Страница 99 от 147
Публикувано на: Чет Май 12, 2011 6:56 pm
от 46 242
С гечевска ерка и 5 вагона тези 100 се хващат малко след обратното ПС. На Рупци може да мине и с над 110.
Re: ;
Публикувано на: Чет Май 12, 2011 7:59 pm
от minitek
miro87 написа:Онзи ден ходихме 2615 с лок43541 е такава бегачка не бях карал хумата без шунтове 100 а наште ги правят чак на спирка рупци и има страшна возия

Да не си се объркал нещо- 541 е такава парясница... Това е забележително, като се има в предвид, че е варненска

Публикувано на: Чет Май 12, 2011 8:15 pm
от Nikss
Съгласен съм с minitek - 541 е пълен боклук, да не говорим, че на пултовете ламбите за аварии и защити са насвяткали... изобщо трагедия пълна, не е никаква бегачка, а кошница, возията й е под всякаква критика... съмнява ме при ГПР-то миналата година като излезе Юли месец да са пипали кой знае какво...
Публикувано на: Съб Май 14, 2011 6:46 pm
от n0_aLoNe
Повече от месец, 45 163 няма първо положение на Д2.
Публикувано на: Нед Май 15, 2011 8:29 am
от 45-170
44-144 изгоря в гара София
Публикувано на: Нед Май 15, 2011 8:37 am
от plastikat
Кога и как ?
Публикувано на: Нед Май 15, 2011 8:54 am
от 45-170
кплегата ми се обади че гори в стрлките на депото в софия към 08.00 и две пожарни я гасят.по късно ще го питам от какво се е запалила
Публикувано на: Нед Май 15, 2011 9:13 am
от Mario Evstatiev
Току-що имам инфо от машинист, който е бил свидетел. Двете пожарни не са могли да я спасят - отива на резака. Всички шефове били вече в депото.
Публикувано на: Нед Май 15, 2011 9:24 am
от 46 242
сериите 41/42/43/44/45 можем да ги отличим с титлата "най-добре горящи факли".
Публикувано на: Нед Май 15, 2011 9:31 am
от amon
Като служител, ще кажа, че съжалявам за загубата на още един локомотив, но като работник се радвам, че това ТНТМ се е самоунищожило...

Публикувано на: Нед Май 15, 2011 9:40 am
от 44142
Лок може да е ТНТМ но не дава ядове и си върви, но с този ремонт лок се е предал. Онзи ден влиза в ПД за пробил диод на 1-ва група и съответно повредата не беше оправена. За съжаление лок е доста по изгорял.
Публикувано на: Нед Май 15, 2011 9:43 am
от amon
Лично съм му правил ел. част когато беше ГПР така, че не ми обяснявай колко е бил добър - с триста зора го закрепихме тогава!
Публикувано на: Нед Май 15, 2011 9:54 am
от 07
Локомотива имал ли е сертификат за пожарна безопасност на цена 7000 лв? По едно време беше модерно да им вадят тази екстра.... Преди колко време е минал ремонт и колко е гаранцията след ремонта?
Публикувано на: Нед Май 15, 2011 9:59 am
от amon
Последно беше ГПР някъде миналата година - гаранцията е един месец. Сертификат не знам да има - когато машината е планов ремонт, минава инспектор от РСПАБ да провери пожарогасителите и това е.
Публикувано на: Нед Май 15, 2011 10:10 am
от 45-170
тнтм беше но караше влакове а сега с още един лок.сме назад,дано да се събере някои обран кош и да заприлича на локомотив с това дето е останало от нея и от 45-152 и 156