
Акредитиран фотограф

Какви 42 бе.VESO написа:Общото , което ги обединява е , че единствено и двете депа притежават локомотиви серия 42-00 , в движение.
42-141 и 42-184 не са локомотиви 42-000.
Това са изгъзици на ЖПЗ Г.Димитров. Тъпотии и простотии на болни мозъци. Затова 42-148 стоя 5 дена в Подуене. Затова и 42-141 стоя преди месец в Подуене. Дупничани като правят замяна на тотман KBS(вариант ЖПЗ) на тотман МУСАТ не могат да го сменят просто ей-така. Трябва да се преобразува цялата инсталация. За целта се ползват схеми. Такива за 42-141 и 42-184 обаче няма, защото са изгъзици на техниката. По-точно е да се каже, че схемите на всички 64Ех нямат нищо общо със 42-141 и 42-184. Схемите на всички 68Ех също нямат нищо общо със 42-141 и 42-184.
Такива изгъзици в нормалните страни се претопяват, подаряват в Бангладеш или Танганайка, но във никакъв случай не се експлоатират

Обаче ГО-чаните понеже са много "глупави" ги харизиха на Дца, а последните са много "умни" та ги карат чат-пат.
Последно промяна от dido73 на Съб Ное 01, 2008 11:33 pm, променено общо 1 път.

«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Аз имам предвид серия 42-00 , Дидо!
Когато говоря за модернизираните представители на тази серия , ги наричам 421XX - X.То дори и малко бебе в люлката да бутнеш , насън ще ти каже , че единствената 420XX- X , която е в движение , е 081.Други в редовна експлоатация с оригиналния кош няма ( задавам си въпроса , дали изобщо има останали с оригиналния ламинатен кош без 072 в двора на ВТУ? Ники Петракиев беше заснел една ламинатка в ГО , ако не се лъжа с номер 011.).
Преди време на снимки видях нещо интересно - 42021-6 беше с нов кош , а номерът не бе сменен.Едва по - късно на друга снимка забелязах , че бе поправен на 121.Локомотивът доста стоя в Горна , после изчезна някъде.
Когато говоря за модернизираните представители на тази серия , ги наричам 421XX - X.То дори и малко бебе в люлката да бутнеш , насън ще ти каже , че единствената 420XX- X , която е в движение , е 081.Други в редовна експлоатация с оригиналния кош няма ( задавам си въпроса , дали изобщо има останали с оригиналния ламинатен кош без 072 в двора на ВТУ? Ники Петракиев беше заснел една ламинатка в ГО , ако не се лъжа с номер 011.).
Преди време на снимки видях нещо интересно - 42021-6 беше с нов кош , а номерът не бе сменен.Едва по - късно на друга снимка забелязах , че бе поправен на 121.Локомотивът доста стоя в Горна , после изчезна някъде.

Какви модернизирани бе ВесоVESO написа:Когато говоря за модернизираните представители на тази серия , ги наричам 421XX - X.

42 1ХХ.х не са модернизирани. Те са боклучанизирани и кочинизирани.
Недейте да говорите глупости моля ви се. Качи се некой път в МОДЕРНИЗИРАНИЯ 42 1ХХ.х и си помисли пак дали е модернизиран.
Относно 42 0ХХ.х кой от оригиналните в движение е към ДцаVESO написа:Общото , което ги обединява е , че единствено и двете депа притежават локомотиви серия 42-00 , в движение.


«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Значи ако го бях написал "серия 42" нещата щяха да са други.
Още веднъж да кажа - аз изписвам дадена серия с нули зад нея - пример "серия 10-00" , "серия 43-00" , "серия 61-00" , като имам предвид локомотиви от общ случай.Толкова ли вече не разбрахте от постовете , или всеки си търси отдушник за избираване на денонощни комплекси?За да се прави разграничение за частни случаи - аз изрично го казвам - 071XX - X , 461XX - X , 462XX - X. По същия начин е и с 421XX - X.
Именно това съм имал предвид по - горе - само Варна и Дупница имат локомотиви от серия 42-00.Дупнишките са 3 - 140 , 141 и 184 , а варненските може да ти ги изброи дори и човек с параноидна шизофрения.Толкова станаха известни.
Към Дидо - колкото до техническа модернизация , не съм казал и дума.Имам предвид теоретична модернизация , която е довела до смяна на цифрата след серията.Именно за това говоря , когато казвам , че са модернизирани.Още повече , че на 184 видях една табелка , намираща се под тази на SKODA и на нея пишеше: "ЖПЗ Г. Димитров. Модернизиран 1985 г."Предполагам и ти си я виждал , така че разбираш за какво говоря.
Още веднъж да кажа - аз изписвам дадена серия с нули зад нея - пример "серия 10-00" , "серия 43-00" , "серия 61-00" , като имам предвид локомотиви от общ случай.Толкова ли вече не разбрахте от постовете , или всеки си търси отдушник за избираване на денонощни комплекси?За да се прави разграничение за частни случаи - аз изрично го казвам - 071XX - X , 461XX - X , 462XX - X. По същия начин е и с 421XX - X.
Именно това съм имал предвид по - горе - само Варна и Дупница имат локомотиви от серия 42-00.Дупнишките са 3 - 140 , 141 и 184 , а варненските може да ти ги изброи дори и човек с параноидна шизофрения.Толкова станаха известни.
Към Дидо - колкото до техническа модернизация , не съм казал и дума.Имам предвид теоретична модернизация , която е довела до смяна на цифрата след серията.Именно за това говоря , когато казвам , че са модернизирани.Още повече , че на 184 видях една табелка , намираща се под тази на SKODA и на нея пишеше: "ЖПЗ Г. Димитров. Модернизиран 1985 г."Предполагам и ти си я виждал , така че разбираш за какво говоря.

Мнения: 507
Регистриран на: Пет Авг 04, 2006 5:58 pm
Мнения: 144
Регистриран на: Сря Юни 04, 2008 10:43 am
Местоположение: Горна Оряховица
Обратна връзка:
Предполагам ще я пуснат на чайката като излезе !!
Набелязал съм си тая машина да си я цъкна не знам защо просто проявявам някакъв интерес към нея
П.С Оня ден забелязах в графика на локомотивния машинист машина с номер 44161.8
Някой знае ли нещо за тая машина или поне снимка ако може някой да ми покаже до сега не съм я виждал и ми е интерестно ?!?



П.С Оня ден забелязах в графика на локомотивния машинист машина с номер 44161.8

42.081.0 е 99 % 42.1хх , понеже вътре си е като другите "модернизирани" събратя , така ,че 42 оригинал вече само в двора на ВВТУ-то и май има още една в Долапите , нашата 42-054 (мога да кажа смело много добре поддържана за годините си ) след едно спиране за бандажи вместо да ги дочака взе ,че среща чичко Оксижен
, а всичко си и беше наред , и вървеше 100 пъти по-добре от 42-143 ,147,148 ,150 и 160 взети заедно , виж другата оригиналка - 42-062 обаче не беше много добра , даже веднъж беше се запалила но без големи поражения , но за съжаление сега не мога да си спомня нейните последни дни и кога успяха да я нарежат.





Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
Информация
Модератори