Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Ми не знам. Но лично на мен ми се стори, че беше 42 140. Това може да се провери. А и доста загадъчно е, че същата я няма в Подуяне.
64.19
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

ххх
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

44142 написа:141 е в дупница и си работи. 140 за последно я видях забутана зад пясъчника в дца. възможно е да са свалили от спряната 43553 някой чарк и да са я пуснали.
Напълно възможно е. 42 140 чакаше доколкото знам за диоди за изправителите, един компресор и мисля, че нямаше скоростомер. Последно съм я виждал в това състояние. Възможно е, имайки се в предвид недостига на локомотиви да са се стегнали и да са я пуснали с чаркове от спряната 43 553. То по въпроса с депо Дупница има доста да се говори, макар и да не е тук темата ще спомена, че от известно време карат 43 556, която се отчита и на бързи влакове. 42 184 пък съм я виждал начело на БВ 5625, на ПВ 50225, на БВ 5621 :shock: Това явно показва какъв недостиг ги яде Дупничани.
64.19
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

ххх
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

44142 написа:компресори за 42 има за диодите е много странно при положение че погат да изпратят нови от базата в русе. по вероятно е да чака ред за ревизия на спирачката, и тн.
Възможно е и ревизия да чака(или е чакала). Важното е да я оправят и да върви.
64.19
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

ххх
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

44142 написа:лок ще върви но от кога точно не се знае както в дца не могат да направят едно ГПР вече няколко месеца при положение че са им усигурили нови колооси и редуктори за 076.
Не е до неможене, а до не искане, дървят се за пари.
64.19
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

В БДЖ масовият проблем е безхаберието, а веднага след него парите! Да не говориме, че качеството на деповските ремонти е под всякаква критика и не един и два случая има, в които машини от ремонт са направо живи да ги оплачеш. Софийските например са именно в тая категория.
64.19
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Не случайно в депо Дупница трябва да си голям връзкар за да идеш :wink:
64.19
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

Кюстендилските влаци май се карат от перничани и локомотивите също са пернишки. В момент се сещам за 55033, 55054, 55058, 55206. Явно перничаните имат лошите навици на дупничаните и вече ми идва ясно защо 60212 (а и не само той) два пъти го засякох на Радомир с 10-15 минути закъснение.
А ето че с Дезирото не е така, тъй като го карат софийяци, но нека не се октклоняваме от темата. :wink:
Един вагон, ама пълен! (4627)
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Пернишки локомотиви няма. Тези в Перник са дупнишки.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Машините в перник са дупнишки, но не се въртят, т. е. има постоянно пребиваващи в Пр машини. 55 204 и 55 206 са от най-изявените. Напоследък се срещат командировани софийски шестаци.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Днес 42 184 влезе в депо София към 19:30:

Изображение
64.19
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

lok45111 написа:Днес 42 184 влезе в депо София към 19:30:
И дойде от депо Пд, където й бе сменен пантограф 1, пробил диод 91 и отстраняване на земно във втора група.

Искрено и лично, такова техническо недоразумение , като 42-184 и като други немо подобни - 32-055 и 44-070 е падение и срам за БДЖ.
Такива мелезо-изроди като 42-184 не бива да се пускат от стрелките на депо, камо ли да вози влакове. Трябва според мен да се забрани със закон произвеждането на подобни измишльотини на болни мозъци.
То бива , бива самоделие и ръкоделие, ама то това 42-184 е направо върхът на идиотщината.

Може да съм краен, може някой от вас да не ме разбере, но колегите с които се опитвахме да отворим вратата на шкаф 072/032 напълно ме разбраха, когато всеки от родата на идиотите дето бяха направили ключалките със секретни въртоци за специални ключове-секрети, вместо с нормалните ръчни врътки, изядоха благословията от всички ни.

И това беше само началото.....
Дано никога повече няма такива жалки падения като 42-184
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Тя 42 184 е уникална във всички аспекти. Освен ключалките на шкафовете, също така и пултовете, пожарната сигнализация, абе машина - изрод. Според мен мястото на такова ТНТМ е в музея.
64.19
Публикувай отговор

Обратно към “Електрически локомотиви серия 42 и 42 100 | Electric locomotives series 42 and 42 100”

Информация