Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

Като гледам грундираната машина май и чисто нова боя я чака... тамам да е в тон с червените "ботуши".
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

45 198 най-вероятно ще се прави след 44 098.А иначе в скоро време очакваме 44 098 на фронта. Личи си,че ремонта е напреднал значително.Очакваме снимки след края на ремонта.Тия колооси ми се виждат доста за всички СФ машини... поне машините в изолация да се направят и тогава да им се сложат тези колооси. 8)
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

Утре лок. 44 130.3 заминава за ремонт в Кончар втора на влак 1650.
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

44074 до 2 дена отново ще е на път след смяна на бандажи. 45162 е след ГПР. Днес беше в депо ПД за доизкусоряване.
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

44 074 и 078 не са ли за голям ремонт?
Надявахме са 074 да получи повече от бандажи..
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

За депо СФ няма пари за ремонт на лок и за товма само се издават протоколи за надпробези.
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

44142 написа:45162 е след ГПР. Днес беше в депо ПД за доизкусоряване.
Кво доизкусуряване бе баце, тая е поредната мездреняшка машина с орязани кабели на RFT. Поставяне на нова кабелна инсталация за RFT не е доизкусуряване :!:
Не знам защо в мездра им режат кабелите на RFT. Тия кабели не се крадат, защото не стават за бакъря. Просто ги режат за да не работят RFT. Така стана с нашата 152, а после и със 101 когато работиха там.
Сега са пратили 162 за възстановяване щот не може да я изпишат без RFT.
Това не е доизкусуряване. Обаче тоя(тия) дето ги реже(ражат) е(са) гадно(ни) копеле(та).
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

И от къде на къде изобщо ще се занимавате с машини на ""гадни копелета"! те нали си имат депо там ?
Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар

Мнение от 07 »

A какво им пречи RFT-to ?
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Абсолютно всички Мездренски локомотиви са с орязани кабели на RFT-тата. Даже на някои лок липсват всички шини който са за реостата и не участват във веригигите за тяга. Съвсем наскоро научих,че лок 45194 също е бил без тези шини. При ГПР-то на лок в ДЦА приемчика е отказал да изпише лок. От ДЦА се вдигат в СФ да искат шини но и тук няма. Незнам коя мъдра глава нарежда да се свалят шините на лок 44084 и да се сложат на лок 45194. Трябваше да се свалят шини от някой спрен мездренски лок а не от СФ но явно искат да затрият ерките в депото.
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

46 242 написа:И от къде на къде изобщо ще се занимавате с машини на ""гадни копелета"! те нали си имат депо там ?
Нямат know-how.
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Мнение от 43.309 »

След извършен среден ремонт в ЛВЗ Русе, днес машина 44-089 е подадена на влак 40103, и ще се прибере в Сф.Машината е в отлично състояние, приета без никакви забележки, информира нашият колега 44.142.
На добър път 44-089!
Мнения: 28
Регистриран на: Пон Мар 24, 2008 1:14 pm
Местоположение: Дупница
Обратна връзка:

Мнение от rumi68bg »

44142 написа:Абсолютно всички Мездренски локомотиви са с орязани кабели на RFT-тата. Даже на някои лок липсват всички шини който са за реостата и не участват във веригигите за тяга. Съвсем наскоро научих,че лок 45194 също е бил без тези шини. При ГПР-то на лок в ДЦА приемчика е отказал да изпише лок. От ДЦА се вдигат в СФ да искат шини но и тук няма. Незнам коя мъдра глава нарежда да се свалят шините на лок 44084 и да се сложат на лок 45194. Трябваше да се свалят шини от някой спрен мездренски лок а не от СФ но явно искат да затрият ерките в депото.

То на дупнишкия приемчик му пречат и сините мустаци на 07-42 та се налага да ги сваля камо ли шините. Като е толко стриктен дали я е изписал с бойлер и течаща топла вода? :D
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

На локомотивите на депо Мездра поетапно е започнато възстановяване на RFT. Вече 3 лок са с работещи такива - това са 45 158, 45 162 и 45 171. Утре лок 45 177 ще замине втора на ДТВ 20610 за депо Пд за възстановяване на RFT.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Малко актуални снимки на електровози от днес , 7-ми февруари:

43543-8;
43554-5;
45146-8;
45170-8;
45171-6;
45174-0;


Eдна тъжна картинка , наречена 43538-8:
http://bgphoto.net/photos/1565/o633696377875220000.jpg
http://bgphoto.net/photos/1565/o633696377936626250.jpg

и финалната снимка.
Заключено

Обратно към “Архив "Електрически локомотиви"”

Информация