Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

Лъчо написа:защото на глупавите защитници на човешки права не им пука за скъпите стъкла на дезиро-тата
Проблема не са само стъклата. То ако беше така... радост велика щеше да е. Проблемът идва от законите- че се разрешава на подобни държавно-деградивни елементи да си развяват байряка. Мислиш си, че ръководните кадри не искат решаването на циганските проблеми- напротив искат го, но понеже тогава се правеха на хитри, разрешиха на разни доказани мошеници като чифута Джордж Сорос и подобни бандити (срещу подкупи разбира се) да създадат разни фондации- Хелзинкски комитет начело с Емил Кало, други фондации "борещи се за човешките права на малцинствата". И сега като дойде време за решението на тия проблеми- същите тея фондации им пречат.
За миналата година са се завели 632 дела в съда в Страсбург срещу България. Нашата страна е най-съдената страна в тоя съд в Европа изобщо. Средно по около 400 дела годишно има срещу нас. Почти всяко дело завършва с победа на чифутите. После се плащат контрибуции на "обидените и засегнатите на расова основа" плюс разноските по делата, които хич не са малки. Добави и хонорари и командировъчни на адвокатите... и ще видиш колко пари се губят безвъзратно. Ако проблема беше в стъклата- тури му пепел. Но не е.
Тук не говорим за стъкла или тунели- тук се говори, че заради предишната простотия на някои държавници законите не действат и по тая причина сме свидетели на случай като посочения. Ако се позволи да се вземат мерките предвидени в закона, ще видиш, че такива цигански своеволия няма да има никога повече.
Просто в момента политиците са заложници на собствената си глупост и алчност.
И по стар нашенски почин- трябва да стане сакатлъка, че да се вземат мерки.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Вчера при прегариране на централна гара, лок. 46 2ХХ с машинист Димо Димов се е ударил в стоящи вагони със скорост 15 км/час. Причините се изясняват. По първоначални сведения, отказ в директната спирачка е причинил удара.
64.19
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Лок 46242
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

Егати късмета..Излязла от ремонт и вече ударена. Сигурно ще прекара зимата на оградата.
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Нищо му няма на лок и си обслужва влаци.
Мнения: 127
Регистриран на: Вто Яну 08, 2008 8:49 pm

Мнение от driver »

ммммм даааа локотата бавно задържат липса на професионализъм
Мнения: 507
Регистриран на: Пет Авг 04, 2006 5:58 pm

Мнение от lok43r »

Глупаво е да се изказваш без да си запознат със случая.
Мнения: 41
Регистриран на: Пет Сеп 12, 2008 12:12 pm

Мнение от lok06 »

Как ще коментирате удара при сп.Златуша?
И четримата действащи герой са добри в работата си.Деянов,ги уволни без да е приключило разследването.Но Ч.Трендафилов,отмени заповедите за уволнения.Чака се решението на Тома Йолов.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

lok06 написа:Как ще коментирате удара при сп.Златуша?
И четримата действащи герой са добри в работата си.Деянов,ги уволни без да е приключило разследването.Но Ч.Трендафилов,отмени заповедите за уволнения.Чака се решението на Тома Йолов.
Според мен, случаят е изключително неясен. Скъсали са влака - хубаво. Но кой от машинистите е дал идеята да връщат влака до "благоприятно за вързване място" и защо удара е бил с 41 км/час. Аз познавам и двамата машинисти и наистина са добри в работата си, което ме учудва кой и как е взел решението за връщане на влака. И друго - не е ли имало възможност да се съгласуват по GSM в действията си?
64.19
Мнения: 41
Регистриран на: Пет Сеп 12, 2008 12:12 pm

Мнение от lok06 »

За техен "късмет"връзката по мобилните телефони,се е разпаднала точно когато не трябва.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

lok06 написа:За техен "късмет"връзката по мобилните телефони,се е разпаднала точно когато не трябва.
Ясно, там има проблем с мобилните комуникации. Според мен, уволнението е крайна мярка. Сгазили са лука - хубаво, да ги пратят в ремонта за по някой месец и после да си ги възстановят на работа. На най - добрия също би се случило. Не искам да се смята, че ги оправдавам, но наистина гонене на професионални кадри е малко крайна мярка... Колкото до случая - имало да става.
64.19
Мнения: 41
Регистриран на: Пет Сеп 12, 2008 12:12 pm

Мнение от lok06 »

lok45111 написа:
lok06 написа:За техен "късмет"връзката по мобилните телефони,се е разпаднала точно когато не трябва.
Според мен, уволнението е крайна мярка. Сгазили са лука - хубаво, да ги пратят в ремонта за по някой месец и после да си ги възстановят на работа. На най - добрия също би се случило.
И аз така мисля.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Подобни инциденти може да се каже, че са "малкия дявол". Удара е завършил само с материални щети, касаещи четири повредени вагона и част от железния път. Имайки в предвид състоянието на вагоните като цяло - те отдавна са с изтекъл браковъчен ресурс, така, че не би било редно да се вземат под внимание. Има обаче друг проблем, за който и Томата сигурно ще се хване:

1. При скъсване на влака трябва незабавно влака да бъде спрян и да се направи опит на място да се съединят двете части и с влаковия диспечер да се уточни методиката на придвижване на влака до първата гара;

2. Забранено е връщането на влак назад в междугарието без да е уведомен влаковия диспечер и дежурния ръководител на съседната гара;

3. На Челните вагони на двете части задължително трябва да има сигналист - в случая пом. машинистът е длъжен да отиде отпред и да подава сигнали при извършване на маневрата с влака;

4. Скоростта е до 25 км/час с подаване на сигнал "скъсан влак"( . - . ) при връщане в гарата.
64.19
Мнения: 41
Регистриран на: Пет Сеп 12, 2008 12:12 pm

Мнение от lok06 »

lok45111 написа: 3. На Челните вагони на двете части задължително трябва да има сигналист - в случая пом. машинистът е длъжен да отиде отпред и да подава сигнали при извършване на маневрата с влака;
Ами помощник машиниста на бутащия локомотив е бил там,но е нямало никаква видимост.А и връзката се е разпаднала.Хубавото е,че е скочил в последния момент,иначе не ми се мисли.....
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Значи това до някъде може да ги оневини. Като цяло терена там е сложен - видимостта малка. Дано се оправят колегите, че и двамата семейства хранят.
64.19
Публикувай отговор

Обратно към “Да си поговорим за железници | Let's talk about railways”

Информация