Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

45 165 e с дебели бандажи. Явно не е имало "Патица" и затова са пуснали "Р-ка" на пътника от Кулата за Дупница.
Мнения: 304
Регистриран на: Пон Окт 08, 2007 12:38 pm
Местоположение: Благоевград
Обратна връзка:

Мнение от Naskoni »

Така де, но да пускат 42 или 43 серия на пътническите. Специално за 50131/2 - на Кулата машината стои 8 часа неизползвана. А пък на 5621/24 беше лъскавият дупнишки файтер - всички го знаете.
Акредитиран фотограф
Мнения: 695
Регистриран на: Пет Фев 29, 2008 6:35 pm
Местоположение: РУСЕ
Акредитиран фотограф

Мнение от 44.123 »

В петък 43.513 бе в депо Горна Оряховица за случаен ремонт.
Гост
Гост

Мнение от Гост »

Интерестно...защо слагате Дупница и Варна под общ знаменател ? :?
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Общото , което ги обединява е , че единствено и двете депа притежават локомотиви серия 42-00 , в движение. :D
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

VESO написа:Общото , което ги обединява е , че единствено и двете депа притежават локомотиви серия 42-00 , в движение. :D
Какви 42 бе.
42-141 и 42-184 не са локомотиви 42-000.
Това са изгъзици на ЖПЗ Г.Димитров. Тъпотии и простотии на болни мозъци. Затова 42-148 стоя 5 дена в Подуене. Затова и 42-141 стоя преди месец в Подуене. Дупничани като правят замяна на тотман KBS(вариант ЖПЗ) на тотман МУСАТ не могат да го сменят просто ей-така. Трябва да се преобразува цялата инсталация. За целта се ползват схеми. Такива за 42-141 и 42-184 обаче няма, защото са изгъзици на техниката. По-точно е да се каже, че схемите на всички 64Ех нямат нищо общо със 42-141 и 42-184. Схемите на всички 68Ех също нямат нищо общо със 42-141 и 42-184.
Такива изгъзици в нормалните страни се претопяват, подаряват в Бангладеш или Танганайка, но във никакъв случай не се експлоатират :!:
Обаче ГО-чаните понеже са много "глупави" ги харизиха на Дца, а последните са много "умни" та ги карат чат-пат.
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Аз имам предвид серия 42-00 , Дидо!
Когато говоря за модернизираните представители на тази серия , ги наричам 421XX - X.То дори и малко бебе в люлката да бутнеш , насън ще ти каже , че единствената 420XX- X , която е в движение , е 081.Други в редовна експлоатация с оригиналния кош няма ( задавам си въпроса , дали изобщо има останали с оригиналния ламинатен кош без 072 в двора на ВТУ? Ники Петракиев беше заснел една ламинатка в ГО , ако не се лъжа с номер 011.).
Преди време на снимки видях нещо интересно - 42021-6 беше с нов кош , а номерът не бе сменен.Едва по - късно на друга снимка забелязах , че бе поправен на 121.Локомотивът доста стоя в Горна , после изчезна някъде.
Мнения: 9
Регистриран на: Нед Дек 24, 2006 7:43 pm
Местоположение: Пловдив

Мнение от venko_t »

VESO написа:То дори и малко бебе в люлката да бутнеш , насън ще ти каже , че единствената 420XX- X , която е в движение , е 081.
Интересно мойта дъщеря що като я питах не ми отговори
ръгай баце,влака е бръз
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

VESO написа:Когато говоря за модернизираните представители на тази серия , ги наричам 421XX - X.
Какви модернизирани бе Весо :?:
42 1ХХ.х не са модернизирани. Те са боклучанизирани и кочинизирани.
Недейте да говорите глупости моля ви се. Качи се некой път в МОДЕРНИЗИРАНИЯ 42 1ХХ.х и си помисли пак дали е модернизиран.
VESO написа:Общото , което ги обединява е , че единствено и двете депа притежават локомотиви серия 42-00 , в движение. :D
Относно 42 0ХХ.х кой от оригиналните в движение е към Дца :?:
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Значи ако го бях написал "серия 42" нещата щяха да са други.
Още веднъж да кажа - аз изписвам дадена серия с нули зад нея - пример "серия 10-00" , "серия 43-00" , "серия 61-00" , като имам предвид локомотиви от общ случай.Толкова ли вече не разбрахте от постовете , или всеки си търси отдушник за избираване на денонощни комплекси?За да се прави разграничение за частни случаи - аз изрично го казвам - 071XX - X , 461XX - X , 462XX - X. По същия начин е и с 421XX - X.
Именно това съм имал предвид по - горе - само Варна и Дупница имат локомотиви от серия 42-00.Дупнишките са 3 - 140 , 141 и 184 , а варненските може да ти ги изброи дори и човек с параноидна шизофрения.Толкова станаха известни.

Към Дидо - колкото до техническа модернизация , не съм казал и дума.Имам предвид теоретична модернизация , която е довела до смяна на цифрата след серията.Именно за това говоря , когато казвам , че са модернизирани.Още повече , че на 184 видях една табелка , намираща се под тази на SKODA и на нея пишеше: "ЖПЗ Г. Димитров. Модернизиран 1985 г."Предполагам и ти си я виждал , така че разбираш за какво говоря.
Мнения: 507
Регистриран на: Пет Авг 04, 2006 5:58 pm

Мнение от lok43r »

45 166 от подемен ремонт и боя е за довършване в депо Пд.
Мнения: 144
Регистриран на: Сря Юни 04, 2008 10:43 am
Местоположение: Горна Оряховица
Обратна връзка:

Мнение от ProFoRManCe »

Предполагам ще я пуснат на чайката като излезе !! :idea: Набелязал съм си тая машина да си я цъкна не знам защо просто проявявам някакъв интерес към нея :wink: :)
П.С Оня ден забелязах в графика на локомотивния машинист машина с номер 44161.8 :roll: Някой знае ли нещо за тая машина или поне снимка ако може някой да ми покаже до сега не съм я виждал и ми е интерестно ?!?
Мнения: 1030
Регистриран на: Вто Фев 14, 2006 12:31 am
Местоположение: Варна , България

Мнение от disell »

42.081.0 е 99 % 42.1хх , понеже вътре си е като другите "модернизирани" събратя , така ,че 42 оригинал вече само в двора на ВВТУ-то и май има още една в Долапите , нашата 42-054 (мога да кажа смело много добре поддържана за годините си ) след едно спиране за бандажи вместо да ги дочака взе ,че среща чичко Оксижен :( :( :( , а всичко си и беше наред , и вървеше 100 пъти по-добре от 42-143 ,147,148 ,150 и 160 взети заедно , виж другата оригиналка - 42-062 обаче не беше много добра , даже веднъж беше се запалила но без големи поражения , но за съжаление сега не мога да си спомня нейните последни дни и кога успяха да я нарежат.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

На Долапите в халето доколкото чух е затворена 42 077.8 която до спирането си все по 4-та е работила. Тя също е цяла. 8)
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Един въпрос към Чавдар. Имаш ли спомен коя е била 42 която се е качила на перона на Карнобат преди год.
Заключено

Обратно към “Архив "Електрически локомотиви"”

Информация