Страница 2 от 4

Публикувано на: Съб Окт 11, 2008 7:23 pm
от rexkos
45 165 e с дебели бандажи. Явно не е имало "Патица" и затова са пуснали "Р-ка" на пътника от Кулата за Дупница.

Публикувано на: Съб Окт 11, 2008 9:22 pm
от Naskoni
Така де, но да пускат 42 или 43 серия на пътническите. Специално за 50131/2 - на Кулата машината стои 8 часа неизползвана. А пък на 5621/24 беше лъскавият дупнишки файтер - всички го знаете.

Публикувано на: Съб Ное 01, 2008 2:39 pm
от 44.123
В петък 43.513 бе в депо Горна Оряховица за случаен ремонт.

Публикувано на: Съб Ное 01, 2008 4:13 pm
от Гост
Интерестно...защо слагате Дупница и Варна под общ знаменател ? :?

Публикувано на: Съб Ное 01, 2008 7:20 pm
от VESO
Общото , което ги обединява е , че единствено и двете депа притежават локомотиви серия 42-00 , в движение. :D

Публикувано на: Съб Ное 01, 2008 9:26 pm
от dido73
VESO написа:Общото , което ги обединява е , че единствено и двете депа притежават локомотиви серия 42-00 , в движение. :D
Какви 42 бе.
42-141 и 42-184 не са локомотиви 42-000.
Това са изгъзици на ЖПЗ Г.Димитров. Тъпотии и простотии на болни мозъци. Затова 42-148 стоя 5 дена в Подуене. Затова и 42-141 стоя преди месец в Подуене. Дупничани като правят замяна на тотман KBS(вариант ЖПЗ) на тотман МУСАТ не могат да го сменят просто ей-така. Трябва да се преобразува цялата инсталация. За целта се ползват схеми. Такива за 42-141 и 42-184 обаче няма, защото са изгъзици на техниката. По-точно е да се каже, че схемите на всички 64Ех нямат нищо общо със 42-141 и 42-184. Схемите на всички 68Ех също нямат нищо общо със 42-141 и 42-184.
Такива изгъзици в нормалните страни се претопяват, подаряват в Бангладеш или Танганайка, но във никакъв случай не се експлоатират :!:
Обаче ГО-чаните понеже са много "глупави" ги харизиха на Дца, а последните са много "умни" та ги карат чат-пат.

Публикувано на: Съб Ное 01, 2008 10:07 pm
от VESO
Аз имам предвид серия 42-00 , Дидо!
Когато говоря за модернизираните представители на тази серия , ги наричам 421XX - X.То дори и малко бебе в люлката да бутнеш , насън ще ти каже , че единствената 420XX- X , която е в движение , е 081.Други в редовна експлоатация с оригиналния кош няма ( задавам си въпроса , дали изобщо има останали с оригиналния ламинатен кош без 072 в двора на ВТУ? Ники Петракиев беше заснел една ламинатка в ГО , ако не се лъжа с номер 011.).
Преди време на снимки видях нещо интересно - 42021-6 беше с нов кош , а номерът не бе сменен.Едва по - късно на друга снимка забелязах , че бе поправен на 121.Локомотивът доста стоя в Горна , после изчезна някъде.

Публикувано на: Съб Ное 01, 2008 10:46 pm
от venko_t
VESO написа:То дори и малко бебе в люлката да бутнеш , насън ще ти каже , че единствената 420XX- X , която е в движение , е 081.
Интересно мойта дъщеря що като я питах не ми отговори

Публикувано на: Съб Ное 01, 2008 11:32 pm
от dido73
VESO написа:Когато говоря за модернизираните представители на тази серия , ги наричам 421XX - X.
Какви модернизирани бе Весо :?:
42 1ХХ.х не са модернизирани. Те са боклучанизирани и кочинизирани.
Недейте да говорите глупости моля ви се. Качи се некой път в МОДЕРНИЗИРАНИЯ 42 1ХХ.х и си помисли пак дали е модернизиран.
VESO написа:Общото , което ги обединява е , че единствено и двете депа притежават локомотиви серия 42-00 , в движение. :D
Относно 42 0ХХ.х кой от оригиналните в движение е към Дца :?:

Публикувано на: Съб Ное 01, 2008 11:44 pm
от VESO
Значи ако го бях написал "серия 42" нещата щяха да са други.
Още веднъж да кажа - аз изписвам дадена серия с нули зад нея - пример "серия 10-00" , "серия 43-00" , "серия 61-00" , като имам предвид локомотиви от общ случай.Толкова ли вече не разбрахте от постовете , или всеки си търси отдушник за избираване на денонощни комплекси?За да се прави разграничение за частни случаи - аз изрично го казвам - 071XX - X , 461XX - X , 462XX - X. По същия начин е и с 421XX - X.
Именно това съм имал предвид по - горе - само Варна и Дупница имат локомотиви от серия 42-00.Дупнишките са 3 - 140 , 141 и 184 , а варненските може да ти ги изброи дори и човек с параноидна шизофрения.Толкова станаха известни.

Към Дидо - колкото до техническа модернизация , не съм казал и дума.Имам предвид теоретична модернизация , която е довела до смяна на цифрата след серията.Именно за това говоря , когато казвам , че са модернизирани.Още повече , че на 184 видях една табелка , намираща се под тази на SKODA и на нея пишеше: "ЖПЗ Г. Димитров. Модернизиран 1985 г."Предполагам и ти си я виждал , така че разбираш за какво говоря.

Публикувано на: Пон Ное 03, 2008 8:17 am
от lok43r
45 166 от подемен ремонт и боя е за довършване в депо Пд.

Публикувано на: Пон Ное 03, 2008 3:27 pm
от ProFoRManCe
Предполагам ще я пуснат на чайката като излезе !! :idea: Набелязал съм си тая машина да си я цъкна не знам защо просто проявявам някакъв интерес към нея :wink: :)
П.С Оня ден забелязах в графика на локомотивния машинист машина с номер 44161.8 :roll: Някой знае ли нещо за тая машина или поне снимка ако може някой да ми покаже до сега не съм я виждал и ми е интерестно ?!?

Публикувано на: Пон Ное 03, 2008 3:37 pm
от disell
42.081.0 е 99 % 42.1хх , понеже вътре си е като другите "модернизирани" събратя , така ,че 42 оригинал вече само в двора на ВВТУ-то и май има още една в Долапите , нашата 42-054 (мога да кажа смело много добре поддържана за годините си ) след едно спиране за бандажи вместо да ги дочака взе ,че среща чичко Оксижен :( :( :( , а всичко си и беше наред , и вървеше 100 пъти по-добре от 42-143 ,147,148 ,150 и 160 взети заедно , виж другата оригиналка - 42-062 обаче не беше много добра , даже веднъж беше се запалила но без големи поражения , но за съжаление сега не мога да си спомня нейните последни дни и кога успяха да я нарежат.

Публикувано на: Пон Ное 03, 2008 9:21 pm
от Nikss
На Долапите в халето доколкото чух е затворена 42 077.8 която до спирането си все по 4-та е работила. Тя също е цяла. 8)

Публикувано на: Пон Ное 03, 2008 9:42 pm
от 44142
Един въпрос към Чавдар. Имаш ли спомен коя е била 42 която се е качила на перона на Карнобат преди год.