерцедес като са толкова неудобни дори тези от Опел... оригиналните нямат никакъв вид - едно време когато 32 са били нови са им отивали, но сега са изтъркани от толкова години и е редно да се сложи нещо по-модерно. На 33 контролерите много ми приличат на тези на 07.

На 32 оригиналните контролери са тънки и лесно се борави с тях, но е редно да се сложат други, по-удобни, дори и от автомобили да са, но да се обнови малко пулта. Предложението на колегата 44-134 да се сложат волани от Москвич е добро. От Лада също биха отивали.

На 33-та и 07-ма серия волана е един и същи, общо взето унифициран волан, ползван от руските локомотивостроители.
ЗА "Москвич"-ов волан съм съгласен, но само ако се намерят нови волани от модел 408, такива са всъщност оригиналните волани на ЕМВ 32.