
Последните новини от инцидента:Жертвите от пожара са вече 8!!!Олег Петков изпълнителният директор на БДЖ ЕАД съобщи,че такъв трагичен инцидент в БДЖ не е имало от 1992 г. когато на 17 Август експреса Слънчев бряг се удари в товарна композиция на гара Казичане.За момента той каза,че ще се изплатят обезщетения на пътниците от влака и след това ще помисли дали да си подаде оставката.Източници:ТВ Европа и радио "Хоризонт".Огледите на изгорялите до основи 2 вагона-кушет и спален които се намират на път 1 преди гара Червен бряг в индустриалната част на града продължават.

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm
Не става ясно от къде е тръгнал пожара.Дали от печката ако е била запалена да топли,дали някой недобросъвестин пътник е пушил цигара...
Там някакъв си пътник свидетелствал.На дали е казал точно това,може и да си измисля,а може и пишещата сган да е преиначила думите му.
Според наредбите всеки вагон трябва да има пожарогасител.Нали минават преди заминаване на оглед и пишат в някакъв лист ако има липси по вагона- прави се опис на инвентара.Преди даже и списъка стоеше да вратите,та хората да четат.А кота се види,че няма пожарогасител логично би било да не се пуска тоя вагон.
До сега БДЖ минаваше мсе по тънката лайсна,ама сега на- беля и то каква!!!
Там някакъв си пътник свидетелствал.На дали е казал точно това,може и да си измисля,а може и пишещата сган да е преиначила думите му.
Според наредбите всеки вагон трябва да има пожарогасител.Нали минават преди заминаване на оглед и пишат в някакъв лист ако има липси по вагона- прави се опис на инвентара.Преди даже и списъка стоеше да вратите,та хората да четат.А кота се види,че няма пожарогасител логично би било да не се пуска тоя вагон.
До сега БДЖ минаваше мсе по тънката лайсна,ама сега на- беля и то каква!!!
Най - чудното е, как се е разразил толкова бързо толкова голям пожар... някой има ли идея? Нямах представа, че вагоните горят като хартия.....

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm
По БНТ в някакво новоизмислено предаване едно пишлеме кара кола и пита хората какво мислят за снощния пожар в 2637.
Та тоя **** изръси следното "Влака не бил достатъчно сигурен и не било добре да се пътува с него".
Пита още и дали хората се страхували от джебчии в спалните вагони... как ще влязат там джебчии не мога да разбера,нали вратите се заключват,после и вратите на кабините са заключват от върте...
Та тоя **** изръси следното "Влака не бил достатъчно сигурен и не било добре да се пътува с него".
Пита още и дали хората се страхували от джебчии в спалните вагони... как ще влязат там джебчии не мога да разбера,нали вратите се заключват,после и вратите на кабините са заключват от върте...

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
Тези отрепки наречени журналисти си търсят сензация. Нито са били на мястото когато е бил пожара да се запознаят със ситуацията отделно сигурно първи са щяли да избягат от там. Просто не е за коментиране как може някой да снимат съвсем спокойно по времето на инцидента. Сега е лесно да се търсят варианти всякакви но я се поставете на мястото на лок бригата и превозната. Предполагам са направили всичко по силите. Отделно по новините казаха, че имало 3 пожарогасителя. Също е грешно според мен понеже на лок има по 4 а във спалните вагони също има пожарогасители. Отделно като се запали стереопора които се слага за изолация на ваг няма гасене.
Още два клипа от случая:bdz46 написа:http://www.vbox7.com/play:05c0d7b7
http://www.vbox7.com/play:2c8e2cc1
http://www.vbox7.com/play:ea106200
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Вагона е бил като факел, цяло чудо, е че са успели да секат вагоните. На клипа се опитваха да ги издърпат с машината, но както се чу спирачките не бяха лашнали.
Журналистите по КАНАЛ 1 се използваха изрази като "БДЖ използва стари влакове" вместо локомотови и вагони, "дано си подменят влаковете" и накрая естествено подшушнаха на водещия да каже подвижен състав.
Журналистите по КАНАЛ 1 се използваха изрази като "БДЖ използва стари влакове" вместо локомотови и вагони, "дано си подменят влаковете" и накрая естествено подшушнаха на водещия да каже подвижен състав.

2-та вагона за през нощта са вкарани в халето зад товарна гара (депото) което е заключено по нареждане на полицията и утре продължават разследването и евентуалното откриване на причината за пожара.Тази вечер една ДМ-ка обикаляше и няколко човека преглеждаха контактната мрежа по път 1 и евентуално от утре сигурно ще възстановят движението и по 2-та пътя.А иначе от вагоните нищо не става...пожарните в Червен бряг са само 2 и водата им свършва за около 2,5 мин (по 2 тона цистерната)...имало е як недостиг на вода и затова вагоните са изгорели до основи...Общо взето потресен съм от случая...Разбрах,че в тялото на единия от 8-те жертви е имало неизгорял документ за самоличност.Това е което разбрах през следобяда.Ще видим утре как ще се развият събитията.

Мнения: 507
Регистриран на: Пет Авг 04, 2006 5:58 pm

Подкрепям мнението. А доколкото защо толкова бързо се е разгорял пожара ? При отваряне/чупене на прозорец започва да нахлува въздух който разгаря и разнася огъня из целия вагон и го пренася на следващия.lok43r написа:Адмирации за катаджията който до последно е стоял във вагона и е успял да спаси три човешки живота, въпреки че в момента неговото състояние е рисково.
Информация
Модератори