Страница 100 от 147
Публикувано на: Нед Май 15, 2011 10:13 am
от 44142
152 и 156 няма да оцелеят докато ги освободи полицията. Вече са почнали и от тях да свалят някои чаркове.
Публикувано на: Нед Май 15, 2011 10:13 am
от amon
156 отиде отчасти на 96, 152 ще е за 90 пък ще видим от 144 дали е останало нещо използваемо...
П.П. Части се свалят само за големите ремонти и се вписват в опис!
Публикувано на: Нед Май 15, 2011 10:22 am
от 07
144 беше с нови колооси и май нови пружини - дано поне осите не да се деформирали от температурата при пожара
Публикувано на: Нед Май 15, 2011 10:58 am
от 45-170
не вярвам по механиката да има поражения от пожара
Публикувано на: Нед Май 15, 2011 11:33 am
от Nikss
Доколкото имам информация, 44 144 последно на 2-ри април е била ТП3, идната седмица трябваше да влиза за ТП4.
Що се отнася до големите ремонти, на 04.06.2008 г. беше минала ПР в СФ, подкрепен след това от боя в Дупница, а на 09.12.2009 г. е излязла от ГПР пак в СФ + нови бандажи. Това е положението.

Публикувано на: Нед Май 15, 2011 11:49 am
от VESO
Наживо , този локомотив последно съм го видял на 10-ти февруари т.г. с тов.влак към Пловдив.От тогава не съм го мяркал.
Публикувано на: Нед Май 15, 2011 12:23 pm
от desiro_94
Аз го видях този локомотив на 11 май, като 2-ра машина RБВ 3623 и преди да замине я смениха с 44 100. Явно още тогава е имало нещо.

Публикувано на: Нед Май 15, 2011 12:26 pm
от amon
Вчера беше в ДЖС и докара 691
Публикувано на: Нед Май 15, 2011 12:28 pm
от minitek
А дайте малко снимки на барбекюто де.
Публикувано на: Нед Май 15, 2011 12:31 pm
от 44142
Като изключим, че лок е солидно опушен не е чак толкова трагично положението. Пожара е тръгнал от 2-ри изправител, като същия е напълно унищожен. Стопен е кабелния сноп на покрива за ГВП-то и 006. От токойзправителя огъня се е преместил в казана на трафа и в резултат на това кабелите около трафа са постопени. Реверсори, реактори, компресори, шини и тн са здрави.
Публикувано на: Нед Май 15, 2011 12:37 pm
от amon
Това е чудесна новина - ще може да се възстанови значи и то за не повече от един, два месеца
Публикувано на: Нед Май 15, 2011 1:39 pm
от Mario Evstatiev
Тая барака по-добре да не се прави, а годните части да се качат на някоя нормална машина. Аман от ТНТМ-та в тази железница!
Публикувано на: Нед Май 15, 2011 2:34 pm
от 44142
Ще се види какво ще решат. 45180 беше много по горяла от 144 и в ДЦА я оправиха. Вярно, че взеха изправител от 44084 за 180 но пък са се справили със смяната на кабелажа. Сега да видим ПД дали ще се справи със 144.
Публикувано на: Нед Май 15, 2011 2:36 pm
от Mario Evstatiev
Тая машина(144) няма схеми и ще е пълно безумие някой да си прави труда да я възстановява. Най-рентабилното(и разумно) решение е да се разкомплектова и каквото е читаво да отиде за попълване на липсите по някоя от чакащите по оградите машини. Няма смисъл(а и отдавна отмина времето) за съживяване на комунистически ТНТМ-та, които са правени през куп за грош само с едната мисъл да се преизпълни плана!
Публикувано на: Нед Май 15, 2011 2:39 pm
от 44142
В машинното всичко си е като на другите машини. Единствено апаратния шкаф в 1-ва каб е променян и е по трудно да се търсят повреди по оперативните вериги.